Hei läskit!?
Missä se eilinen keskustelu teidän hilpeistä tekosyistä on? Onko joku tonnikeiju kenties vetänyt herneen nenäänsä ja ilmoittanut ylläpidolle aiheettomasta viestistä?
Kommentit (109)
Siinä ketjussahan nimenomaan jokainen kertoi tietävänsä miksi on lihava, ja kertoi siihen syyn. Jokainen myönsi olevansa itse syypää kiloihinsa. Sinä jos kuka olet säälittävä, ja siihen päälle vielä tyhmä ja ilkeä. Toivottavasti lapsesi kohtaavat kaltaisiasi mulkkuja elämässä, ehkä sinunkin silmät aukeaisivat, kun omia rakkaitasi loukattaisiin.
Kukakohan tässä nyt tuomitsee ja käyttää alatyylistä puhetta. Minä olen tyhmä, mulkku, rasisti??? En todella varmaan lukenut koko eilistä ketjua, mutta ihan turhaan hyökkäät itse haukkumaan minua mulkuksi. Kuten jo sanoin, minunkin lähipiirissäni on ylipainoisia ihmisiä, enkä edelleenkään ole ap. Listasin vain niitä TEKOSYITÄ, joita ihmiset mainitsivat. Hyvä, jos ylipainoiset ovat asian kanssa sujut täällä AV:llä. oikeassa elämässä se harvoin meneen niin. Hyvää päivänjatkoa vaan, vai pitäisikö sanoa hyvää ruokahalua!
- top5
Et sinä lihavia ystäviäsi (jos niitä edes on) aidosti hyväksy
Sinähän sitä et tiedä, kun et minua tunne. Onneksi näin!
Tottahan se on ettet hyväksy, kirjoituksesi oli selvä kuin pläkki Sinähän sitä et tiedä, kun et minua tunne. Onneksi näin!
Ylipaino on ihan okei, itse jokainen kilonsa kantaa. Mutta valitus siitä, että on niiiiin läski, ei laihdu millään vaikkei syö mitään ja urheilee paljon (oikeasti kävelee 150 m lähi-Ärrälle suklaata ostamaan ja muut matkat menee autolla), syyttää raskauskiloja kun nuorin lapsi on 6 v, jne...kuka sitä jaksaa kuunnella? Itse olin ennen ylipainoinen (165 cm ja 78 kg) mutten koskaan keksinyt mitään selityksiä. En jaksanut liikkua ja herkuttelin paljon, siksi olin läski! Kun aloin oikeasti katsomaan mitä suuhuni laitan ja urheilemaan niin pääsin hyvin nopsaan normaalipainoon (nyt 53 kg).
Mutta mikä on syy liikasyömiseen? Ne syyt voi jokaisella pään sisällä olla erilaiset mutta ei se niistä tee tekosyitä. Uskoisin että ainakin suurinosa ylipainoisista ihmisistä tiedostaa ongelmansa ja haluaisi olla normaalipainoinen, mutta kun se ei ole aina niin helppoa, juurikin niiden päänsisäisten mekanismien vuoksi. Koitapa saada alkoholisti raittiiksi moralisoimalla ja haukkumalla ;)
ikään kuin olisi ihan itse keksinyt ne. Ikään kuin kukaan ylipainoinen ei olisi kuullutkaan niistä ikinä milloinkaan.
Mihin tällaisia lääkäreitä tarvitaan?
toisesta syystä kuin te luuserit, joilla ei nähtävästi ole itsetuntoa, eikä sisältöä elämässä ollenkaan. Mun mielestä keskusteluun osaa ottaneet alan ammattilaiset toivat mukaan mielenkiintoisen näkökulman - ja toisaalta olin aika järkyttynyt siitä, miten tyhmiltä ja yksisilmäisiltä hekin vaikuttivat. Siis todellako on niin, että alan ammattilaisetkin kuvittelevat piano-ongelmien olevan vain tietämättömyyttä ja laiskuutta? Kun vähintään puolet johtuu aivan muista syistä, niistä pään sisäisistä syistä. Mutta toisaalta, kyllähän tähänkin ketjuun kirjoittaneet ovat näyttäneet miten yksinkertaista porukkaa täällä kirjoittelee. T: Ex läsä.
