Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos kivasta ja toimivasta av:sta!!

Vierailija
29.05.2009 |

Joka uudistuksen jälkeen on ollut jotain, mistä natista. Tämä uudistus on tosi onnistunut, siis minun mielestäni.

Exstraplussaa myös meidän av-mammojen mielipiteiden huomioonottamisesta; sininen väri vaihtui nopeasti mustaan, kun sitä toivottiin ja otsikot luvattiin lisätä sataan.

Jatkossakin samaa huomioimista toiveista ja puutteistakin, niin avot! =))

Kaunis kiitos!!!

T: vuodesta -99 palstaillut

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/18 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin tsekkaan onko vielä sininen et vihtiikö tulla ja oli vaihtunu, jes. Kiitosta vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demogratia rules. Mammat vaatii jotain ja se toteutuukin. Jees =) Olen varma että porukka naris sillä mielellä, että ei kuitenkaan värit vaihdu. Hah, vaihtuipas =) HyväHyvä!

Vierailija
4/18 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

demogratia :DDDDD

Vierailija
5/18 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

demogratia :DDDDD

tavasin ja tavasin, ajattelin jo että on joku nörttien termi, mutta sehän oli avta:)

Vierailija
6/18 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää avaustekstit vielä mustiksi, niin hyvä on : )

/i]

Vierailija
7/18 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kielellinen ilmaisuni ei tainnut olla ihan täyden kympin suoritus.... Ihanaa, että joku jaksaa nähdä oikein vaivaa ja huomioida siitä =)

Kaikilla kun ei tuo suomenkieli ole ihan täysin hallussa. Täällä saattaa palstailla myös ihmisiä, jotka ovat käyneet koulunsa jossain muualla kuin täällä lintukodossa.

No nyt tiedän, eli demokratiahan se on.

Vierailija
8/18 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kielellinen ilmaisuni ei tainnut olla ihan täyden kympin suoritus.... Ihanaa, että joku jaksaa nähdä oikein vaivaa ja huomioida siitä =)

Kaikilla kun ei tuo suomenkieli ole ihan täysin hallussa. Täällä saattaa palstailla myös ihmisiä, jotka ovat käyneet koulunsa jossain muualla kuin täällä lintukodossa.

No nyt tiedän, eli demokratiahan se on.

Feilasit ja pahasti.

Vierailija
9/18 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitetaa geellä?

Vierailija
10/18 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... muuttuu väittelyksi jostain ihan yhdentekevästä :D

Kiitos kuitenkin minunkin puolestani tästä uudistuksesta. Näyttää toimivan ja muutoksia on tehty toiveiden mukaan. Suuret kiitokset!

Vierailija
11/18 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitkään pois av:ltä kun en tykännyt aikaisemmasta uudistuksesta. Nyt tämä on loistava! Voin jäädä taas koukkuun

Vierailija
12/18 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä kun saisivat nuo muut palstat toimimaan samoin...

Vierailija
13/18 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä on juu. Mutta mä en kyllä tykkää tuosta mustasta tekstistä, se on ihan liian "kova". Luetun ketjun harmaa sävy on paljon mukavampi silmälle.

Vierailija
14/18 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sitä ketjun viestien kokonaislukumäärää saa näkyviin? Eihän se nyt voi olla liian vaikeaa?!? Samalla lailla kuin ennenkin, esim. 45/90.

Muuten on kyllä hyvin toimiva palsta, kiitos siitä!

Vierailija
15/18 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sitä ketjun viestien kokonaislukumäärää saa näkyviin? Eihän se nyt voi olla liian vaikeaa?!? Samalla lailla kuin ennenkin, esim. 45/90. Muuten on kyllä hyvin toimiva palsta, kiitos siitä!

Vai näenkö mä harhoja?

Vierailija
16/18 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sininen olis kelvannut mulle vallan mainiosti vaan kun ei niin ei... Lisäksi tuohon otsikoiden viereen pitäisi saada mahdollisuus siirtyä suoraan keskustelun tietylle sivulle. Jos siis viestejä on vaikka 100 niin vois suoraan otsikon vierestä klikata sivulle neljä tai viis.

Vierailija
17/18 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sitä ketjun viestien kokonaislukumäärää saa näkyviin? Eihän se nyt voi olla liian vaikeaa?!? Samalla lailla kuin ennenkin, esim. 45/90. Muuten on kyllä hyvin toimiva palsta, kiitos siitä!

Vai näenkö mä harhoja?

En tarkoita siis etusivun vastattu/luettu-kohtaa vaan ihan täällä ketjussa jokaisessa viestissä pitäisi lukea montako viestiä ketjussa on yhteensä. Sitä en ainakaan minä näe. Vai näenkö mä harhoja?

Vierailija
18/18 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä herjaa koko ajan niin kuin edellinen versio.

Jos jostain saa natista, niin otsikkotekstit on vähän liian pienellä präntätty. Selkeyttäisi tuota listausta, jos tekstit olisi vähän suuremmalla. Samoin tuo viestin järjestysnro on aika kirppu.