Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko vauvalle tulla ihoon punaisia läikkiä imetyksestä?

Vierailija
30.05.2009 |

Söin tänään papuja ja nyt vauvan naama on kirjava. Johtuisko mun syömisistä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsesi ravinto tulee sinun syömisistäsi. jos hän on allerginen jollekin, mitä sinä olet syönyt, hän reagoi siihen. miten tällaista edes kysyy täällä, eikö se nyt ole päivänselvää ja maalaisjärkeä...

Vierailija
2/5 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vauvani reagoi ihollaan juomaani maitoon, syömääni banaaniin, maissiin, sinappiin ja moneen muuhun aineeseen. Nyöhemmin läikkiä tuli, kun hän itse söi niitä. Nykyään, puolitoistavuotiaana reagoi enää maitotuotteisiin ja kananmunaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkimuksiin mars yksiyiselle- muista ap!!!

Vierailija
4/5 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsesi ravinto tulee sinun syömisistäsi. jos hän on allerginen jollekin, mitä sinä olet syönyt, hän reagoi siihen. miten tällaista edes kysyy täällä, eikö se nyt ole päivänselvää ja maalaisjärkeä...

Kolmoselle terkkari ihan pokkana selitti neuvolassa, että mun syömisillä ei liene kovin suuri merkitys vauvan iholle. Onneksi itse tiesin toisin. Silloin, kun imetin, niin vauva ei reagoinut syömälleni kananmunalle, mutta sitten, kun ensimmäisen kerran söi sitä itse, sai tosi voimakkaan reaktion.

Allergioiden kanssa tekemisissä olevat joutuvat vääntämään terveydenhoitohenkilökunnalle rautalangasta välillä mitä selvimmältä tuntuvia asioita.

Vierailija
5/5 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmalla ei aina oikein uskota, jos äiti väittää, että lapsi on allerginen jollekin rintamaidon kautta... mm. Englannista ja Sveitsistä on kantautuneet kommentit asiasta tänä keväänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi