Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KOLMOSTEN VIIKKO 23

Vierailija
01.06.2009 |

Eipä ainakaan omiin silmiin osunut tälle viikolle pinoa, joten tässäpä nyt sit ois.

eewokki: Meillä käynyt joskus juuri samalla tavalla! Mul on kyl silloin keittänyt ja aika reippaasti. Muutenkin meillä on toi seksi touhu semmosta, et ihan jos senkin takia tekis mieli välillä lyödä hanskat tiskiin koko hommassa. Juu, ja jojoilu tän kolmannen kuumeiluun on niin tuttua, ainakin itellä:)!

Toivottavasti kesän alku, aurinko ja lämpöä saisi tähänkin pinoon monta uutta plussaa! Tsemppiä kaikille!

Senny kp 6/24-27

ps. Onko kenellekään tehty munatorvien aukiolotutkimusta? Jos, niin kerrohan kokemuksia. Itelläni to ois moinen edessä...

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvasuunnitelmiin. Meillä on kesälomamatka varattuna, ja jos hyvin käy (=tärppää tästä kierrosta), olemme siellä rv 8 eli pahimman pahoinvoinnin aikaan. Ei voi mitään. Onhan se pahoinvointi kuitenkin iloista, toisin kuin vaikka mahataudin poteminen. ;)

MuikeaMustikka

Vierailija
22/47 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minulla menossa kp22/29-?. Teroluteja olen syönyt pari kiertoa ja toivottavasti niistä olisi apua. Täällä taustalla olen pyörinyt ja myötäelänyt toisten iloja ja suruja. Tällä hetkellä ei rahkeet oikein muuhun riitä.

pubu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suht samoissa mennään! Itsekään en ole kovin ahkera palstailija - lähinnä taustalla pyörin, kun tämä yritys ollut tällaista sattumanvaraista. Kuitenkin kiva kuulla, miten muilla asiat lutviutuvat ja olen itsekin saanut vahvistusta tälle haaveelle kolmannesta. Jaksamista ja kovasti plussaonnea!

emali

Vierailija
24/47 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se ottaa päähän, vaikka sen jo tiesinkin. Ja eikun uutta kiertoa putkeen...

nyt kun muutenkin jurppii kaikki, niin kylläpä on ärsyttäviä nuo itsestään aukeavat mainokset. En saa niitä tällä rakkineella alas.

minni

ps pakko vielä tilittää, että ihan omituinen kierto, alkuun tuli hyvin voimakkaat raskausoireet, metallin makuineen. viime pe vaihtui menkkaoireisiin ja su turposivat rinnat (mulla ei ole juuri ikinä rinnat edes sanottavasti kipeät ennen menkkoja). No nyt kuitenkin täti hiipii paikalle, tosin oudon hitaasti, mutta EN halua enää elätellä toiveita...

Vierailija
25/47 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kolmoskuumeilijoille esittelypinoa ollut tai osaisko joku sellaisen tekaista? Olis kiva nähdä koottuna kaikkien "tiedot".

Vierailija
26/47 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikki,

Kolmatta kuumeillaan kovasti. Toukokuussa otin kierukan pois, ja nyt mennään 20/30 - enkä jaksaisi millään odottaa!! Esikoinen -01 ja kuopus -03, jälkimmäisestä toiveissa tehdä isoveli :-)

Vierailija
27/47 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi eewokki miten kurjaa. Kyllä tässä touhussa välillä on pinna niin kireällä, jotta. Kyllä täälläkin eewokki, emali ja misu vaihtelee koko haluan/en halua -juttu näinä päivinä laidasta laitaan! Kyllä tässä matkan varrella kerkii miettii kaikki mahdolliset ja mahdottomat ajatuskoukerot. Ja tosiaan välillä tuntuu, et jaksaako sitä vielä kerran?

Vähän joutuu miettii loma suunnitelmia. Me varmaan esim. varattais jouluksi matka jonnekkin kauas pois, mutta ei oikein uskalla, kun ei sitten tiedä pahimmoillee tai parhaimmilleen, et pääsiskö ees koneeseen... Joten vähän joutuu rajoittaa noita matkojen osteluita ja jättää vähän niinko viime tippaan. Kesäloma matkoja ei valitettavasti raskautuminen näemmä haittaa :(

Täällä näinä päivinä ovis aikaa elellään. Limat ok tänään, mut ei muita tuntemuksia. Josko tuntemukset huomenna. Koko ajan sitä pelkää myös, et tuleeko ovuloimaton, jolloin koko kierto menee harakoille ja tässä vaiheessa ei tekis yhtään kiertoo mieli hukata.

Onnea kaikkille yritykseen,

kisu kp11

Vierailija
28/47 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emali: meillä on saman ikäiset tytöt. Ikäeroa neitokaisilla on 1v 6kk. Nyt tuleekin sitten vähän enemmän.. Ollaan jo mietitty pikkasen että neljännen vois tehdä samaan syssyyn pienellä ikäerolla. Mut kunhan sitä nyt ensin sais tän kolmannenkin...

Kävin eilen kaupungilla kaverin kanssa ja olis niiiin tehnyt mieli ostaa jotain pikkuruista vaatetta mutta en sitten viitsinyt kuitenkaan. Tänään mennään katsomaan kaverin vauvelia, mä olen ihan varmana illalla ihan täpinöissäni.

Mä ajattelin että toi joka toinen päivä olisi hyvä taktikka mutta eilen vaan ei jaksanut. Mies nukahti ja minä halusin lukea. Ei siitä mitään tule jos hommasta tulee ihan pakkopullaa. Jos ei huvita niin sitten ei huvita.

Meillä on muksut saaneet alkunsa melko helposti. Esikoinen sai melko saman tien alkunsa ja kakkonen heti kun ehkäisy jätettiin pois. Toivottavasti nytkin..

Plussaonnea kaikille!

Vierailija
29/47 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran, että jos mun viimeisin raskaus ois jatkunut niin oisin ollu Kreikassa lomamatkalla rv 11. Suunnittelin että siellä ois voinu paljastaa asian koko matkaseurueelle, kun enhän ois voinu alkoholia ottaa yhtään. No, ei tarvinnu olla matkalla ihan raittiina...

Mulle tulee aina oviksen jälkeen sellainen helpotus, että ah, ei enää loppukierrossa pakkoseksiä! Sitten vaan ootellaan ja kuulostellaan ja piinaillaan...

eewokki kp 20

Vierailija
30/47 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 30 menossa ja tätiä ei näy, tänään alamahaa jomotellut siihen malliin, että eiköhän pian kurvaa paikalle. Huonoa oloa ajoittain kyllä on, mutta mulla on kohta 2 viikkoa ollut lievä flunssa ja varmaan se vaikuttaa asiaan. JOS tätiä ei näy, niin varmaan testailen lauantaina.

Kiva, kun on uusia kuumeilijoita, toivottavasti käynti jää lyhyeksi.

Bamboe kp 30/29-37 yk liian monta (alk.4/08)

Vierailija
31/47 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eewokki kyllä täälläkin helpottaa oviksen jälkeen, paitsi tässä kierrossa aattelin kyllä, ettei yhtään enempää ko mieli muutenkin tekee, mikä on siis aikas vähän vain noin 1 1/2 x vk...voi mies rassua on siltä nyt kissanpäivät ohi ;)

Tillinäiti niin toivoin minäkin lähes vuosi sitten jo, että josko tulis noopeesti, kun on aiemmatkin tullu vaan toisin kävi. Täällä sitä nyt nysvötän oikein olantakaa. Toivottavasti sulla ei käy yhtä surkeesti.

Voi bamboe kun on teilläkin kestänyt. Oikein paljon toivon onnea! Kyllä soisi teilläkin odottamisen odottamisen jo loppuvan!

Täällä ovismaisia elkeitä on ollut ilmassa (vähän). Viimekierrossa tuli yllättävän myöhään. Saas nähdä tuleeko tässä kierrossa ollenkaan? Nyt, niinkun tossa yllä jo mainitsin, ei aiota tosin stressii ottaa. Tjottaillaan nyt, kun ei muuten enää jaksa! Ehkä viikonlopun tienoilla tulee harrasteltuu on nääs hääpäivä :) ja sitä ihan kahdestaan saadaan viettää.

kisu

Vierailija
32/47 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisu: joo. Mä olen sitä mieltä että vaikka ei pahimpia kannata etukäteen murehtia, on kuitenkin ihan hyvä että mitään ei pidä itsestään selvyytenä. Mulla on kaveripiirissä ollut myös pitkällä olleita raskauksia, jotka ovat menneet kesken. Kyllä se aina pistää miettimään. Olen koittanutkin ottaa muutenkin elämän rennommin ja koittaa olla tekemättä pitkälle meneviä suunnitelmia. Kesän reissut on meilläkin suunniteltu ja varaukset tehty, mutta syksyn ulkomaanmatkaa en vielä varaa. Mä olen kyllä voinut aina hyvin raskaana ollessani, mitä nyt alkuraskaudessa varsinkin nkuin älyttömän paljon. Kakkosta odotellessa oli pikkaisen pahoinvointia mutta se meni onneksi nopeesti ohi.

Mä en kyllä tiedä tosiaan miten tää homma edistyy kun ollaan miehen kanssa niin poikki oltu iltaisin että ei vaan jaksa. Joka toisen päivän taktiikka ei oikein taida pelittää meillä nyt... Oviksen pitäis ens viikon alusta olla joten täytyy koittaa innostua.

Mä voitin jossain kilpailussa Baby Björnin rintarepun! Hauskaa koska mä en koskaan voita missään. Mietin että myynkö mutta taidan laittaa jemmaan. Työkaverit nauroi että nyt sitten vaan lisää lapsia hommaamaan.

Plussaonnea viikonlopulle!

Vierailija
33/47 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee aina oviksen jälkeen sellainen helpotus, että ah, ei enää loppukierrossa pakkoseksiä! Sitten vaan ootellaan ja kuulostellaan ja piinaillaan...

eewokki kp 20

Vähän sama oli meilläkin tässä kierrossa. Suoraan sanottuna kyllästyin seksiin oviksen aikoihin! Ei makeaa mahan täydeltä, sanon minä. :)

Nyt on kp 22/28 ja seksihalut palanneet. Pelkään sen ennakoivan tätiä. Yleensä minulla on normaalia enemmän haluja ennen menkkoja.

Minulla on ollut paljon muutakin ajateltavaa, joten en ole hirveästi ehtinyt ressata raskaudesta. Olen mm. ollut huolissani ihan muista asioista terveydessäni viime viikkoina. Onneksi lääkäri arveli, ettei mistään erityisestä ole varmaankaan kyse. Toivotaan niin.

Vierailija
34/47 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin eilen lääkärissä. Mulle tehtiin munatorvien aukiolotutkimus ja auki olivat:)!! Nyt sit multa clomit tauolle, elokuussa sit taas alotus. Mies aloitti vuorostaan clomit:). Niillä ois tarkotus saada simppoja peremmaks. Syksylle, syys-lokakuulle, uus aika. Helpotti kuulla, et toivoo on! On ainakin vähän vähemmän stressiä, ihanaa:)! Jospa sekin auttas asiassa. Tän kierron tikuttelen ovista, koska clomitkin ehdein syödä. Sit annan kesän yli mennä ilman tikuttelua. Toivottavasti pystys muutenkin relaamaan vähän tän homman suhteen... Helmpommin sanottu, ku tehty!

Tervetuloa kaikille uusille! Toivottavasti pian päädytte odotus puolelle.

Pahoittelut kaikille, kenen luo täti on tehnyt ikävääkin ikävämmän vierailunsa!

eewokki: Meillä kans meni alkuviikon sekstailu ihan puihin. Miehellä ei kunnon erektioo, joten se siittä. On itelläkin tullut heittettyä joskus aika ala-arvoisia kommentteja miehelle. Samassa veneessä tunnutaan olevan. Se on kyl ihan totta, et tärppi päivien jälkeen huokasee helpotuksesta, ku ei oo pakko sekstata eikä miettiä koko ajan, et tänään tarttis.

minni: Itselläni oli kans viime kierto ihan omituinen. Samanlaisia oireita oli kuin sinullakin. Mikähän sen aiheuttaa? Itse jo hetken epäilin, et ois ollut tosi varhanen km. En testaillut, joten epäselvyydeksi siltä osin jäi.

Bamboe: Meillä on yhtä kauan näemmä yritystä takan. Mulla kierukka poistettu 4/2008. Oikeen kovasti tärppi-onnea!

Tsemppiä kaikille kanssa kuumeilijoille!

Kesäsiä ilmoja odotellen, Senny

Vierailija
35/47 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks huoli vähemmän ja varmaan tekee ihan hyvää huilia kesän yli, yritä relata (joo, helppo sanoo). Minkälainen aukiolotutkimus oli? Mullehan ei sitä ehditty tekemään eikä tehdäkään enää kun raskauduin.

Ja minulla myös kierukka poistettu 04/08!

Inhottavaa kun Lugesteronit valuu pöksyyn, täytyy käyttää phs:aa...

Mihinhän se kesä häipyi...?

eewokki kp 21

Vierailija
36/47 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aukiolotutkimus kesti n.5min ja oli tosi "nätti" homma. Normaali gyne tutkimuskin on joskus ollut kurjempi/epämiellyttävämpi. Illalla oli sit hetken menkkamaista alamahakipua.

Onkohan toi 4/08 joku epäonnen aloitusaika ollut, ku meitä useempi silloin yrityksen aloittaneita täällä on?! Toivottavasti tämä kesä (mikä kesä, ulkona +6!!) toisi tulleessa plussia!

Senny

Vierailija
37/47 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja uutisia Sennyllä!

Jospa me sitten plussataan Senny ja Eevokki kerralla kaikki :)

Tätiä ei näy, mutta varmasti pyyhältää paikalle, koska hain raskaustestin apteekista kauppareissulla. Mulla on edelleen koko ajan alamaha "kipeä", polttelee yms. Toisaalta tänään taas etovaa oloa ihan kunnolla ja rinnatkin vähän kipeät. Jotenkin vaan odotukset ei ole korkealla enää...

Bamboe kp 31/29-37

Vierailija
38/47 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siis luulotautinen kaikkine oireineni,

erittäin selvä NEGA testattu nyt aamulla :(

Vierailija
39/47 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu Senny! Nyt peukut pystyyn!!!

Pahoittelut kaikille muillekin jotka täti kaikista oireista huolimatta on saavuttanut...luokseni saapui hän ihme kyllä päivän myöhässä, mutta sitäkin ärhäkämmin...eli nyt on kp3/28. Nyt toivon pikaista ajan kulumista, jotta ovis olis taas käsillä.

Jemppistä vaan kaikille!!!

minni

Vierailija
40/47 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi just 5 viikkoinen vauva kylässä ja olen kyllä taas ihan myyty :) Just kun ehdin ajatella, että meillä on niin hienot lapset ja koirat jo nyt ettei me välttämättä tarvita enää vauvaa tähän lisäksi... Mut huomasin, että tarvitaan me!

Magdaliina