Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

meidän lapset ei saa meiltä kun yhdet paketit:(

Vierailija
17.12.2008 |

ne lelut mitä eniten on toivottu

ikää lapsilla 3v ja 1v6kk

toki sit sukulaisilta jotain mutta jotenkin on paha mieli. rahaa vain ei ole nyt kummoisesti.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat availleet niitä turtuneina tuntitolkulla. Aaton jälkeen läheskään kaikki lahjat eivät edes kiinnostaneet. Ostimme itse ja sukulaiset antoivat kuorma-autollisen. Varsinkin pienille on hyvä, että lahjoja on vain muutama.

Vierailija
2/13 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne muistot joulusta ja lahjoista. muutenkin aika törkeää olettaa että tuttavat ja sukulaiset lahjovat sitten teidän lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua totuttaa liikaan kulutukseen. Joulun arvo on muussa kuin lahjoissa.

Teilläkin on ostettuna ne toivotuimmat, se riittää. Ja jos sukulaisilta vielä on tulossa paketteja.

Meillä olisi varaa enempäänkin, mutta minusta parempi näin.

Hyvää joulua teille :)

Vierailija
4/13 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään joillekkin lapsille ostetaan ihan liikaa leluja.. eikä ne opi ku vaatimaan aina sitten lisää ja lisää!

Vierailija
5/13 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäsi joulu on sitä etä ostetaan kalliit lahjat? ja iso kasa kallista romua ?

eikös se joulu ole paljon muuta kun niitä lahjoja?

Vierailija
6/13 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se joulu saa lahjojen määrästä olla kiinni!

Meidänkin lapset saava meiltä vain yhdet paketit. Eivätkä ne ole edes kovin rahallisesti arvokkaita. Sukulaisilta tulee sitten enemmän, mutta toivottavasti kohtuullisesti.

Vierailija
7/13 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisin niin, että ostaisin vaikka kirpparilta jotain halpaa ja kivaa ja paketoisin sen. Itse vaan muistan sen, kuinka mahtavaa joulu oli, juuri niiden monien pakettien takia.

Ja en ole nykyään materialisti, vaan ekologisestikin ajatteleva, joten ei se ole haitannut.

Vierailija
8/13 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loput ovat kierrätystavaraa huutonetistä ja kirppareilta. : )

Vierailija
9/13 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mitä touhua. Miksi hukuttaa lapset roskaan. PArempi, että saavat yhdet hyvät toivotut lahjat. Niistä on varmasti aivan riittävästi iloa lapselle.

Vierailija
10/13 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiset nyt tuskin älyävät pakettien määrästä mitään. Ei meidänkään lapset saa sen enempi. 7-vuotias esim saa bratzin meiltä. Se ainoa lelulahja. Liäski kivat lakanat ja kirjan. Mun mielestä erittäin riittävä lahja. Kyse ei ole tässä rahasta. Liika on liikaa.

Vierailija
11/13 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kirpparilta ostettu oo mitään roskaa! Ekologista ajattelua vähän!

Ja lapsille on oikeasti riemua siitä, että on monta pakettia!

Vierailija
12/13 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua säälittää paljon enemmän lapset, jotka saavat älyttömiä määriä paketteja niin syntymäpäivinä kuin joulunakin, he eivät välttämättä osaa olla enää mistään kiitollisia. Tavaran paljoudessa jotenkin kaikki menettää merkityksensä ja arvonsa.

Itse aiomme tänä jouluna antaa lapsillemme mm. kirpputorilta ostetun pelin ja videon sekä paketoida lapsuuden kodista roudaamani äitini tekemän barbababa-taulun (teki sen minulle yli 30 v. sitten). Isovanhemmilta saavat potkukelkat ja jotain pientä. Meiltäkin varmaan jotain pientä uutta. Pitää katsoa kaappiin, jonne olen säilönyt kaikkea lahjatavaraa.

Varaa olisi suurempiinkin lahjoihin, mutta minusta pieni on kaunista.

Vierailija
13/13 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mitä touhua. Miksi hukuttaa lapset roskaan. PArempi, että saavat yhdet hyvät toivotut lahjat. Niistä on varmasti aivan riittävästi iloa lapselle.

Itse voisin ostaa vaikka kaikki lahjat käytettyinä. On paljon ekologisempaa kierrättää toisten ehjiä leluja, kuin ostaa moneen kertaan pakatut muovikrääsät uusina. Minun lapsillani on myös niin ihanat kummit, että tuovat lähes kaikki lahjat kirpputorilta. Iso osa omista vaattteistanikin on huutonetistä tai kirpputorilta.