Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polttarilasku 150 euroa!

Vierailija
01.06.2009 |

Kääk. Tätäkö on nykypäivä? Mieheni oli kaverinsa polttareissa, joissa oli ohjelmaa jos jonkinlaista. Tiesimme odottaa ihan mukavaa laskua, mutta loppusumma ylitti ymmärrykseni. Ei enää kauhean mukava fiilis lähteä häälahjaostoksille...

Mitä te muut olette maksaneet polttareista?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkun joku kirjoitti. Olen huomannut saman linjauksen lähipiirissä, naiset suunnittelee ja sopii summasta, miehillä jonkinlainen tarve tehdä ISOA ja h i e n o a, ja lopuksi kaikki maksaa -paljon!

Tuskin kaikille summa kuin summa on pikkurahaa, mutta harvoin kuulee miesten valittavan, ne maksaa kiltisti ja naiset valittaa.

Vierailija
22/48 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaisen pariskunnan sulhasen polttarit maksoivat sitten 230 eur / hlö. Summa kasvoi suureksi, sillä osallistujia oli vähän ja ohjelmaa sitten paljon (mm. hotelliyöpymistä vieraalla paikkakunnalla jne). Toiset polttarit tänä vuonna maksoivat 60 eur. Mun mielestäni kustannuksista pitää pystyä puhumaan etukäteen. Näissä polttareissa, joissa nyt olin, oli ekat suunnitelmat tehty aivan överiksi, jolloin alkuperäinen yhteissumma olisi ollut hyvinkin satoja euroja (plus omat kulut päälle, arviolta 350 eur). Porukassa oli kuitenkin ihmisiä, joillaei siihen olisi ollut varaa, joten ohjelmaa karsittiin ja muokatiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi vähän minusta. Mitä sillä edes sai tehtyä?

Oliko heitä vain 2 hlö? vai miten on mahdollista?

Meillä meni 1000€. kohtuu summa. Kerran sitä vavn naimisiin mennään, eisillo lasketa mitä menee, hauskaa pitää olla

Vierailija
24/48 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi vähän minusta. Mitä sillä edes sai tehtyä? Oliko heitä vain 2 hlö? vai miten on mahdollista? Meillä meni 1000€. kohtuu summa. Kerran sitä vavn naimisiin mennään, eisillo lasketa mitä menee, hauskaa pitää olla

Eihän tuo 1000e olekaan kun puolet siitä mitä meidän perhe ansaitsee nettona kuukaudessa, hyvin voi kavereiden polttareihin sen laittaa...

Vierailija
25/48 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

takia, on joko tosi pihi tai tosi köyhä!

Vierailija
26/48 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi vähän minusta. Mitä sillä edes sai tehtyä? Oliko heitä vain 2 hlö? vai miten on mahdollista? Meillä meni 1000€. kohtuu summa. Kerran sitä vavn naimisiin mennään, eisillo lasketa mitä menee, hauskaa pitää olla

Eihän tuo 1000e olekaan kun puolet siitä mitä meidän perhe ansaitsee nettona kuukaudessa, hyvin voi kavereiden polttareihin sen laittaa...

Vierailija
27/48 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsos kun kaikilla ei ole noin. On hyvätuloisiakin ja meitä joilla säästöjä, perintöä. Ei tarvitse lakea joka euroa.

Otan osaa, mutta usein tilanne itse aiheutettu.

Kouluttaudu, opiskele.

Inhottaa ihmiset jotka kateellisia rikkaille ja menestyville, kun itse eivät näe vaivaa sen eteen.

Vierailija
28/48 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi vähän minusta. Mitä sillä edes sai tehtyä?

Oliko heitä vain 2 hlö? vai miten on mahdollista?

Meillä meni 1000€. kohtuu summa. Kerran sitä vavn naimisiin mennään, eisillo lasketa mitä menee, hauskaa pitää olla

Vierailija
29/48 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun muuten ei saa mitään kivaa. Siskon polttarit oli ainoat, mihin osallistuin tuollaisella summalla. Ne oli kuulemma pakko viettää Korfulla, kun sisko ei ole koskaan siellä ollut. Mulla itselläni ei ollut varaa lähteä mukaan, mutta heillä oli kuulemma ollut kivaa

Vierailija
30/48 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska rakastamme matkustelua ja kaikkee extremee.

Lennettiin Tallinnaan helikopterilla, syötii, kuplivAA juomaa,takas ku tultii oli varjoliitoo ym. ym.

Kuka sen sanoo millaset polttarit on oltava? Niissä oltav hauskaa ja suunniteltu henkilön mukaan, oman näköiset.

Meille ei sovi mikää kännissä sekoilu pupuasussa.

Vierailija
31/48 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalilla suhteellisuudentajulla varustettuna

Jos mesoo ja itkee jonkun 150€

Vierailija - 02.06.09 09:51

Vierailija
32/48 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsos kun kaikilla ei ole noin. On hyvätuloisiakin ja meitä joilla säästöjä, perintöä. Ei tarvitse lakea joka euroa. Otan osaa, mutta usein tilanne itse aiheutettu. Kouluttaudu, opiskele. Inhottaa ihmiset jotka kateellisia rikkaille ja menestyville, kun itse eivät näe vaivaa sen eteen.

perintöjä tosin ei, vaan ihan itse on hommattu kaikki mitä omistetaan, ei synnytty kultalusikka suussa kumpikaan. Mutta me säästetään isompaa omakotitaloa varten, ei kavereiden polttareita... :D

Ja mieheni saa noin 2000e kuussa käteen, minä en juuri mitään, mutta toki sitten saan kun palaan töihin.

Mutta ei sillä ole mitään väliä, vaikka tienaisinkin 10 000e/kk, en minä tonnia kaverin polttareihin silti laittaisi...

Vierailija
33/48 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsos kun kaikilla ei ole noin. On hyvätuloisiakin ja meitä joilla säästöjä, perintöä. Ei tarvitse lakea joka euroa. ..

Vierailija
34/48 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko menee, mitä väliä? Johan se rajottaa hauskanpitoo, jos hela tiden on kalkulaattori kourassa laskemassa. Mä en tajuu!

Pappa betalar helppo sanoo, mut ei sitä rahassa mitata, ku näkee kaverin ilmeen, kun on osannu järkätä jotai spesiaalii.

Vierailija
35/48 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalilla suhteellisuudentajulla varustettuna

Jos mesoo ja itkee jonkun 150€

Vierailija - 02.06.09 09:51

olen ollut kotihoidontuella ja äitiyslomilla jo kuusi vuotta. Lisäksi en käsitä, miten kahden ihmisen avioliitto olisi niin kollektiivinen asia, että siihen valmistautumisen pitäisi maksaa lähipiirille tuollaisia summia. En ymmärrä sitä huomion määrää, enkä niitä tapoja, jota avioituvaa paria kohtaan osoitetaan. Ymmärrän häälahjan, siinä huomioimisen, otan mielelläni kuvia hääparista ja laitan ne aitiopaikalle. Mutta kuukausitolkulla toisen avioliitton valmistaminen ja siitä satojen eurojen lasku on vastoin omaa käsitystäni avioliiton perusasiasta

Vierailija
36/48 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ja miehellä kuukausitulot yhteensä 1700 €

siitä siis kaiki laskut pois. Ei paljoa jää ylimäärästä

Vierailija
37/48 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko menee, mitä väliä? Johan se rajottaa hauskanpitoo, jos hela tiden on kalkulaattori kourassa laskemassa. Mä en tajuu! Pappa betalar helppo sanoo, mut ei sitä rahassa mitata, ku näkee kaverin ilmeen, kun on osannu järkätä jotai spesiaalii.

Onneksi mun ystävät ei mittaa rahassa kuka on hyvä ystävä ja kuka ei...

Vierailija
38/48 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä mies ja vaimo tienaa selvästi keskimääräistä enemmän, mutta mies tuskailee jatkuvasti toimeentuloa, kun vaimo pistää AIVAN KAIKEN menemään! Vaimon mielestä kun kaiken pitää olla viimeisen päälle, asunnoksikin kelpaa vain pramea huoneisto Helsingin keskustasta, laukun "pitää" maksaa pari tonnia jne. Mies haluaisi jäädä varhain eläkkeelle, käydä mökillä kalassa ja nauttia, kun on tehnyt töitä kuin apina koko elämänsä. Mutta sepä ei onnistukaan vaimon vaatiman elämäntavan takia! Vaimo varmaan selittää menonsa juuri näin:

katsos kun kaikilla ei ole noin. On hyvätuloisiakin ja meitä joilla säästöjä, perintöä. Ei tarvitse lakea joka euroa.

Otan osaa, mutta usein tilanne itse aiheutettu.

Kouluttaudu, opiskele.

Inhottaa ihmiset jotka kateellisia rikkaille ja menestyville, kun itse eivät näe vaivaa sen eteen.

Vierailija
39/48 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulta ei posahda verisuoni pämmystä ;D ku oot niin kade

Vierailija
40/48 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen akateeminen yli 40-vuotias, kuten melkein kaikki ystävänikin. Meistä ei varmasti kenelläkään olisi tuollaista summaa laittaa mihinkään polttareihin. Itseni täytyy tosiaan laskea tarkkaan, milloin joku meidän perheestä menee kampaajalle tai milloin jollekin ostetaan vaikka farkut. Ei ole yhtään ylimääräistä rahaa taivaan tuuliin laitettavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi