Arvatkaapa miten mun raskaus tuli aikanaan työnantajalle selväksi!? :)
Meillä oli töissä sellaiset virkistyspäivät. Oli terveyspainotteiset sellaiset. Yksi ohjelmanumero oli mitata kaikilta vyötärönympärys. Olin pitänyt löysiä vaatteita eikä kukaan ollut huomannut. Muilta oli jo mitattu se ympärys kun mä vaan emmin. Lopulta yks työkaveri naurahdellen sanoi että no ei muuta kuin paitaa ylös vaan ja nauraen kiskaisi paitaani ylöspäin ja siellä oli isohko pinkeä kumpu jo :)))) Kyllä meni työkaverit hämillisiksi. Siinä naurettiin ja onniteltiin ja taas naurettiin ;))) Ja se vatsanympäryskin mitattiin sitten :))
Kommentit (4)
nolaamista ja yksityisyyteen kajoamista?!?
Mikä helvetin ohjelmanumero ylipäätään on, että mitataan ihmisten vyötärönympäryksiä muiden (työkavereiden) edessä? Luulisi sen olevan kiusallista ja vastenmielistä monelle, raskaana tai ei.
Saati sitten, ettei se ole edes vaapaaehtoista, vaan revitään paita päältä, jos empii.
Olisin tehnyt valituksen firman virkistystoiminnasta.
vauva-lehti voisi tämän innoittamana alkaa kerätä vastaavia hassunhauskoja sattumuksia seuraavaan äitienpäivän numeroonsa.
ka esimies tuli halaamaan mua fiiliksistä, pieni piti kuitenkin tuota halausta liian tunkeilevana ja potkaisi esimiestäni ;)
Törkeetä ihmisen yksityisyyden loukkaamista käydä käsiksi ja repiä vaatteita.