Eilen taloyhtiön kokouksessa päätettiin hommata useita kissanloukkuja.
Yhteistuumin päätettiin "kerätä" kaikki meidän pihalla kulkevat kissat ja toimittaa löytöeläinkotiin. Toivottavasti päästään niistä kiusankappaleista eroon!
Kerrankin kaikki olivat kokouksessa jostain asiasta yksimielisiä :)
Kommentit (96)
Minä ainakin tajuan. Ei me kaikki kissojen omistajat olla urpoja.
Ei minsutakaan ole kivaa törmätä eläinten ulosteisiin leikkipaikalla. Täällä meilläpäin liikenteen takia toin kaikki kissat kulkee valjaissa eikä ongelmaa niiden taholta ole, mutta koiranpaskoja löytyy välillä niin, että lasten ulkobvaatteista saa pestä paskaa pari kertaa viikossa.
Ärsyttävää!
Osta ilmakivääri ja ammut aina koiraa persuksille kun kyykistyy. Kyllä se siitä pikku hiljaa vähenee.
Terveisin se kahden kissan omistaja Toukolasta.
täysin sopimaton käytöstä, kun pitää alkaa heti toisia haukkumaan. Niin säälittävää!
Mutta et taida olla niin suurella älyllä varustettu, ettet ymmärrä eroa?
palstalla on provo. Sillä eihän kukaan äiti voi vihata näin paljon jotain elollista. En usko, että ihminen, jolla on niin paljon vihaa, voi olla hyvä vanhempi. Kenenkään ei tarvitse pitää kissoista, eikä niitä ole laillista pitää vapaana kaupunkialueella, mutta tuo viha....Se on hälyttävää!! Pelottaa, että tollaiset ihmiset kasvattaa tulevaisuuden Suomea.
tästä samasta asiasta ja kyllä se saa monet kirjoittamaan täysin vihamielisiä viestejä, joten tuo vastaaja yllä on mielestäni oikeassa.
kissoja otetaan kiinni ja viedään löytytaloihin. Se osoittaa kunnon eläinrakkautta, että niitä ei jätetä liikenteen ja muun vaarallisen armoille.
Mutta puhua elävistä olennoista kuin pahimmistakin syöpäläisistä kertto tämän palstan sivistystasosta, ehkä liikaakin.
Laitan muutaman jalkaraudan meidän omakotitalon pihalla. Naapurin pennut tuppaavat aina tulemaan leikkimään meidän pihalle vaikka olen siitä monta kertaa kieltänyt. Eiköhän kakarat opi ettei pihallemme ole asiaa. Vai pitäiskö hankkia se haulikko ja ampua persuksille ??+
koska kissanomistajat vähättelevät tätä ongelmaa.
voisi sitten myös loukuttaa vapaasti, kun ne eivät niitä vahingoita.
koska kissanvihaajat ruokkivat tätä ongelmaa.
Nehän on vaarassakin... meillä on kaksi iloista ja tyytyväistä sisäkissaa, jotka ulkoilevat valjaissa. Ja koska niitä on kaksi kaverusta niillä on kissamaista puuhaa 24/7 eivätkä taatusti ole masentuneita!
Voi herran jestas mitä lapsivihaa!!!
koska kissanvihaajat ruokkivat tätä ongelmaa.
Ei siitä pidä kissanomistajien suuttua!
Voi herran jestas mitä lapsivihaa!!!
että päästäessänne kissanne ilman valvontaa pois omasta pihasta, syyllistytte heitteillejättöön?
Miten omaa lemmikkiään rakastava voi tehdä niin?
kakaroita, joita tulevat trampoliinillemme hyppimään. Onko minulla oikeus loukuttaa heidät, jos ei iho mene rikki? Stressiähän ja paniikkiahan se saattaa aiheuttaa, mutta voisin siten helpommin viedä ne lastenkotiin. Ne kun jättävät karkkipapereita ja muita mun kerättäväkseni.
pansa ei yhtään katso heidän peräänsä. Saavat olla vapaana täällä pihoilla.
Ja sitten vielä varastavat mun ruohosipulin maasta!!
kakaroita, joita tulevat trampoliinillemme hyppimään. Onko minulla oikeus loukuttaa heidät, jos ei iho mene rikki? Stressiähän ja paniikkiahan se saattaa aiheuttaa, mutta voisin siten helpommin viedä ne lastenkotiin. Ne kun jättävät karkkipapereita ja muita mun kerättäväkseni.
ennenkuin se on muhinut kompostissa 2-3 vuotta. Silloin on kaikki mikrobit kuolleet, lisäksi pitää muistaa, että talviaikaan komposti ei välttämättä toimi ja pitää huomioida lisäaikana.
se oli vaa pahaa unta.
jos tää ei oo PROVO nii