Helsinkiä uhkaa konkurssi, yli 60 vuotiaiden määrä kaksinkertaistuu vuoteen 2040 mennessä
Mites asunnot, terveydenhoito, julkinen liikenne ja muut on viritetty tulevalle rollaattorikansalle?
Näistä asioista ei puhuta kun kanssa sumutetaan tyhmällä ulkomaalaiskeskustelulla ja hölynpölyllä
Kommentit (40)
Onneksi sinne saadaan paljon nuorta tuottamatonta väkeä korjaamaan ikäpyramidia
Eikö niitä ulkkareita haalita tänne juurikin sen takia, että vanhukset saavat hoitoa silloinkin, ap?
Helsingissä taitaa olla enemmän kerrostaloasuntoja kuin omakotitaloja ja rivareita. Varsinkaan 2-kerroksisia. Rollaattorilla kyllä pärjää varsin hyvin, jos asunto on yhdessä tasossa. Lisäksi pääkaupúnkiseudulla toimii aika hyvin kotiinkuljetuspalvelut. Sanoisin, että ei rollaattori ole ongelma. Ongelma on se, jos korvien välissä ei ole enää muuta kuin sahajauhoa.
Miksi kukaan eläkeläinen jäisi Helsinkiin?
Mitä väliä, ei siellä silloin ole muita kuin fillaristit ja peukkujengi.
Tekoäly ja humanoidirobotit hoitaa enimmät asiat vuonna 2040.
Älä hätäile, tulee sinne 14 vuotiaita partasuita lisää enempi. Keski-ikä laskee.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei? Helsingissä on kaikki.
No hyvähän se on, että on työiän ohittaneita, eihän siellä ole silloin enää töitäkään.
Hassua. Olen itse tuolloin juuri tuon ikäinen, jos elän. Oudolle tuntuu.
No, sitten on nuorten vuoro yrittää. Minä aion levätä ja rentoutua eläkkeellä. Ja valittaa netissä jos sellainen silloin edelleen on.
Vierailija kirjoitti:
Koska palvelut, toisin kuin siellä paskapitäjässä jossa sinä asut. Kuka sinne haluaa lähteä kun mitään palveluja ei ole.
No, sehän on konkurssissa jo ennemmin kaikkien elätettävien maamujen kanssa.
Valtio ei päästä Helsinkiä konkurssiin eikä valtio voi mennä konkurssiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska asumistukia leikataan lisää, joka onkin täysin oikein. Jokainen asuu siellä missä on vara asua.
Nämä boomerit on eläneet koko elämänsä hemmetin itsekästä elämää. Jotenkin mätä koko sukupolvi. Voivat kustantaa ihan itse vanhuutensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska asumistukia leikataan lisää, joka onkin täysin oikein. Jokainen asuu siellä missä on vara asua.
No minulla on työeläke, en tarvitse asumistukea. Kai sinä ymmärrät että kaikki ei elä tuilla vaan tehdyllä työllä ja siitä kertyneellä eläkkeellä?
Vierailija kirjoitti:
Nämä boomerit on eläneet koko elämänsä hemmetin itsekästä elämää. Jotenkin mätä koko sukupolvi. Voivat kustantaa ihan itse vanhuutensa.
Tuolloin 6-kymppiset on 70-luvulla ja 80-luvulla syntyneitä.
Rollaattorit, kroonikkovaipat ja hälytysrannekkeet on tulevaisuuden kasvuala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minulla on työeläke, en tarvitse asumistukea. Kai sinä ymmärrät että kaikki ei elä tuilla vaan tehdyllä työllä ja siitä kertyneellä eläkkeellä?
Kai sinä ymmärrät että yli 200 000 eläkeläistä saa asumistukea?
Pääkaupunkimme, tai no oikeastaan koko maamme, tulevaisuuden värit: harmaa ja ruskea. Hieno tulevaisuus tiedossa.