Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri pääsi töihin kauppaan

Vierailija
28.03.2026 |

Kesäksi, sopimus huhtikuusta syyskuun loppuun. Tuuraa vakituisten lomat ja saa huonoimmat työvuorot, siis pe, la ja su illat. Siinähän se kesä menee.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa paremman palkan kun saa vuorotyölisät! Hyvä diili.

Vierailija
2/13 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä jäit kotiin vauva palstailemaan työttömänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveria tuskin häiritsee. 

Vierailija
4/13 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kateellinen, että sun kaveri pääsi kauppaan töihin, itse näköjään saan vain haaveilla asiasta.

Vierailija
5/13 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu! Työt ovat tiukassa nykyään. Kaverisi saa vielä vuorolisät eli palkka on reilusti parempi kuin arkisin päivävuoroissa. Jos joutuu työttömäksi syksyllä, korkeampi palkka tarkoittaa isompaa työttömyyspäivärahaa.

Vierailija
6/13 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä jäit kotiin vauva palstailemaan työttömänä.

Mun ei tarvitse tehdä töitä. Elän pääomatuloillani ja mun puoliso on suurituloinen. En menisi töihin mistään hinnasta. Millä ajalla sitten tekisin osakekauppoja?

Vierailija
7/13 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt kaupan toivotuimmat vuorot onkin niitä huonoimpia! Meillä nuo menee ensimmäisenä, jos saadaan toivoa. Päivällä ehtii rannalle ja illalla voi olla töissä, töiden jälkeen terassille, seuraava aamuhan on vapaa.

Vierailija
8/13 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmella päivällä koko viikon palkat ja loput päivät vapaina. Kas kun Ap ei ole vielä tuota älynnyt ja tajunnut kadehtia. Lauantai- ja sunnuntailisien lisäksi iltalisät.

Vierailija
9/13 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Saa vielä lisäansioita ilta- ja viikonloppuvuoroista.

Vierailija
10/13 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitkö aloituksen kehuaksesi itseäsi ettei sinun tarvitse tehdä töitä ensin arvosteltuasi kaverisi saaman työsopimuksen työvuoroja huonoiksi. Etkä maininnut omasta tilanteessasi mitään aloituksessa. 

Ottaisin mieluummin kaverisi tilanteen kuin sinun. 

Vierailija
11/13 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

La  illasta ja su saa hyvät lisät. Ja kyllä ne vakituiset tekee noita vuoroja myös. Paitsi ne jotka on kk-palkalla. Joten ole vaan iloinen kaverin puolesta.

Vierailija
12/13 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei aloittaja tehnyt aloitusta kateudesta kaveriaan kohtaan ja pilatakseen kaverin ilon työpaikasta. Siksi en enää usko noihin työvuoroihin, ne saattavat olla ihan keksittyjä. 

Antakaa ihmisten työllistyä rauhassa ja älkää levitelkö heidän asioitaan. 

Vierailija
13/13 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmella päivällä koko viikon palkat ja loput päivät vapaina. Kas kun Ap ei ole vielä tuota älynnyt ja tajunnut kadehtia. Lauantai- ja sunnuntailisien lisäksi iltalisät.

Lisä tuloa kaiffarille siittä ku pöllii kalja keissejä mulle, annan kaks kybää/ keissi...in cash tietty!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi