Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen taloyhtiön kokouksessa päätettiin hommata useita kissanloukkuja.

Vierailija
02.06.2009 |

Yhteistuumin päätettiin "kerätä" kaikki meidän pihalla kulkevat kissat ja toimittaa löytöeläinkotiin. Toivottavasti päästään niistä kiusankappaleista eroon!

Kerrankin kaikki olivat kokouksessa jostain asiasta yksimielisiä :)

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että tuo ihmisryhmä on tyhmä ja rajoittunut!

Vierailija
62/96 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakaroita, joita tulevat trampoliinillemme hyppimään. Onko minulla oikeus loukuttaa heidät, jos ei iho mene rikki? Stressiähän ja paniikkiahan se saattaa aiheuttaa, mutta voisin siten helpommin viedä ne lastenkotiin. Ne kun jättävät karkkipapereita ja muita mun kerättäväkseni.

Soita lastensuojeluun vaan ja kerro heitteillejätöstä. Siinähän saavat iskä ja äiskä hakea lapsensa sossun hoivista. Eiköhän muutaman kerran jälkeen lapsi oteta huostaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin osoittaa todellista kypsymättömyyttä verrata lapsia ja kissoja keskenään. Säälin lapsiasi, jos heillä on sinun silmissäsi kissan arvo...

kakaroita, joita tulevat trampoliinillemme hyppimään. Onko minulla oikeus loukuttaa heidät, jos ei iho mene rikki? Stressiähän ja paniikkiahan se saattaa aiheuttaa, mutta voisin siten helpommin viedä ne lastenkotiin. Ne kun jättävät karkkipapereita ja muita mun kerättäväkseni.

Vierailija
64/96 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin osoittaa todellista kypsymättömyyttä verrata lapsia ja kissoja keskenään. Säälin lapsiasi, jos heillä on sinun silmissäsi kissan arvo...

Vierailija
65/96 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
66/96 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat yhtä arvokkaita omalla tavallaan. Musta on käsittämöntä, että aina pitää muka pitää ihmisiä ylempänä, että olisi oikein ihminen. Meillä on jokaisella sille kuuluva paikka/arvo maailmassa. Vaan sen takia, että on kissa, ei tarkoita, että ihmiset saisivat kohdella miten tahansa.

Vierailija
67/96 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomauttaa nätisti?

Vierailija
68/96 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä minulta huumorintajua löytyy, mutta kun on kyse kissan paskasta niin siihen se ei riitä, varsinkaan jos siihen sekoitetaan lapset.

Kuka vertaa heitä???

Vierailija
69/96 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palstahan on tunnettu huumorintajuttomuudestaan.

Vierailija
70/96 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos naapurin kissat tulevat pihalle kutsumatta ja ne loukutetaan niin samalla tavallahan voi naapurin kakarat loukuttaa.

Vierailija
71/96 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisit paremminkin kissojen omistajia, jotka jättävät kissansa heitteille ja näin kohtelevat OMAA LEMMIKKIÄÄN huonosti.

Kaikki ovat yhtä arvokkaita omalla tavallaan. Musta on käsittämöntä, että aina pitää muka pitää ihmisiä ylempänä, että olisi oikein ihminen. Meillä on jokaisella sille kuuluva paikka/arvo maailmassa. Vaan sen takia, että on kissa, ei tarkoita, että ihmiset saisivat kohdella miten tahansa.

Vierailija
72/96 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kahden sisäkissan omistaja Helsingistä, ja en pidä siitä, että ihmiset päästävät kattinsa liikenteen keskelle.

Kyllä täältä kissavihaakin löytyy..

Osta ilmakivääri ja ammut aina koiraa persuksille kun kyykistyy. Kyllä se siitä pikku hiljaa vähenee.

Terveisin se kahden kissan omistaja Toukolasta.

Vierailija
73/96 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos naapurin kissat tulevat pihalle kutsumatta ja ne loukutetaan niin samalla tavallahan voi naapurin kakarat loukuttaa.

Vierailija
74/96 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eläinrakas ja meillä on kaksi kissaa. Kissat ovat rakkaita lemmikkejä ja ihania kavereita lapsille ja niistä pidetään hyvää huolta. Ja niihin on sitouduttu 100% siitä asti kun ne hankittiin ja ne hoidetaan hautaan saakka.

Mutta ihminen on ihminen ja kissa on kissa. Eläimellä on oikeus elää hyvä elämä, mutta ihminen on toki aina ykkönen. Ihmiset ja lemmikit eivät ole tasa-arvoisia, eläin on ihmisen vastuulla. Ja armolla. Tuota valtaa pitää tietysti käyttää oikeudenmukaisesti ja oikein.

Typerintä mitä tiedän on pitää lemmikkiä "samnalaisena kuin ihminen". Sitten syötetään herkkuja kun se tykkää ja tuhotaan eläimen terveys syöttämällä vaikkapa kissalle valkoista viljaa tai muuta "kun onhan se ihmisenkin herkku".

Vierailija
75/96 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ja kissa samanarvoiset??

Vierailija
76/96 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissojen irrallaanpidon, mutta silti niitä täällä juoksee vailla valvontaa runsain mitoin. Poliisin kanta on, että irtokissat kannattaa ja saa loukuttaa ja viedä "kissataloon", mistä omistaja voi ne lunastaa rahaa vastaan takaisin. Eläinsuojeluyhdistys myös kannattaa kissojen kiinnipitämistä.

Järjestyssäännöissä ei kielletä lasten irrallaanpitoa, joten lapsia ei tarvitse loukuttaa.

Vain erittäin välinpitämätön ja typerä kissanomistaja pitää nyt lintujen pesimäaikaan kissaansa vapaana maastossa. Kissa on erittäin tehokas lintujen tappaja, ja nyt kun Suomen lintulajeista vajaa puolet on jo tarkkailtavien joukossa kantojen laskun myötä, kissanomistajan, mikäli yhtään on kiinnostunut ympäristöstä ja muistakin eläimistä, kannattaa pitää kissa kiinni. Maastossa on jo paljon lentokyvyttömiä tai heikosti lentotaitoisia linnunpoikasia, joita nämä suloiset kotikissat massatappavat.

Suosittelen kaikille kissojen loukuttamista ja viemistä viranomaisten haltuun.

Vierailija
77/96 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat säilyttävät ainakin henkensä.

Mä pidän kovasti kissoista, ottaisin itsekin ellen olisi kissoille allerginen, koira meillä on.

Yksi kissa käy välillä meidän pihalla "uhoomassa" meidän koiralle. Mä oikeesti välillä pelkään että se repii meidän koiralta silmät päästä, niin häjyltä välillä vaikuttaa. Joo, ja en mä tykkää jos se kakkaa meidän pihalle, kerran olen tavannut sen oksentamasta meidän pihalta.

Kissat on kyllä silti ihania :)

Vierailija
78/96 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen, teidän mukaan "kissan vihaajan", mielestä kissat ovat ihania, mutta ne paskat pihalla eivät ole. Luulisi normaalilla älyllä varustetun ihmisen tajuavan eron.

Vierailija
79/96 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjestyssääntöjä noudattaa.

On se kiva että loukutatte kissat ja omalla kustannuksellanne kuskaatte ne kissataloihin. Teillehän ei kukaan korvaa niitä bensakuluja.

Kissan saa kissatalosta 10 e hintaa haettua. Kukahan tässä menettää ? ne loukuttajat, ne maksavat bensat ja kissanomistaja saa kissansa 10e hintaa eläinlääkärin tarkastamana. Eipä tarvii kissaa käyttää eläinlääkärissä sen kummemmin....

Vierailija
80/96 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan omalta pihaltaa pois. Jos ei puhe auta, niin sitten vaikka loukku. Kyllä sossuntädit tulevat hakemaan nicopetterit innoissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi