Lue keskustelun säännöt.
Vaalilupaukset
28.05.2015 |
Pakko purkaa tuntoja koulutuksen leikkauksista. Miksi luvata yhtään mitään jos ei ole aikomustakaan pitää lupausta? Ai niin! Että saisi äänestäjiä. Ahdistavaa että kirkkain silmin valehtelemalla voi päästä päättämään asioista ilman minkäänlaisia seuraamuksia. Tietty takinkääntäjän maine voi tehdä hallaa seuraavissa vaaleissa, mutta siihen on vielä neljä vuotta. Ei paljoa lämmitä köyhän opiskelijan arkea sinä aikana ajatus että ehkä ensi kerralla käy paremmin. Ja ennen kuin joku tulee sanomaan että itsepä äänestit, niin kerron antaneeni ääneni Vihreille. Haukkukaa vaan, mutta olisi se minusta ollut pienempi paha.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mikä on mammojen kanta, täytyykö vaalilupaukset pitää?