Hei läskit!?
Missä se eilinen keskustelu teidän hilpeistä tekosyistä on? Onko joku tonnikeiju kenties vetänyt herneen nenäänsä ja ilmoittanut ylläpidolle aiheettomasta viestistä?
Kommentit (109)
* hidas aineenvaihdunta
* geenit
* isot luut/painavat luut
* en vaan laidu (vaikken syö mitään)
* joudun syömään tiheään (lääkärin määräys oikein ja tietty kaikki rasvaista)
Osaatko edes lukea kunnolla kun missasit koko ajan sivuston alareunassa välkkyneen tiedotteen aihetta koskien??
Ajattelin vaan, että joku olis sen kopioinu itselleen, koska tiesi sen häviävän täältä uudistuksen myötä...
Mut tulihan niitä toisaalta tossa top 5 listassa jo ihan tarpeeksi :D
ap
joistain läskien tekosyistä et kopiois ne itelleen....???
kun siitä saa 8-sivuisen ketjun, jossa kaikilla normaalipainoisilla on hauskaa, kun isommat naiset on ihan skitsoina ja ketju menee off topic jo ekalla sivulla =D
"jokaisesta lapsesta jäi 10 kg"
=D
mut en nyt sentään alkais kopioimaan niitä muistoks... :D
Itsetuntoni alkoikin nousta juuri hälyttävästi, kiitos että muistutitte kuinka älöttävä ja ihmisarvoa omaamaton oksettava laardiperse olenkaan!
Terveisin, läski ilman selityksiä
että voi vituttaa tollaset ihmiset "mä oon laiha ja saan sanoa mitä vaan ja haukkua ketä vaan" ja ei, en ole "läski" vaan ihan normaali mutta en silti IKINÄ olisi noin ilkeä kenellekkään, edes tuntemattomalle jossain vauvan av-palstalla! Häpeäisit vähän!
Pillimehu palkinnoksi.
Ei ole tosikaan, että noin yksinkertaisia ihmisiä on olemassakaan tai sitten suljetulla on
lupa käyttää tietokonetta.
Ap, kerro edes ikäsi, jooko?
Että ihan vielä tallentaisin viestejä.....jep :/
että voi vituttaa tollaset ihmiset "mä oon laiha ja saan sanoa mitä vaan ja haukkua ketä vaan" ja ei, en ole "läski" vaan ihan normaali mutta en silti IKINÄ olisi noin ilkeä kenellekkään, edes tuntemattomalle jossain vauvan av-palstalla! Häpeäisit vähän!
Okei, termi "läski" ei ole kovin korrekti, mutta ymmärsin, että tässä ei niinkään halveksuta lihavuutta vaan sitä, ettei voi myöntää asian olevan kiinni itsestä (omien korvien välistä ja siitä, mitä suuhunsa tunkee). Siksi kehitellään ihmellisiä tekoisyitä. Niille tekosyille naurettiin eilen.
En ole ap, vaan sen top5 postauksen tekijä, eikä minua hävetä :). Arvostellaanhan varmasti laihojen ruuasta kieltäytymistä, rasvahysteriaa jne. ihan samalla tavalla täällä.
Sanamuodot on kyllä aika pahoja
luin uudelleen (top 5 postaaja *häpeää*)
Okei, termi "läski" ei ole kovin korrekti, mutta ymmärsin, että tässä ei niinkään halveksuta lihavuutta vaan sitä, ettei voi myöntää asian olevan kiinni itsestä (omien korvien välistä ja siitä, mitä suuhunsa tunkee). Siksi kehitellään ihmellisiä tekoisyitä. Niille tekosyille naurettiin eilen.
En ole ap, vaan sen top5 postauksen tekijä, eikä minua hävetä :). Arvostellaanhan varmasti laihojen ruuasta kieltäytymistä, rasvahysteriaa jne. ihan samalla tavalla täällä.
kaltaiset ihmiset eivät ala lisääntyä. ällöttää ajatella millaisia jälkeläisiä noin suvaitsemattomat ihmiset kasvattaisivat.
toisesta syystä kuin te luuserit, joilla ei nähtävästi ole itsetuntoa, eikä sisältöä elämässä ollenkaan.
Mun mielestä keskusteluun osaa ottaneet alan ammattilaiset toivat mukaan mielenkiintoisen näkökulman - ja toisaalta olin aika järkyttynyt siitä, miten tyhmiltä ja yksisilmäisiltä hekin vaikuttivat. Siis todellako on niin, että alan ammattilaisetkin kuvittelevat piano-ongelmien olevan vain tietämättömyyttä ja laiskuutta? Kun vähintään puolet johtuu aivan muista syistä, niistä pään sisäisistä syistä.
Mutta toisaalta, kyllähän tähänkin ketjuun kirjoittaneet ovat näyttäneet miten yksinkertaista porukkaa täällä kirjoittelee.
T: Ex läsä.
Täällä yksi odottava äiti ja läski ilman tekosyitä,popsi juuri kaupasta tuliaisiksi saadun suklaalevyrivin hyvällä omallatunnolla ja hymistelee aikansa kuluksi tätäkin aloitusta.
Ihastelen hoikkia ihmisiä tai normaalivartaloisia,tiedän myös etten raitapaidassa näytä kovin hotille...ja toivon liikkumisen kipinän iskevän minuun odotuksen jälkeen oikein kunnolla...itseäni saan makkaroistani syyttää.
On silti ihanaa olla rakastettu ja huomata ympärillä olevan paljon mukavia,aitoja ja välittäviä ihmisiä makkaroista ja muhkuroista huolimatta.
Hyvää kesää kaikille,myös alkuperäiselle alottajalle.
kaltaiset ihmiset eivät ala lisääntyä. ällöttää ajatella millaisia jälkeläisiä noin suvaitsemattomat ihmiset kasvattaisivat.
Suvaitsemattomuuteni koskee ainoastaan sitä, että syytellään muita (olemattomia) omista ratkaisuista. On mulla kuule ylipainoisia kavereita ja suvaitsen heitä ihan sellaisenaan. Mutta he eivät syyttele tilanteestaan huonoa aineenvaihduntaa vaan yrittävät tehdä asialle jotakin tai hyväksyvät oman tilanteensa sellaisena kuin ovat.
alan ammattilaisetkin kuvittelevat piano-ongelmien olevan vain tietämättömyyttä ja laiskuutta?
jos meinaan tarviit
ohi 99% sen ketjun kirjoituksista? Vai oletko vain tyypillinen rasisti: tietyn ihmisryhmän kohdalla sä näet ja kuulet vain asioita, jotka pönkittää omaa ennakkoluuloista egoasi?
Siinä ketjussahan nimenomaan jokainen kertoi tietävänsä miksi on lihava, ja kertoi siihen syyn. Jokainen myönsi olevansa itse syypää kiloihinsa.
Sinä jos kuka olet säälittävä, ja siihen päälle vielä tyhmä ja ilkeä. Toivottavasti lapsesi kohtaavat kaltaisiasi mulkkuja elämässä, ehkä sinunkin silmät aukeaisivat, kun omia rakkaitasi loukattaisiin.
toisesta syystä kuin te luuserit, joilla ei nähtävästi ole itsetuntoa, eikä sisältöä elämässä ollenkaan. kyllähän tähänkin ketjuun kirjoittaneet ovat näyttäneet miten yksinkertaista porukkaa täällä kirjoittelee.
Kerropa, mistä johtuu lihavuus, jos ei liiasta syömisestä?
sunki kattoa silmillä ja käyttää aivoja ;)