Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on elämäsi suurin saavutus?

Vierailija
29.03.2006 |

Mulla se on gradu ja joskus toivottavasti väikkäri.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on siis suurin saavutukseni elämässäni.

Vierailija
2/14 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gradua ei kyllä voi edes verrata, jos sen joskus vielä valmiiksi saan - vaikka hieno juttu varmasti sekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä aika ylpeä tutkinnostani ja gradustani ja siitä, että osasin rakentaa uuden elämän ulkomailla ja olen pärjännyt. Olen myös ylpeä hyvästä, toimivasta parisuhteestani.

Vierailija
4/14 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja terve elämä

ja terve parisuhde

Vierailija
5/14 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein saavutus ovat tietysti rakkaat lapset. Mutta lapsia saa maailmaan pukerrettua surkein narkkarihuorakin.

Vierailija
6/14 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

gradu tehty, kiva kansainvälinen ja hyväpalkkainen työ, mukava aviomies ja vauvakin kotona...



...suurimmaksi saavutukseksi laittaisin kuitenkin vaikeasta, uusineesta masennuksesta selviämisen. Se oli haastavinta mitä tähän asti olen joutunut tekemään. Ja se oli myös yksi tärkeimpiä saavutuksiani, ilman sitä ei ehkä olisi näitä muitakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja etenkin kun lapset taisivat säilyä ilman traumoja.

Vierailija
8/14 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihenhän pystyy melkein kuka nainen vain. Ei tartte kuin löytää mies joka suostuu panemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen Oikean löytäminen. Opiskelu myös lasten ohella, vielä kun löytäis sen uraputken.... Sitten kaikki olisikin jo liian täydellistä, ei olisi kun tie alaspäin...

Vierailija
10/14 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niitä tosiaankaan melkein jokaiselle tuosta vaan siunaannu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aan tehtyä.

Ei tällaisessa asiassa voi verrata muihin.

Paras saavutus elämässä on se, mitä ihminen ITSE arvostaa eniten.

Minullakin se on henkinen tasapaino.

Vierailija:


Siihenhän pystyy melkein kuka nainen vain. Ei tartte kuin löytää mies joka suostuu panemaan.

Vierailija
12/14 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Gradu oli lastenleikkiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja työpaikka...

Vierailija
14/14 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se missä ja millainen olen nyt kaiken sen jälkeen mitä olen elämässäni kokenut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan