mikä mua vaivaa?
Vai onko mulla jotenki paska huumorintaju. Mies puhuu läpällä työkaverinsa kanssa tupla penetraatiosta mun kassa (tiedä sit puhuuks ne sen työkaverin vaimosta samanlailla), ja sit ne puhuu et ku se työkaveri pääsee töistä nii tulee pitää mua hyvänä. Ja kaiken lisäks mun mies puhuu että meneepäs tuol hyvännäkönen muija, meenpäs panee sitä
Mun huumorintaju ei vaa riitä siihen, ja mua loukkaa tollaset puheet
Kommentit (10)
Tuskin teillä pitkää suhdetta takana?
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:52"]Tuskin teillä pitkää suhdetta takana?
[/quote]
Reilu puoltoista vuotta, kihloissa ollaan ja lapsiki on
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:52"]Tuskin teillä pitkää suhdetta takana?
[/quote]
[/quote]
Onko mies aina ollut samanlainen?
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:52"]Tuskin teillä pitkää suhdetta takana?
[/quote]
[/quote]
Onko mies aina ollut samanlainen?
[/quote]
Paha sanoo, en oo ainakaan kuullu ennen mitään, ja vaihto muutama kuukaus sit tohon firmaan töihin ja siel on tää kyseinen työkaveri, he ovat siis jo entuudestaan tuttuja keskenään. Mies sano et sen kans vaa voi heittää tollasta läppää. Ja se ei ees tajua et miks ihmeessä loukkaannuin noista jutuista
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:00"]Varmaan amis? Ällötys. Yäk.
[/quote]
Joo, käyny vaa amiksensa 5-6 vuotta sitte
Oletko menossa silittämään majavaa?
Haluun oikeesti tietää mielipiteitä. ap
Ällö