Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset kiistävät sanomisiaan, jos heiltä kysyy, miksi heittelit minulle ikävyyksiä?

Vierailija
19.09.2024 |

Oli tapahtunut sitten aivan tuore tai vuosien tai jopa vuosikymmenien takaa, niin aina kuulee saman selityksen: "Minä en ole koskaan sanonut sinulle mitään tuollaista!" Olen kaikkea muuta kuin täydellinen ihminen, mutta pystyn silti seisomaan sanomisieni takana. Moni jo aikoja sitten täysi-ikäisyyden saavuttanut henkilö ei tähän pysty. Miksi?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolustautumisreaktio?

Vierailija
2/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos heillä on muistiongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Saman selityksen kuulin sukulaiselta joskus. Ehkei sitten muistakaan. En silti kysele ihmisiltä näitä, jatkan matkaani. Ehkei sunkaan kannata tivata vaan jättää ikävästi sanovat, ehkä heillä on ne reaktionsa edelleen. Vai oletko niiden kanssa sitten taas, miksi.

Vierailija
4/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä jännä ilmiö. Voiko mula olla niin huono muisti ja tiedostamaton toimintansa/sanomisiensa suhteen, vai valehdellaanko tuossa tahallaan?

Vierailija
5/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihminen ei muutenkaan elä kovin totuudellisesti.

Vierailija
6/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoiset ihmiset nyt suoltaa muutenkin paskaa suustaan siihen malliin, että on vaikeaa pysyä kärryillä mitä on kellekin sanonut.

Vierailija
7/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät halua tai kehtaa myöntää asioita. 

Vierailija
8/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolustautumisreaktio?

Valheellisten puolustautumistapa. Ei siis normaali puolustaumisreaktio.

Vierailija
9/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä jännä ilmiö. Voiko mula olla niin huono muisti ja tiedostamaton toimintansa/sanomisiensa suhteen, vai valehdellaanko tuossa tahallaan?

Riippuu täysin. Monet valehtelevat ihan pokkana itsestään tai toisista.

Vierailija
10/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen ihminen ei muutenkaan elä kovin totuudellisesti.

Tämä.

Vierailija
11/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen selitys on tuo. Toinen puolestaan on se ettei ajateltu että se otettaisiin niin kuin se on otettu.

Vierailija
12/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös niitä ihmisiä, jotka ovat niin herkkähipiäisiä, ettei heille voi sanoa oikein mitään. Esim. kun aidosti ihailin tuttavan uutta viherkasvia, niin alkoi sanomaan, että miksi huomauttelet eikä meillä ole varaa parempaan. Häh? Vasta 30v. henkilö oli kyseessä. Ei voi keskustella kuin säästä, jos siitäkään. 

Vierailija
13/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen selitys on tuo. Toinen puolestaan on se ettei ajateltu että se otettaisiin niin kuin se on otettu.

No tämähän voi olla ihan totta. Toiset ovat suorapuheisempia, eivätkä ota itseensä asioita. Silloin on vaikea ymmärtää, miten jotkut "kuulevat" asiat ihan päinvastoin kuin mitä ne on sanottu. 

Vierailija
14/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin ennen tuommoinen ihminen, koska pelkäsin, että minua nuhdellaan tosi kovaa, mutta jossakin vaiheessa tajusin, että on parasta myöntää avoimesti, kun on mokannut.

Vierailija
15/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mekö se tiedetään? Kysy siltä asianosaiselta. Nykyään yritetään ulkoistaa oma elämäkin someen.

Vierailija
16/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän perikunnassa  narsisti  jopa serkut  alkoivat änkemään jaolle??? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän