Miehen suusta aamulla: "Mennäänkö naimisiin"
Aamulla kun jo joku aika oltiin oltu hereillä, niin mies sanoi että: "Mennäänkö naimisiin" Totesin ite ihan samantien vaan että: "hmmph"
Sama toistui vielä toisen kerran, sen jälkeen ei ole asiasta puhuttu mitään.
Tuntuu vaan että mies sanoi tuon ihan vitsillä, en itse kehtaa enää asiasta puhua :(
Kommentit (8)
Nyt kysyt siltä että "oliko se aamuinen kosinta?" ja jos vastaa että oli niin sanot että "siinä tapauksessa vastaus on kyllä (tai ei)".
Et voinut sitten suoraan kysyä että oliko tosissaan??
Mun mielestä oli tosissaan jos toisti asian vielä... Ja sinä vaan tuhiset.. Ei taida tulla uutta kosintaa vähään aikaan ellet ite ota puheeks.
Noi oli rukkaset ne...
Miesparka. Mene heti pyytämään anteeksi. Joko vastaat myöntävästi tai sitten kiellät ja painut hornan kuuseen. EI tuollaisilla asioilla leikitä!
Asia jäi ehkä vähän kesken, oon ite vaan vähän pihalla nyt :D
Mä en kyllä usko että mies oli tosissaan ja ite menin vaan ihan sekasin koko asiasta, haluaisin tuota asiaa niin kovasti ja onhan tässä sitä jo 7vuotta ooteltu..
Noh, kait tässä pitää rohkaistua ja kysästä mieheltä :)
Eihän se mies niin tosissaan ollut :(
Eipä me sitten naimisiin mennä, hitto että mä inhoan tätä!!
Eihän se mies niin tosissaan ollut :(
Eipä me sitten naimisiin mennä, hitto että mä inhoan tätä!!
..tunnusta että oli tosissaan. Mokasit nyt ja pahasti. Ainoa millä voit tilanteen korjata on kosia itse, mies sitä tuskin enää tekee (toivottavasti ei seuraavaksi ehdota eroa, näitäkin on nähty :-(( ).
Tosin ei oo noin suoraan kysynyt, mutta sillä tavalla epäsuorasti kyllä. Sitten kun kysyy, että oliko tuo kosinta, niin vastaa ei.
Mä siis hyvin ymmärrän, että jos mies on vitsaillut asialla monta vuotta, niin sitä ei tiedä miten tuommoisessa tilanteessa pitäisi tehdä, ettei taas pety. Kun se on luultavasti taas uus vitsi tai lausahdus, jota ei oo sanottu tosissaan. :(
Itse olisin vastannut kyllä ja sanonut, että nyt ukko kuules olet nalkissa. Ja pitänyt tästä kiinni. Mä en kestäis, jos sanois noin suoraan ja sitten peruiskin koko jutun.
Hmmppph ei ole hyvä vastaus.