Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KOLMOSTEN VIIKKO 23

Vierailija
01.06.2009 |

Eipä ainakaan omiin silmiin osunut tälle viikolle pinoa, joten tässäpä nyt sit ois.

eewokki: Meillä käynyt joskus juuri samalla tavalla! Mul on kyl silloin keittänyt ja aika reippaasti. Muutenkin meillä on toi seksi touhu semmosta, et ihan jos senkin takia tekis mieli välillä lyödä hanskat tiskiin koko hommassa. Juu, ja jojoilu tän kolmannen kuumeiluun on niin tuttua, ainakin itellä:)!

Toivottavasti kesän alku, aurinko ja lämpöä saisi tähänkin pinoon monta uutta plussaa! Tsemppiä kaikille!

Senny kp 6/24-27

ps. Onko kenellekään tehty munatorvien aukiolotutkimusta? Jos, niin kerrohan kokemuksia. Itelläni to ois moinen edessä...

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse kirjautumaan sisään vaikka koitin mitä, mutta krijoitetaan nyt sitten näin Vierailijana.

Hyvä juttu Senny, että putket olivat auki. :) Peukutuksia bdbdbd!

Sama juttu täällä, että vauvakuumeilu + yrittäminen on alkanut tympiä pahemman kerran. Mutta jotenkin sitä ei osaa luovuttaa ja ajattelee, että koitetaan vielä kerran, vaikka tunteet heittelee ylös ja alas kierron aikana. Täytyy mennä kuukausi kerrallaan.

ON: minulla on ihan vatsa turvoksissa ja aamupäivällä on aika kovia menkkajomotuksia. :/ Mutta illalla ei sitten juuri yhtään. ?? Olen joutunut ottamaan särkylääkettä. Lisäksi rinnat on turvoksissa ja palelee iltaisin. Mutta eipä mitään vielä osaa sanoa ei suuntaan eikä toiseen. Niin, ja oli tällä viikolla yhtenä aamuna huono olokin. Ensi viikon puolivälissä pitäisi sitten tilanne selvitä. Vaikkakin arvelen, että täti saapuu.

Niin, ja tästä yrittämisestä vielä, että kunpa osaisi olla jotenkin ajattelematta koko asiaa ja stressaamatta. Minä itseni kohdalla vähän luulen, että suurin syy ettei ole tärpännyt on se etten osaa/pysty rentoutua. Täytyypä varata aika sinne vyöhyketerapiaan vaikka näin aluksi. Gynelle en viitsi taas mennä, koska viimeksikään ultrassa ei näkynyt endometrioosia. Vaikka menkkakivut alkavat yleensä n. viikko ennen menkkojen alkua. Mistä lie sitten johtuu? Gyne ehdotti hormonaalista ehkäisyä jokisikin aikaa, että kivut helpottuisivat, mutta kun ei se oiekin nyt käy. Ja monta vuotta sitten minulla meni e-pillereistä hormoonit ihan sekaisin ja ekaa tehdessä meni kaksi vuotta.

Ai niin, mutta jotain positiivista sentään: kilpirauhasarvot olivat nyt ok! =) Prolkatiinikokeen tulosta en ole vielä saanut. Ja hemoglobiini oli 130 mitä minulla ei ole pitkään aikaan ollut. Mutta verenpaine oli sitten jotain 97/60. Huih.. Ei ihme että on vähän huipannut.

Tsemppiä, tsemppiä!! =) Ja plussatärppejä kaikille! =)

Tsemppiä varsinkin Eewokille kun olet niin pitkään jo yrittänyt.

Kp 24/n.27, yk 21?

Vierailija
42/47 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ennen täti ei ole tullut näin aikaisin. Ihme juttu, mistähän voi johtua? En usko tämän olevan mitään ylimääräistä tuhrua, koska vuoto on ihan punaista ja menkkamaista.

Jos tästä pitää jotain positiivista etsiä, niin eipähän tarvinnut odotella pitempään joka tapauksessa tulolla olleita menkkoja.

Siirryn siis maaliskuun toivoilijoihin.

MuikeaMustikka kp 1/28, yk3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoja uutisia Senny! Varmasti helpottavaa kuulla että sillä saralla kaikki hyvin. Plussaonnea!

2pojanäiti: sun olosi kuvastaa mun ensimmäisiä raskausoireita, rinnat arat ja ihan kuin olisin vilustunut. Jos tässä sellainen olo tulee niin sitten menen heti ostamaan testin.

Mulla on myös sellainen sylkitesti. Ostin sen vuosia sitten jenkkilästä mutta en ehtinyt käyttämään kun plussa paukahti niin äkkiä. Täytyykin kaivaa se kaapista, sen pitäsi pelittää.

Se vauveli jota käytiin katsomassa oli tietenkin tosi suloinen. Ja meidän tytöt ihasteli, heti autossa kysyivät että millos meille tulee se vauva. Kunpa kohta vois vasta että kohta... Mun vauvakuume kyllä kasvoi (jos enää mahdollista). Jännä miten se mieli muuttuu. Vielä vähän aikaa sitten mietin että opiskelut ja työ on etusijalla.

t. Tillinäiti 11/30(?), yk 1

Vierailija
44/47 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla hätäinen, viesto 40 oli minun. Ei millään meinaa muistaa, ettei enää ole aina kirjoittaessa kirjautuneena.

2Poj@näiti; mulla on ollut just sun kuvaamia oireita, myös palelua. Toivottavasti sulla tarkoittaa raskautta.

Tätiä ei näy..taas kierto alkaa venyä. Väkisinkin miettii, että taasko kilpirauhasarvot heittää, eilen nimittäin alkoi taas tukkaa lähteä :(

Bamboe kp 32/29-37

Vierailija
45/47 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloisia uutisia Senny! Varmasti tosi helpottavaa saada tietää, että kaikki hyvin, varmaan jo sekin helpottaa!

Toivotaan nyt 2poj@näiti parasta! Jospa se olisi jo vihdoin sun vuoro saada PLUSSA! Itse epäilen kans, et voi johtuu jännityksestä ettei tärppää. Nyt on kyllä jännitys pois, kun ei enää jaksa! Tjottaillaan nyt, kun ei tosiaan paukut muuhun riitä. Tärppääpä sitten jos tärppää ja odotukset on ettei tärppää, mut ihan sama.

Täällä ovis oli eilen. Sattumoisin oli suunnitteilla myös peitonheilutusta eiliselle, joten simpat on matkaan laitettu. Odotukset ei korkeella. Negahan sieltä on taas tulossa.

kisu

Vierailija
46/47 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin saman jutun jo tuonne helmivauvoihin eli meillä tilanne tämä: testasin selvän plussan lauantaina, kp 37/30. En jaksa tästä nyt kuitenkaan iloita, koska jo torstaina tuli hiukan verta ja tänään taas jo enemmän :-( eli keskenmeno taitaa olla. Aiemmissa raskauksissa ei mitään tiputtelua ole ollut ja tässä kyseessä jo enemmän kuin tiputtelu. Viikonlopulla jo ehdin hiukan iloita kun verta ei torstain jälkeen ollut tullut ja selvät raskausoireetkin oli: rintojen arkuus, väsymys, jano, palelu eli tutut oireet aiemmilta kerroilta. Tämä kerta on kuitenkin ollut jotenkin erilainen, mahaa on juilinut eri tavalla kuin aiemmin alkuraskaudessa, mutta hetkeksi onnistuin senkin unohtamaan ja iloitsemaan. Eilen tuli yhtäkkiä mieleen erään lääkärin sanat, kun ennen esikoista sain alkuraskauden keskenmenon, ja mahaa oli koskenut silloinkin, että normaali raskaus ei satu. Takaraivossa on koko ajan ollut ajatus, että kaikki ei siis ole nyt kunnossa, kun mahaa aina ajoittain koskee. Nyt ei auta kuin odotella mitä tuleman pitää.

emali

Vierailija
47/47 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa tilanteessa auta kuin odottaa ja katsoa, miten asia etenee. Voimia.

Minusta on kyllä ihan höpöä, että normaali raskaus ei muka satu. Todella monillahan on mahan kolotusta, nipistelyä ja juilimista. Samoin niukka vuoto voi olla normaalia. Minulla oli ekassa raskaudessa tiputtelua 6 viikkoa putkeen joka päivä (rv 4-10), ja silti kaikki meni hyvin!

Omia kuulumisia: Lauantaina kp 23/28 tullut täti loppui tai ainakin jäi tauolle. :o Punaista vuotoa ei tullut kuin yhtenä päivänä. Nyt sitten elättelen vielä pientä toivetta, josko kyseessä olisikin ollut valemenkat tai seksin aiheuttama limakalvojen ärsytys. Eipä tässäkään auta kuin odotella.

MuikeaMustikka