Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karvojen kasvu rintoihin.

Vierailija
03.06.2009 |

Onko muilla vastaavia ongelmia ja oletteko tehneet asialle jotain? Minulla siis on alkanut kasvaa karvoja (2-3cm, mustia) rintoihin. Lähinnä nännipihan ympärille. Kiihtyykö kasvu, jos niitä nyppii? Katkominen ainakin vain kiihdyttää kasvua. Ja täsmennetään vielä, että olen nainen.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kasvaa myös. (On muuten ihan normaalia ja yleistä) muutoin olen tosi vähäkarvainen blondi mutta nänneistä joudun poistamaan näitä karvoja pinseteillä. 2-3 niitä aina välillä ilmaantuu. Samoin leukaan.

Vierailija
22/29 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kasvaa tummia karvoja navan ympärillä, rinnassa sekä rintojen ympärillä :(

N22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vaiva täällä myös, ylimääräisiä karvoja on myös mm navan alla jne. Sheivaan/nypin. Uskoisin, että itsellä noihin on vaikuttanut pcos.

Vierailija
24/29 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2009 klo 18:57"]

meinasi oksentaa saman tien

[/quote]

Sitten on ehkä parempi, ettet kerro omista karvoistasi hänelle!

Vierailija
25/29 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvaa molempien nännien ympärillä ihan reilusti. On kasvanut murrosiästä lähtien. Yleensä nypin ne pois. Myös leukakarvoja saa nyppiä joka päivä. On se ihanaa olla nainen!

Niin ja minäkin olen blondi.

Vierailija
26/29 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etelä-euroopan naisilla tuo ongelma on potenssiin kymmenen. Ihan normaalia. Joidenkin karvatupet vaan reagoi herkemmin testosteroniin. Nyppikää karvat kun ilmaantuu. Maailmassa on isompiakin ongelmia

Vierailija
28/29 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 20:10"]

http://3.bp.blogspot.com/-LAZNgIYk45w/UUIw5pB6LTI/AAAAAAAAZCU/t2mdKHhYISk/s640/hair-boob.jpg tuon näköinen vai?

[/quote]Nice boobs, NOT!

Vierailija
29/29 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kasvaa vielä samasta karvatupesta 2-3 karvaa. Missään muualla vartalossa tätä ei tapahdu, paitsi nännien ympärillä. Ihme tupsuja. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme