Kuinka wt olet? -Peukutusketju
Eli listataan av:n kriteereillä wt asioita ja peukutetaan sitä mukaan kuinka ne pitävät paikkaansa omalla kohdalla.
Peukku ylös= sopii minuun
Peukku alas= ei sovi minuun
Ja huumorilla sitten mammat! Jokaisessa meissä asuu pieni wt, vai kuinka? ;)
Kommentit (295)
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 19:26"]Äänestin persuja.
[/quote]
en äänestä ollenkaan
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 22:13"]Käyttäydyn halveksuvasti työpaikkani harjoittelijota, kesätyöntekijöitä sekä itseäni nuorempia työkavereitani kohtaan. En myöskään voi sietää sitä että minua nuorempi neuvoo minua töissä.
[/quote]
En ole töissä
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 22:59"]Ylioppilastutkintotodistukseni ei ole hyvä.
[/quote]
En ole koskaan harkinnutkaan lukioon menemistä.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 08:40"]Virkavalta on vieraillut kotonamme.
[/quote]
Ei ole tässä talossa mutta 2012 vieraili vielä joka kuukausi.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:56"]
Tupakoin
[/quote]
Minulla on vahvasti blondatut, huonokuntoiset hiukset.
Kaikki naiset, jotka puhuvat miehelleni ovat automaattisesti huoria.
Haen miehiltä aina humalassa huomiota ja paneskelen ketä sattuu ja sitten ihmettelen miksei miehet halua vakituiseen suhteeseen kanssani, joten lisäilen fb kuvia, joissa lukee englanniksi esim. If you dont show your feelings you cant get hurt.
Jaksoin lukea pari sivua ja minulle selvisi, etten ainakaan ole wt.
Itselleni tätä tyylisuuntaa edustavat :
-legginsit ja pyöräilyshortsit
-ylipaino ja laihduttaminen dietein
- kulttuuriharrastusten (klassinen musiikki, taide ja kirjallisuus) puuttuminen perheestä
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:59"]
Käytän feikkimerkkituotteita
[/quote]
Teen ruokaostokset automarketissa. Ja samalla ostetaan lapsille vaatteet samasta paikasta.
Olen salasuhteessa naimisissa olevan miehen/naisen kanssa.
En tiedä juuri mitään Suomen historiasta tai lähimenneisyydestä. Mitä väliä sillä on, koska ja minkä takia joku jatkosota oli tai minkälaista Kekkosen politiikka oli.
Olen sitä mieltä, että riittää hyvin, kun koulussa opetetaan vain englantia. Ruotsia ja muita vieraita kieliä ei tarvita.
En saanut koulussa koskaan kiitettäviä numeroita ainekirjoituksesta.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 02:09"]
En käy elokuvissa.
[/quote]
Ja mitenköhän tämä kertoo wt tasosta jotain?
Tuttavapariskuntani arvostetut ekonomi-lääkäri ja nobodyt raksamies-siivooja käyvät paljon ja melko yhtälaisia elokuvia katsomassa. Kumpi näistä pariskunnista on wt?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 09:06"]Häissämme tapeltiin ja osa porukasta oli vahvasti humaltuneita.
[/quote]
en oo naimisissa