Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi olla, että opettaja ei tykännytkään lahjastaan..?

Vierailija
02.06.2009 |

Ostin opettajalle keittiöön kaikki tekstiilit uusiksi. Verhot, pöytäliinan, patalaput, essu, pyyheliinat + lisäksi opettajalle vielä paita. Ja kaikki oli punaista unikkoa eli ei edes mitään halpista!

Naamasta näki ihan selvästi, että ei pitänyt lahjastaan...

Kiva oli tuhlata kamalasti rahaa tuollaiselle kiittämättömälle kurpalle!

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä, lahjaideoita opetajalle.. miten muut..

Vierailija
2/48 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole vielä lapsia joten kouluaikaankin on vielä aikaa. Ihmetyttää suuresti että opettajille pitää ostaa jotain! ja vielä noin kallistakin! Omassa lapsuudessani ainakin luokka osti opettajalle yhteisen lahjan ja rahaa ei käytetty kuin pari markaa per oppilas. Eikö missään ole enää kohtuutta? Pitääkö niitä lahjoja ostaa että lapsukainen saisi parempia arvosanoja vai mikä siinä on? ihan järkyttää.. toivottavasti seitsemän vuoden päästä tilanne olisi muuttunut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole vielä lapsia joten kouluaikaankin on vielä aikaa. Ihmetyttää suuresti että opettajille pitää ostaa jotain! ja vielä noin kallistakin! Omassa lapsuudessani ainakin luokka osti opettajalle yhteisen lahjan ja rahaa ei käytetty kuin pari markaa per oppilas. Eikö missään ole enää kohtuutta? Pitääkö niitä lahjoja ostaa että lapsukainen saisi parempia arvosanoja vai mikä siinä on? ihan järkyttää.. toivottavasti seitsemän vuoden päästä tilanne olisi muuttunut!

Aivan kuten ennen vanhaan oppikouluaikaan varakkaiden perheiden oppilaat toivat opettajalle omenan ja saivat paremman numeron ja köyhät torpan pennut saivat huonoja numeroita koska olivat niin köyhiä etteivät voineet vied opelle mitään muuta kuin resuisen itsesä.

Tämän ketjun innoittamana aion ensi kevääki ostaa 20 metriä punaista unikko-kangasta marimekon tehtaalta.

Ompelen siitä opelle patakintaat ja -laput, keittiöön verhot ja pöytäliinan, mekon, non renolkalaukun, kauppakassin, lierihatun, paitapuseron, leivontaessun..

voisin tilata myös tapettimallistoan punaista unikkoa ja tapetoida opelle sen makuuhuoneen pun. unikkotapetilla..

Olen aika taitava ompelija, joten lopputulos on varmaan tosi hieno, yksilöllinen ja persoonallinen ainakin.

Olen ihan varma että opettaja ilahtuu.

Vierailija
4/48 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me annettiin Yazmine Cordelian eskariopelle pieni ja suloinen Berninpaimenkoiran pentu. Kyllä oli ope liikuttunut ihanasta lahjastaan. Silmät kyynelissä ja itkusta tyrskien yritti kieltäytyä ottamasta lahjaa vastaan, ajatteli varmaan että se on liian kallis lahja. Mutta mikään ei ole liian kallista, jos sillä saa ostettua Yazminelle hyvät arvosanat. Jätimme siis koiran opelle ja kun vilkaisin vielä taakseni niin sinne hän jäi nenä punaisena valuen putsaamaan leninkiään. Taisi koiran vatsa olla vähän sekaisin päivän seikkailuista!

Vierailija
5/48 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon ala-asteen opet yleensä ainakin haluaa.

Vierailija
6/48 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se se sama ope, joka anto teidän Yasminille pelkästään tyydyttäviä tai paranettavaa olisi ja ei jaksa keskittyä arvioita. Ne on ihan kauheita nuo kansankynttilät nykyisin. Ja nyt ovat vielä sillä saatanan pitkällä lomalla. Antoks se ne UFF:lle vai heittikö vaan roskiin (veikkaan jälkimmäistä)?

Vierailija
7/48 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maalasin esikoisen opettajalle tosi kauniin taulun, kaikki ystäväni kehuivat sitä. Kehystyskin maksoi paljon. Olin siinä vieressä ja ihan jouduin kehottamaan opea useamman kerran avaamaan pakettinsa, kun ei meinannut avata. Petyin kyllä tosi pahasti kun ilme oli hirmu laimea, musta ja mun kavereiden mielestä se oli hirmu ihanan.

3-luokkalaisen opettajalle painoin itse sellasen ihanan värikkään silkkihuivin. Poika itse kertoi opettajan hymyilleen saadessaan sen. Olin pakannut sen sellofaaniin, joten näki heti upean luomukseni. Odotan innolla, että opettaja laittaa sen ensi vuonna luokkakuvaan.

Mun mielestä opettajien pitäis kyllä olla iloisia saamistaan lahjoista. Meidän perhe kun arvostaa niin paljon niiden työtä.

Vierailija
8/48 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin sille meidän kanssa yhteisen kaksviikkosen bulgarian sunny beachilla, yhteistä laatuaikaa lasten ja vanhempien kanssa ja olisihan siinä voinut kerrata vaikka kertotaulua samalla, kun meidän jessica-jamima ei sitä millään oppinut - tämä kiittämätön luuska kehtasi kieltäytyä. voinko valittaa reksille?

Vierailija
9/48 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän ole tosissas? :D

Vierailija
10/48 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin sille meidän kanssa yhteisen kaksviikkosen bulgarian sunny beachilla, yhteistä laatuaikaa lasten ja vanhempien kanssa ja olisihan siinä voinut kerrata vaikka kertotaulua samalla, kun meidän jessica-jamima ei sitä millään oppinut - tämä kiittämätön luuska kehtasi kieltäytyä. voinko valittaa reksille?

Vierailija
11/48 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tosiaankaan ymmärrä miten opettajat ei ymmärrä meidän hyvää tarkoittavien vanhempien kiitosta hyvin kuluneesta vuodesta.

Hirmu hyvä idea toi yhteinen loma. Siis aivan ihana. Ja mä vaan maalasin taulun...

t.4

Vierailija
12/48 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jospa se oli jo käynyt sunny beachilla. Kokeile ensi kesänä jotain toista kohdetta? Jos ei sittenkään lähde, niin valita sitten rehtorille, opettajien pitkä kesälomahan ei ole varsinaista.

Vierailija
13/48 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauttasaaressa, niin aina voi antaa pienemmän budjetin lahjan.

Minä (Kontulasta, päivää) suurensin meidän Jami Jessen ja Jemina Jessican kaverikuvan 100 cm x 200 cm kokoiseksi (Anttilassa sopivasti tarjouksessa kuvasuurennokset) ja ostin Tiimarista siihen lasin päälle.

Mutta miten ei opettaja näyttänykään tykkäävän?!? =O

Ensi vuonna ostan kyllä Tarjoustalosta niitä erivärisiä mariskooli-kopioita tai Ikeasta pari kiemuravaasia, kun ei mikään PERSOONALLINEN näytä tekevän vaikutusta. Niiden luulisi sitten ainakin kelpaavan. Niitä kun on KAIKILLA kirjahyllyssä lasivitriinissä.

Vierailija
14/48 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikaluokan dildosta.

Vierailija
15/48 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikaluokan dildosta.

Oliko se väärän värinen /muotoinen?

Vierailija
16/48 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille lasiterassin kotiin. Koko kesä menee rakennustyömaata katsellessa. Onneksi yksi toinen perhe maksoi meille kuitenkin matkan Kreikkaan perustusten teon ajaksi, niin pääsemme hetkeksi sotkua pakoon.

Vierailija
17/48 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun mekin vain tarkoitettiin pelkkää hyvää ja haluttiin kiittää kuluneesta vuodesta maalaamalla se niiden tosi kulunut puutalo uusiksi.

Vierailija
18/48 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksityinen sairausvakuutus, voi akka sitten käydä gynellä ja muissa asioissa yksityisellä milloin vain. Kiittämätön *biaatch* näytti vaan nyrpeää naamaansa. Mitä niille pitää oikeen antaa, että Yvonne-Piisamin matikan numero nousis?

Vierailija
19/48 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun mekin vain tarkoitettiin pelkkää hyvää ja haluttiin kiittää kuluneesta vuodesta maalaamalla se niiden tosi kulunut puutalo uusiksi.

Vierailija
20/48 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoimme viime vuonna lapsemme opettajalle upean maatilan Karjalohjalta. Ei kelvannut tälle nirppikselle, joten laittoi myyntiin. TÖRKEÄÄ!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi