Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma mies hyväksikäyttänyt

03.06.2009 |

Olen nuori äiti, ikää 18. Meillä on päälle päin täydellinen perhe. On iso koti, hyvät vaatteet, tehdään päivittäin kunnon kotiruokaa, minä käyn kerran viikossa omissa harrastuksissa ja meillä mieheni kanssa menee nykyään hyvin. Ongelma on kuitenkin se, että aloimme seurustelemaan minun ollessa 14-vuotias ja mieheni oli saman ikäinen. En ollut koskaan ennen seurustellut, eikä minua oltu edes pussattu. Mieheni oli pari kuukautta sitten eronnut puolen vuoden suhteestaan. Ehdittiin seurustella 2 viikkoa, kunnes mies tuli meille yökylään. Muuten meni hyvin, mutta aamulla kun heräsin ja kävin syömässä aamupalaa, huomasin ettei ketään ole kotona. Se ei ollut ongelma, sillä olimme mieheni kanssa olleet hyviä ystäviä vuoden ajan. Palasin takaisin mieheni luokse ja hän tahtoi saada kosketella minua vatteiden alta. En suostunut, koska halusin edetä hitaasti ja muutenkin oli jo uskomatonta, että sain edes pussata poikaa. Olin lähdössä pois huoneesta, mutta mieheni ei päästänyt minua, vaan piti kädestä lujasti kiinni ja vaati saada kosketella. Tulin ihan kamalaan paniikkiin ja pelkäsin, että se raiskaa mut. Aloin keksimään tekosyytä ja selitin, että täytyy mennä vessaan. Halusin siis vaan äkkiä piiloutua ja laittaa oven lukkoon, pelotti niin paljon. Mieheni ei kuitenkaan antanut, vaan halusi tulla mukaan. Yritin estellä minkä voin, mutta lopulta olimme yhdessä samassa vessassa. Mieheni teki selväksi, että minun täytyi nostaa paita pois, jotta hän sai katsella ja kosketella rintojani. Koskaan en ollut näyttäny kenellekkään miespuoliselle rintojani ja olin ihan peloissani. Jonkin aikaa siinä sitten mies puristeli ja ihasteli, kunnes jätti minut vessaan yksin. En vielä tuolloin ymmärtänyt asiaa ja meni pari vuotta ennen kuin ymmärsin sen. En ole pystyny puhumaan asiasta kenellekkään, koska nykyään mieheni on kyllä kiltti ja ymmärtäväinen. Nyt kohta neljän vuoden jälkeen asia on alkanut kovasti vaivaamaan. Sain kuukausi sitten avattua asiasta ensimmäisen kerran suuni edes, alkuun mietin oliko se vain unta. Mieheni ei suostu puhumaan asiasta, mutta myöntää jutun kyllä.

En tiedä mitä tehdä. Haluaisin puhua asiasta, mutta en voi kenellekkään, sillä kaikki tietää mieheni. Niin kiltti ja mukava. Meillä meneekin ihan hyvin, mutta tämä asia musertaa minut.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko päästäs vähä vajaa :D

Jos sua niin pelotti sillon ku tuo tapahtu, niin miks hemmetissä annoit asian olla ja jatkoit sen saman POJAN kanssa?? Vaikka et asiaa olis ymmärtänytkään, niin miten pystyit olemaan sen kanssa vielä? Jos se olis tehnyt saman uudestaan tai vaikka vielä pahempaa, raiskannu sut??

Ei hitto oikeesti, mietippä nyt vähä... Ja sulla on nyt sen saman POJAN kans lapsi? ja oot 18v.. Onneksi olkoon! Hyvin menee..

Vierailija
2/30 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko päästäs vähä vajaa :D

Jos sua niin pelotti sillon ku tuo tapahtu, niin miks hemmetissä annoit asian olla ja jatkoit sen saman POJAN kanssa?? Vaikka et asiaa olis ymmärtänytkään, niin miten pystyit olemaan sen kanssa vielä? Jos se olis tehnyt saman uudestaan tai vaikka vielä pahempaa, raiskannu sut??

Ei hitto oikeesti, mietippä nyt vähä... Ja sulla on nyt sen saman POJAN kans lapsi? ja oot 18v.. Onneksi olkoon! Hyvin menee..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään meillä menee paremmin, en halua erota tämän asian takia enään. En tiedä vaan voinko antaa anteeksi ja haluaisin itse päästä asiasta yli. Mieheni on todella hyvä isä, kaikessa mukana ja on lapselle kuin toinen äiti. Teemme kaiken tasavertaisesti. Eikä kyllä koskaan voisi enään satuttaa minua, näin ainakin uskon vahvasti. Ja se että olen 18-vuotias, hyvin minulla äitinä menee ja meillä perheenä! Mutta tämä asia vaivaa minua.

Vierailija
4/30 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka seurustelee käydä toistensa luona yötä?

Vierailija
5/30 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota asia esille ja kysy, ymmärtääkö mies, että hän teki väärin, että se oli pakottamista ja että mitään sellaista ei koskaan enää saa tapahtua.

Vierailija
6/30 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä nyt minusta puhuttukaan?

t.2

Vierailija
7/30 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt todellakin on vaan kiinnostunut ja turhan himokas ehkä, hormonit hyrräsi varmasti ja sekotti pojan pään..

Ei toi nyt minusta ihan hirveän vakavalta kuulosta. Kukapa 14 v ei haluaisin rintoja vähän puristella. Tosin olisi kyllä pitänyt lopettaa kun pyysit. Mutta itsehän olisit aivan hyvin tehdä selväksi että nyt loppu, miksi kuitenkin alistuit jos tuntui pahalta?!

Vierailija
8/30 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä pari kertaa ottanut asian puheeksi ja mieheni on pyytänyt aina anteeksi ja luvannut kyllä, että ei koskaan tekisi enään niin. Kuitenkin haluaisin käydä läpi sitä asiaa, koska se tuntuu olevan jotenkin niin kesken jäänyt. Muttakun mieheni ei halua siitä asiasta puhua, varmaan hänelläkin vaikeaa, mutta koen kyllä tärkeämpänä sen, että minä pääsisin asiasta yli.

Vierailija
9/30 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tällainen olla tottakaan?

Vierailija
10/30 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaha oli silloin kaksi kertaa minua isompi, minä olin ujo ja pelkäsin hänen raiskaavan! Yritin parhaani mukaan kyllä kieltää ja selittää, että en tahdo mitään sellaista. Jos olisin kuitenkin pidemmälle mennyt, vaikka lyönyt, niin olisin voinut joutua vaikka raiskatuksi. Näin ainakin pelkäsin sillon. Tuskin monikaan vähän hiljaisempi sen ikäinen lapsi uskaltais pistää vastaan.

Vierailija
11/30 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän kyllä että hän on nyt aivan eri ihminen kuin silloin 14-vuotiaana. ja uskon että on tolkumpi ja kypsempi kuin silloin. hyvä että hän on pyytänyt anteeksi ja ymmärtää tehneensä väärin.

tuon ikäiset, pojat varsinkin, ovat vielä niin ätysin keskenkasvuisia ja hormonien vietävissä.

hienoa että teillä menee nyt hyvin ja olette jaksaneet yhdessä. tsemppiä'!

Vierailija
12/30 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää puhua, on se merkki, että häntä hävettää. Hän ei varmaan myöskään ole tarkoittanut sillä niin pahaa, kuin sinä koit ja tunsit, ja haluaa jo päästää irti aiheesta. Sinun pitää vain luottaa häneen. Helpottaako, jos ajattelet vaikka jotain opiskelijabileitä, joissa tissejä tirkistellään ihan tavan vuoksi tai brittityttöjä, jotka kännipäissään tervehtivät tuntemattomiakin näyttämällä tissinsä? Nuori ikäsi teki asiasta isomman, kuin se nyt olisi, eikö totta?

Vierailija
13/30 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt joku tekisi saman, niin eihän se pahalta tuntuis, jos nyt seurusteltaiskin kerta. Mutta sillon olin ihan koskematon ja kun väkisellä viedään sekin, niin se oli suuri juttu minulle.

Vierailija
14/30 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sinun kannattaisi mennä juttelemaan ulkopuoliselle ammattilaiselle. Asia on vaivannut sinua paljon.

On tärkeää, että puhut asiasta.

Vierailija
15/30 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskemattomuuttasi. Rajoja ylitettiin toki. Joissakin kulttuureissa naiset kulkevat aina rinnat paljaana. Ette voi elää sopusointuisessa suhteessa, ellet anna anteeksi ja unohda. Mieti, pystytkö siihen ja haluatko sitä.

Vierailija
16/30 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan rinnat paljaana, ei liity tähän mielestäni. Ei meidän kulttuurissa.

Vierailija
17/30 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kuule sillä hetkellä tuntui siltä, kuin oltaisiin viety se koskemattomuus.

Vierailija
18/30 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kuule sillä hetkellä tuntui siltä, kuin oltaisiin viety se koskemattomuus.

minkä takia jatkoit vielä saman ihmisen kanssa?

Vierailija
19/30 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että rintojen koskettelu olisi jotain hyväksikäyttöä.

Itse ainakin muistan että tuossa iässä esim. jossain koulun diskossa rintojen kähmintä oli ennemmin sääntö kuin poikkeus. Ei se nyt välttämättä mitenkään kivaa ollut, mutta ei siitä mitään traumojakaan tullut.

Ja jos poika oli peräti yökylässäkin, oletti varmaan että sinäkin olet vakavissasi hänen suhteen ja pidät häntä poikaystävänä.

Vierailija
20/30 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aina ollut lapsena se kiusattu, huonoin, kukaan ei ollut kiinnostunut minusta ja kun ensimmäisen kerran joku olikin, niin en vaan voinut luopua siitä, edes tuollaisen asian takia. Sillon mietin asiaa niinkin, että en saa ketään muuta, jos eroan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi