Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä palkalla vahtisit ekaluokan käynyttä kesällä?

Vierailija
29.05.2009 |

Työhön ei kuuluisi muuta, kuin olla lähettyvillä ja lämmittää ruoka. Voisi itse lukea, surffata netissä tms.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti olet hommaamassa hoitajaa omalle ekankäyneelle.

Jos minä oikeasti alkaisin miettiä että millä palkalla MINÄ menisin olemaan tuon lapsen lähettyville, lukemaan ja surffailemaan niin en ihan pienestä summasta. Mulla on itselläni monta lasta ja paljon puuhaa kotona.

Vierailija
2/12 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aika plajon pitäisi maksaa jos menisin jonkun kotiin lapsenvahdiksi, mutta aika pienellä korvauksella hoitaisin tuon kotonani. Jos en peräti ilmaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille hoitamaan. Ei varmaan äiti tykkäisi, jos toisi hoidokin omaan kotiin.

Vastata voi kummin vain: Mikä olisi sopiva summa teinille maksaa niin, että tulee meille. Tai millä hinnalla joku äiti ottaisi kotiinsa hoidettavaksi.

Vierailija
4/12 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

satasilla kuussa. On vähän tiukka tilanne kun kesäksi työt vähentynyt olemattomiin.

t. keikkatyötä tekevä lastenhoitaja ja opiskelijaäiti

Vierailija
5/12 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MLL:n suosituksen mukaan palkaksi tulisi noin 1000 e/kk. Musta tuntuu kauhealta summalta maksaa, kun esim. srk:n kesäkerho on 80 e/2 vk eli kuukausihinnaksi tulisi vain 160 e.

Vierailija
6/12 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ehkä sun kannattaa tota kysymyksen asettelua miettiä vielä uudestaan:)

Mulle saisit maksaa semmosen 3000/kk.

Vierailija
7/12 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olisiko lapsen vahtimista 10 tuntia päivässä, silloin ei voisi tehdä juurikan muuta koko päivänä

eli nuorellekin iso asia tuollainen aika

mutta jos kyse joistain tunneista päivässä niin silloin ei niin sitovaa ja ei siis kallistakan esim klo 9-14 niin voisi kuvitella 300-400 e kk

miksi et laita kerhoihin, leikkikentälle tms

entä olisiko naapurissa kotona olevaa äitiä joka voisi ns omiensa ohessa vahtia, itse voisin kuvitella ottavani kouluikäisen omieni seuraksi

Vierailija
8/12 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten kaikki tietävät, niin puistoruokailut on lopetettu. En viitsi sitoa ketään äitiä hoitamaan lastani. Mielestäni jokainen työssäkävä äiti on kyllä kesälomansa ansainnut, eikä ole velvollinen huolehtimaan muiden lapsista.

Vierailija
9/12 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ukon kanssa aina tehtiin niin kun lpset oli kouluikäisiä, et toinen oli lomalla kesäkuun ja toinen heinäkuun

kai nyt jo ekanluokan käynyt lapsi osaa mikrossa lämmittää ruokaa, täh

ja olla jonkun aikaa itekseen, jos siis joku olis osan päivää, esim lapsi nukkus pidempään aaamulla ja kaveri tulis esim klo 9 ja olis jomkun tunnin

leikkikentällä on toiminta mukavasti ja kyllä sile on ruokailukin hesassa ainakin

ja kotiäidillä ei ole lomaa vaan on lomalla kokoajan he he siis tarkoitin kotona olevaa äitiä en lomalla olevaaaaaa

Vierailija
10/12 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilomielin 500-600e/kk. Pienemmälläkin summalla. Pitäiskö laittaa ilmoitus johonkin?

Vierailija
11/12 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä pienemmällä rahalla on vähän paha sitoutua mihinkään työhön työn raskaudesta riippumatta jo toimeentulon takia.

Vierailija
12/12 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopetettu? Ainakin meidän kaikissa kolmessa lähipuistossa on ruokailu?

kuten kaikki tietävät, niin puistoruokailut on lopetettu. En viitsi sitoa ketään äitiä hoitamaan lastani. Mielestäni jokainen työssäkävä äiti on kyllä kesälomansa ansainnut, eikä ole velvollinen huolehtimaan muiden lapsista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä