Kysy mieheltäsi, mitä vaatettasi tai asuasi hän inhoaa eniten.
Kommentit (40)
Mäkin kysyin mun mieheltä, joka ensin vastasi että tykkää kaikesta, koska mulla on niin hyvä maku. Sitten se keksi yhden takin, jota en ole käyttänyt sen jälkeen kun ruvettiin tapailemaan (mutta joka on edelleen tuolla kaapissa). Se sanoi ettei tykkää sen väristä.
Mulla on muuten kanssa monia tunikoita ja en kyllä tajua mitä av:laisilla ja niiden miehillä on niitä vastaan. Musta jotkut tunikat on todella tyylikkäitä ja siksi seksikkäitä - ei tosin mitkään kirjavat akryyli- tai polyesterhirvitykset.
T. Toinen tunikamaatuska
kuvia hyvännäköisistä tunikoista tai tunikoista joita teillä on. niin ja kertokaa kokonne myös.
kuviollista tunikaa. Sanoo sitä sirkustirehtöörin paidaksi. En laita sitä,kun mennään yhdessä johonkin.
se on sellainen unihaalari, vähän kuin vauvojen yksosaiset puvut, ei ole sentäs veluuria. Musta ja vihreä.
itseäni varten, enkä omaa miestäni saati ketään muuta miestä varten..
Vihaa mummoalkkareita, joita löytyy, öh, aikas monet. Mutta laitan stringit sinä päivänä kun herra itse rupeaa kulkemaan myös naru persiissä. Okei, suurin osa alkkareistani on ihan nättejä, ei mummoja muttei stringejäkään.
Pukeudun minäkin kyllä yleensä itseäni varten, en miestä... En minä elä miestä miellyttääkseni! Ja tunikoitakin pidän ;)
Sanoi vihaavansa violetinsävyistä "liukuvärjättyä" trikoopaitaa, jonka ostin Indiskasta vuosia sitten. Pidin sitä silloin tällöin kotipaitana ja mies oli nyt riemuissaan, kun laitoin sen vihdoin tänä kesänä kirpparimyyntiin. No joo, täytyy myöntää että ei se omiinkaan suosikkeihin (eikä tyyliinkään) enää kuulunut pitkään aikaan.
Oma mies ei mielellään koskaan sano mielipiteitä mun vaatteista kylläkään. Siinä kun käy helposti niin, että kysyn "tää vai tää" ja kun hän valitsee, laitan silti sen toisen. :)
Tuumin vain, että tahdittomat sanomisen miehen suusta koskien vaatteita on täällä ihan vakkariaihe.. niin helpostihan sitä hermostuu ilmeisesti. Vähän hassua, jos vaatteita saa kysyttäessä haukkua, mutta jos muuten erehtyy sanomaan jotan negatiivista ei hyvä heilu. ;D
Itte oon koittanut välttää kysymästä mieheltä tuollaisissa asioissa mielipiteitä (vähän huonolla menestyksellä koittanut) ja oottaa jos se sanois muuten. Mun mies tykkää semmosista vähän reippaista ja aika tyttömäisistä vaatteista. Luulen, että se tykkäis marimekosta, itse en taas oikein kun se on mun ammatin melkein työvaate. Enkä tahdo olla niin.. ammattini edustaja kaikessa. Mutta reippaat raita- pallopaidat on miehen mieleen.
t. 2
Eli lököttäviä college-housuja. En niistä itsekään tykkää, mutta kuukautisten aikaan kun on ekoina päivinä maha kipeä ovat ehdottomat. Ilman menkkakipuja heittäisin moiset roikottimet pois.
kotihousuina.
Trikoot on kuulema ihan ookoo, mutta just toi harmaa väri on vastenmielinen. Kertoi joskus, en oo kysynyt nyt. Viimeksi kun laitoin kotona ylle, mainitsin, et sähän inhoot näitä, niin sanoi, ettei inhoa, mutta ei niiden kanssa kauppaan voi lähteä! =) Ihan kun menisin, miehet on hassuja...
kun pukeudutte - niin ei tarvitse ihmetellä, jos se mies nyrjäyttää niskansa kadulla katsoessaan toisia.
Sitä paitsi minäkin toivon, että mies ajattelee minua, kun pukeutuu. Kyllä minullakin yrjö lentäisi, jos hän vetäisi housut kainaloihin ja käyttäisi sandaalien kanssa sukkia. Miksi minä saan vaatia sitä mieheltäni, mutta mies ei saa vaatia mitään minulta?
Semmoset veluurihässäkät, jotka ovat uskolliset palvelleet jo useita vuosia. Rakastan niitä, mutta mies on sitä mieltä, että ne ovat kauheat.
Mutta ne on mun ja tulen vastakin pitämään niitä kotioloissa.
Mut ne on ainoot pikkarit, jotka ei näy yhden hameen läpi- ja nudena en liiku julkisilla paikoilla.
tekisin, pukeutuisin pelkästään beigeen Burberryyn jne. En voi sietää Burberrya, mutta mieheni mielestä se on niin tyylikäs.
Mieheni pukeutuu Burberryn, vaikka en voi sietää sitä.
Pukeutuuko joku tosiaan miestään varten? Säälittävää...
Eikö sinulle ole väliä pitääkö miehesi sinua miellyttävän ja haluttavan näköisenä? Oleto niitä jotka pukeutuvat naapurin miestä varten vai niitä jotka kulkevat lötköissä ryysyissä ja sitten ihmettelevät kun mies ei tahdo syttyä?
pukeutuuko miehesi sinua varten?
Minulla on aivan ihanat ja kuluneet sukkamaiset kotitossut. Pidän niitä lähes koko ajan kotona. Mies inhoaa erityisesti ääntä joka tossuista lähtee kävellessä. Ne rapisevat kun niissä on pohjassa liukuesteet.
Olen kyllä vihjannut että ottaisin mielelläni lahjaksi uudet tossut, mutta ei ole vielä mennyt vihje perille.
mutta turkoosi saa mielestään kalpean ihoni näyttämään aneemiselta. Ja sitt se ei tykkää kun kotona lainaan sen vaatteita :-O
tummansinistä ysäritikkitakkiani ja seksintappoalkkareitani.
Nimim. Sringit menkkapäivinäkin (?!)
tuota... kyllä mie ainakin pidän stringejä myös sillon kuon menkat. käytän tamppooneja (ja tarkotus siirtyä kuukuppiin jahka menkat taas vauvan jäljiltä alkaa) ja sillon on ihan sama mitä alushousuja pitää... sellaset takaa oikein kapeet narustringit on ihan parhaan, ei tunnu yhtään päällä! ja kestää hyvin toisin ku mummoalkkarit jotka tunkee itteään persvakoon.
ja alkuperäiseen kysymykseen sanoisin että mies vihaa eniten niitä muutamia hipsterimallisia alushousuja joita ostin vauvan syntymän takia (käytin ekaa kertaa siteitä eli kymmeneen vuoteen), koska "niissä on hameen verran kangasta" käytän tosin aika lyhyitä hameitakin ;)
"tunikamaatuska",vaikkakaan en tajua miks ihmeessä toi maatuska tohon tuli ;D tyypillistä AV:ta... :D Ei mun mies muuten sitä tunikaa inhoa,sillä oli vaan ollut todela v-mäinen työpäivä JA työmatka ja kun se tuli kotiin se vaan purkaantu tollee... vaikkakin taitaa olla ettei se mun tunika oo sen lempivaate ;D niin todellisuudessa se ei välittänyt just siitä,se vaan sattu "silmiin" ekana kun se ovesta tuli...
Ja aion todellakin käyttää tunikaani edelleen ;D;D
Sehän on mitä mukavin kesävaate ja helppo lasten kanssa ja sopii mun mielestä caprien kanssa arkikäyttöön vallanmainiosti. Ja mulla on (Hui...) kolme muutakin tunikaa jotka sopii mun vartalotyypille mun mielestä tosi hyvin!!
t: "tunikamaatuska" (pitäsköhän rekisteröityä tällä heh heh)