Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jonka miehellä ei kesälomaa?

Vierailija
03.06.2009 |

Mieheni on yrittäjä ja paras sesonki on kesällä... Hän paiskii siis töitä koko kesän. Muutaman päivän loppukesästä ehkä pystyy ottamaan vapaata. Viikonloput on yleensä vapaalla, ei tosin nyt kesäkuussa sitäkään.

Aika tylsäähän tämä on ja hankalaakin lasten kesälomia ajatellen. Ei mitään mahiksia lapsilla saada mitään 8-10 viikon lomia kun ovat pelkästään mun loman varassa. Mummolat on, mutta eivät ota vastaan lapsia:(.

Onko muita?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummolat eivät ota lapsia vastaan???

Vierailija
2/9 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen mummola ehkä voi ottaa päiväksi yhden lapsen. Mun vanhemmille olen yrittänyt sekä vihjailla että ehdottaa suoraan että voisiko esim. 8-v poika tulla sinne päiväksi. Äitini sanoo "katotaan" mutta ei koskaan sitten itse mitään ehdota!! Ei ikinä sovi jos sanon että voiko poika tulla esim. huomenna. Ovat niin mökkiytyneitä ja puutarhanhoito ja tv-sarjat ovat tärkeämpiä. Kyse on kuitenkin rauhallisesta pojasta, ei ole paljon vaivaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi jonka miehellä ei kesälomaa. Taaskaan. Lomailee yleensä aikasin keväällä tai myöhään syksyllä. Siihen aikaan ettei ole kotimaassa oikein mitään tekemistä, ei ole kesä eikä talvi, ei enään edes ruskaa. Sitten ollaan vaan möllötetty kotona, korkeintaan käyty etelä suomessa sukuloimassa.

Kesällä olis niin paljon kaikkea ihanaa mitä vois tehdä. Pienten lasten kanssa viikonloppu vaan tuntuu monesti niin lyhyelle ajalle. Siis tehdä ja liikkua jos pidempää automatkaa ajattelee...

Vierailija
4/9 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesälomaa viiteen vuoteen, mutta tänä kesänä on! Vaihtoi firmaa talvella ja firmassa halauvat johtajiensa pitävän kunnon loman, muuten ei tulosta synny :)

Vierailija
5/9 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lomaa, koska vaihtoi just vähän aikaa sitten työpaikkaa. Ihan hyvä juttu oli, että vaihtoi, on nyt paljon mielekkäämmässä työssä. Lomat siinä tosiaan "paloi" sai tietty lomarahat, joilla osti mopon ;) Mut sekään ei mua haittaa, koska kulkee sillä työmatkoja ja mä pääsen 3 muksun kanssa autolla vaikka minne, jos siis haluan ;)

Vapaapäivän saa varmasti otettua, etä täytynee tehdä jokin pidennetty viikonloppureissu johonkin päin Suomea!

Vierailija
6/9 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies lomittaa itse työntekijänsä, joten menee niska limassa kesät... Meillä kolme alle kouluikäistä lasta; tiedän mistä puhut, tosi tylsää!!!

Mieheni on yrittäjä ja paras sesonki on kesällä... Hän paiskii siis töitä koko kesän. Muutaman päivän loppukesästä ehkä pystyy ottamaan vapaata. Viikonloput on yleensä vapaalla, ei tosin nyt kesäkuussa sitäkään.

Aika tylsäähän tämä on ja hankalaakin lasten kesälomia ajatellen. Ei mitään mahiksia lapsilla saada mitään 8-10 viikon lomia kun ovat pelkästään mun loman varassa. Mummolat on, mutta eivät ota vastaan lapsia:(.

Onko muita?

Vierailija
7/9 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä ole kesälomaa.. mutts viikonloput on onneks vapaita, toistaiseksi.. on meidän yhdessä olon aikana ollut viikon kesälomalla.. ja yrittäjä js kesä sesonkia

Vierailija
8/9 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä tiedä tuleeko olemaankaan vielä vuosiin... Jos ei jommankumman työt tule esteeksi niin sitten lastenhoito. Toisen on aina oltava kotona lasten kanssa.

Mä en tajua miten ihmiset saavat lapsensa hoidettua kesällä jos pitävät yhteistä lomaa, kun kouluista on lomaa pari kuukautta ja kummallakin vanhemmalla on vain se neljä viikkoa.

Vierailija
9/9 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä lasten kanssa suht hyvin yksinkin pärjään: ja oon todella yksin sitten kun olen heidän kanssaan. Niin hoidossa joutuvat olemaan vielä kesäkuun, jopa koululainenkin (täällä saa päivähoitopaikan).

Tylsää siis todella on. Kesällä tapahtuu paljon kivaa ja olisi mukava lähteä joka paikkaan. Ei vain tunnu samalta lähteä jonnekin ilman miestä! Tänä aamuna oli lähtenyt ennen kuin heräsimme ja en tiedä koska tulee illalla kotiin... Pienin ehkä ehtii nähdä isäänsä tunnin verran jos tuuria on.

Haaveilen pidemmästä matkasta esim. eteläiseen Ruotsiin tai Tanskaan. Turha haave vain:(.

Ehkä pitää sitten ruveta panostamaan johonkin kaupunkilomaan talviaikaan vai mitä tässä tekisi? Kun vanhin lapsista on jo koulussa niin sekin rajoittaa lomailuja talvisin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme