Miten voi olla, että opettaja ei tykännytkään lahjastaan..?
Ostin opettajalle keittiöön kaikki tekstiilit uusiksi. Verhot, pöytäliinan, patalaput, essu, pyyheliinat + lisäksi opettajalle vielä paita. Ja kaikki oli punaista unikkoa eli ei edes mitään halpista!
Naamasta näki ihan selvästi, että ei pitänyt lahjastaan...
Kiva oli tuhlata kamalasti rahaa tuollaiselle kiittämättömälle kurpalle!
Kommentit (48)
vastaan rahastosijoituksia. Ei se sijoitus pankkitilillä mitään tuota.
Olisin laittanut sinne kiitokseksi rahaa, mutta opettaja vain mulkoili minua, vaikka kuinka koitin kysellä sitä tilinumeroa. Outo...
t. kosmetologilahjakortin saanut ope:::)))
Ei kai nyt ihän mikä tahansa prouvou mene läpi ;-D
annettiin opettajalle lahjakortti Rolf Nordströmille. Kun keväällä oli juttuja siitä, miten opettajia kiusataan ulkonäön perusteella, niin ajateltiin että tälle opelle se ainakin tulee kuin Taivaan lahjana ja todella tarpeeseen. Laitettiin mukaan semmoinen kannustava kirje, jossa kerrottiin miten kiva ihminen hän varmasti on sisältäpäin ja miten tärkeää on, että ulkoinen ja sisäinen olemus vastaisi toisiaan.
Luvattiin lisäksi antaa sama lahja joka kevät seuraavat kuusi vuotta, kun tuskin yksi leikkaus kumminkaan riittää. Opettaja ei paljon lahjaan reagoinut, mutta uskon että oli kyllä mieluinen. Ajatelin käydä kyllä heti syksyllä katsomassa, mitä opettaja oli päättänyt teetättää, ja jos en ole tyytyväinen, annan ensi vuonna täsmällisemmän lahjakortin (kai niihin voi ihan kirjoitaa esim. ”pottunenän muokkaus ” tms?).
Tätä lahjaa valmisteltiin pitkään ja saatiinkin ajoitettua tosi hyvin.
Opettajan mies on tosi komea, kaikin puolin mukava ja johtavassa asemassa oleva kunnon mies. Rupesin iskemään miestä hyvissä ajoin, jotta sain miehen muuttamaan kanssani juuri toukokuun lopussa.
Ajattelin että opettaja voi nyt rauhassa viettää kesänsä ilman miestä ja tulevana syksynä keskittyä vielä paremmin noiden meidän lasten opettamiseen. Olisi pian ruvennut haaveilemaan vauvasta ja siitähän oppilaat olisi kärsineet, joten ajattelin, että minä 5 lapsen äitinä voin synnyttää tällekkin miehelle vielä muutaman lapsen.
Ihmettelin vaan miksi sen ilme oli hyvin nyrpeä kun antoi todistukset Jarmolle ja Jormalle.
Mä luulin et mun lahja on jotenki siis niinku poikkeuxellisen erikoista, ku open naama venähti niin pitkälle ja kaikki muut vanhemmatkin jähmetty paikolleen - silkasta ihastuksesta väitän kyllä.
Mun Nico-Ercillä on miesope, aivan ihq ja komee uros ja kun mä kuiteski oon aika hemasevan näköinen yh, ainaki Kontu-Bupin kundit sanoo ja mä oon aikas hyvä danzzaaan.. Ja sit ku Pera osti mulle sellaset sexyn punasen ja ihqun bizisen korsetin vai mikä se on, sellainen sexy waate ja me sit erottiin Peran kans, ainaki ny pari viikkoo ollaan oltu erossa ni mä aattelin ettei ne vaatteet jää käyttämättä.. ja kelles mä niitä esittelisin, sillä opella on kuiteski aikas tylsän näköne se oma muija..
Mä hommasin sinne luokkaan tangon ja esitin tosi upeen ja sexiggään dantsun sen tangon ympärillä Nico-Ercin opelle tos punases bizi-sexy-asussa. Mullon ihanat vaaleet pitkät hiukset ja mä' osaan heilautella niit tosi mageesti sillee ees ja taas.. tiijättehä !
oisittepa nähneet kaikkien ilmeet ja luokan poikien etenkin, Nico-ercci on nyt entistä suositumpi ku sen muzi on näin magee ja ihqu !!!
annettiin opettajalle lahjakortti Rolf Nordströmille. Kun keväällä oli juttuja siitä, miten opettajia kiusataan ulkonäön perusteella, niin ajateltiin että tälle opelle se ainakin tulee kuin Taivaan lahjana ja todella tarpeeseen. Laitettiin mukaan semmoinen kannustava kirje, jossa kerrottiin miten kiva ihminen hän varmasti on sisältäpäin ja miten tärkeää on, että ulkoinen ja sisäinen olemus vastaisi toisiaan. Luvattiin lisäksi antaa sama lahja joka kevät seuraavat kuusi vuotta, kun tuskin yksi leikkaus kumminkaan riittää. Opettaja ei paljon lahjaan reagoinut, mutta uskon että oli kyllä mieluinen. Ajatelin käydä kyllä heti syksyllä katsomassa, mitä opettaja oli päättänyt teetättää, ja jos en ole tyytyväinen, annan ensi vuonna täsmällisemmän lahjakortin (kai niihin voi ihan kirjoitaa esim. ”pottunenän muokkaus ” tms?).
t. ope