Taas yksi idioottiäiti liikenteessä!!!
Voi helevtetti mitä köyhäpäitä!! Olin justiin lähdössä hakemassa lasta päiväkodista kun naapuritalosta nuorehko eukko lastasi lapsia farmari autoon!
Luulin ensin, että lapset jostain kumman syystä leikkii takakontissa, mutta ei, luukku kiinni ja menoksi!!
Takakonttiin jäi kolme alle kouluikäistä lasta, joista nuorin oli arviolta 3v.!
Kommentit (6)
Auto oli parkkeeratttu perä tielle päin ja siellä istuivat sikin sokin lattialla!
Olisi pitänyt älytä katsoa rekkari, mutta en ehtinyt/ tajunnut kun pyörällä ajoin ohi. Olin jo n. 10 metrin päässä kun auto lähti parkista.
ap
Valitettavasti epäilen :(
Olen myös nähnyt näitä tapauksia.... Ikävää katsottavaa!!
Ne on yleensä täynnä kaltaistesi ihmisten kirjoituksia.
Tätä voi tapahtua vain ja ainoastaan av: lla!
Tiesittekö muuten, että äkkijarrutus 50km tuntinopeudesta vastaa samaa liike- energiaa kun hyppäisi viidennestä kerroksesta katuun...ap
Ja muuten farmareissahan on aika monissa takana penkit, siis siellä takakontissa. jos heillä vaika sellanen auto?