lihavuuden haitat niin miks edelleen on lihavia?
mut olen silti sitä mieltä että jos se suklaapatukka maistuu ylipainoiselle niin haittoja ei silloin ole sisäistetty.
painon pudottaminen ei silti onnistu, koska on muita asioita, jotka estävät sen, syystä tai toisesta.
mut olen silti sitä mieltä että jos se suklaapatukka maistuu ylipainoiselle niin haittoja ei silloin ole sisäistetty.
toisesta syystä kuin te luuserit, joilla ei nähtävästi ole itsetuntoa, eikä sisältöä elämässä ollenkaan. kyllähän tähänkin ketjuun kirjoittaneet ovat näyttäneet miten yksinkertaista porukkaa täällä kirjoittelee.
Kerropa, mistä johtuu lihavuus, jos ei liiasta syömisestä?
ressukoita... olennainen kysymys lienee MISTÄ JOHTUU LIIKAA SYÖMINEN???? Kait nyt jokainen saatanan tampiokin tajuaa, että lihominen johtuu siitä, että saa enemmän energiaa kuin kuluttaa. Siihen taas MIKSI siinä tilanteessa ollaan, että joku syö liikaa on yllätys yllätys aika paljon muitakin syitä kuin laiskuus.
Mutta tyhmälle lienee turha selittää.
painon pudottaminen ei silti onnistu, koska on muita asioita, jotka estävät sen, syystä tai toisesta.
että herkkujen mättöön on joku henkinen syy josta ei voi päästä yli?
Siinä ketjussahan nimenomaan jokainen kertoi tietävänsä miksi on lihava, ja kertoi siihen syyn. Jokainen myönsi olevansa itse syypää kiloihinsa. Sinä jos kuka olet säälittävä, ja siihen päälle vielä tyhmä ja ilkeä. Toivottavasti lapsesi kohtaavat kaltaisiasi mulkkuja elämässä, ehkä sinunkin silmät aukeaisivat, kun omia rakkaitasi loukattaisiin.
Kukakohan tässä nyt tuomitsee ja käyttää alatyylistä puhetta. Minä olen tyhmä, mulkku, rasisti??? En todella varmaan lukenut koko eilistä ketjua, mutta ihan turhaan hyökkäät itse haukkumaan minua mulkuksi. Kuten jo sanoin, minunkin lähipiirissäni on ylipainoisia ihmisiä, enkä edelleenkään ole ap. Listasin vain niitä TEKOSYITÄ, joita ihmiset mainitsivat. Hyvä, jos ylipainoiset ovat asian kanssa sujut täällä AV:llä. oikeassa elämässä se harvoin meneen niin. Hyvää päivänjatkoa vaan, vai pitäisikö sanoa hyvää ruokahalua!
- top5
Hienosti nostelet itseäsi jalustalle, ja sitten heität todella aijaijai niin satuttavan pikkupikkupiikin lopuksi.
No sehän vain todisti juuri sen mikä näkyi heti alussa: olet mulkku, etkä ainoastaan mulkku, vaan typerä pelkurikin.
Sä olet just niitä, jotka olisi ensimmäisenä ilkkumassa jotain jalkapuolta, mutta kun joku sanoisi, että se on veteraani, ja käytöksesi oli tyhmää, niin johan alkaisi luimistelu ja selittelyt, et kun en mä tiennyt, ja kunhan nyt vaan kävin aukomassa päätäni, kun aivokapasiteettini ei muuhun pysty.
PS. jos alkaa päätään aukoa, täytynee kestää myös seuraukset.
Miksi nisti käyttää, vaikka tietää haitat?
Miksi joku urheilee, vaikka tietää haitat?
Miksi toiset kyselee tyhmiä, vaikka omaa aivot?
että viinan juontiin, tupakan polttoon, huumeiden käyttöön, väkivaltaisuuteen tms. on jokin henkinen syy, jonka takia niitä ei voi lopettaa?
No ei tietenkään voi olla. Kun mulla ei ole, niin ei muillakaan. Piste.