Hei läskit!?
Missä se eilinen keskustelu teidän hilpeistä tekosyistä on? Onko joku tonnikeiju kenties vetänyt herneen nenäänsä ja ilmoittanut ylläpidolle aiheettomasta viestistä?
Kommentit (109)
niin musta vaan kaikki herkut on niin hyviä, että peittoo haitat. Miksei saisi elää kuten haluaa?
että viinan juontiin, tupakan polttoon, huumeiden käyttöön, väkivaltaisuuteen tms. on jokin henkinen syy, jonka takia niitä ei voi lopettaa? No ei tietenkään voi olla. Kun mulla ei ole, niin ei muillakaan. Piste.
mut pidän kuitenkin ylipainoisia ns normaaleina ihmisinä, toisin kuin alkoholisteja, narkkareita ja hakkaajia. mut ilmeisesti joku laittaa ne samaan kastiin.
no et kai väitä sentään että herkkujen mättöön on joku henkinen syy josta ei voi päästä yli?
* Lähtee varautumaan seuraavaan kysymykseen hakemalla K-raudasta kelan rautalankaa ja vääntimen *
että jos tietää toimivansa noin, ja että se ei ole ok, niin miksi ei hae apua ja lopeta?
mut pidän kuitenkin ylipainoisia ns normaaleina ihmisinä,
Silti kirjoituksesi menevät alta lipan.
että jos tietää toimivansa noin, ja että se ei ole ok, niin miksi ei hae apua ja lopeta?
Toisin kun se eilinen ääliölääkäri on omalääkäri erittäin symppis ja auttoi mut alkuun. Lääkkeet asiaan on saatu ja tehoavat hienosti =)
Mutta kun lääkäreidenkin ja muidenkin "ammattiauttajien" asenne on se mitä siinä eilisessä ketjussa, niin kuka viitsii edes yrittää hakea apua.
ja edelleen siis mielestäni ylipainoiset ovat normaaleja ihmisiä, vaikka joku ei uskonutkaan minun olevan sitä mieltä...
No LUUskat eiku siis luukasat, mihin häivyitte?
Voi hyvä sylvi. Lihavuutta ei voi arvostella, eikä saa ihmetellä, mistä muusta se johtuu kuin liiasta syömisestä. Ymmärrän, että liikasyömiseen voi olla joku "vakava syy", mutta ei silti tarvitse väittää, ettei tietäisi, että seurauksena siitä on lihominen. Läskeistä onneksi pääsee eroon, jos haluaa.
Sitten valitetaan ylläpidolle, että läskejä haukutaan ja laitetaan itse tällaista kommentia -> mulkku, rasisti, luuska, luukasa jne. Kertoo todella paljon älyllisestä tasosta näiden alan "asiantuntijoiden" osalta. Mikäs ihme se onkaan, koska tunnettu tosiasiahan on tämä:
"lihavuus on selvästi yhteydessä koulutustasoon ja sosiaaliseen asemaan"
http://www.mediuutiset.fi/uutisarkisto/article125950.ece?page=1&
Hienosti nostelet itseäsi jalustalle, ja sitten heität todella aijaijai niin satuttavan pikkupikkupiikin lopuksi. No sehän vain todisti juuri sen mikä näkyi heti alussa: olet mulkku, etkä ainoastaan mulkku, vaan typerä pelkurikin. Sä olet just niitä, jotka olisi ensimmäisenä ilkkumassa jotain jalkapuolta, mutta kun joku sanoisi, että se on veteraani, ja käytöksesi oli tyhmää, niin johan alkaisi luimistelu ja selittelyt, et kun en mä tiennyt, ja kunhan nyt vaan kävin aukomassa päätäni, kun aivokapasiteettini ei muuhun pysty.
PS. jos alkaa päätään aukoa, täytynee kestää myös seuraukset.
Minusta_en_edelleenkään ole haukkunut läskejä (kuten ap). Taidat sekoittaa ap:n viestin minun viesteihin, mutta mikäs ihme se on (sisälukutaidon ollessa selvästi puutteellinen). Nähdäkseni tässä ketjussa(joka ei ole sama kuin se aiempi, ymmärätkö?) ei ollut kyse mistään jalkapuolista, joten turha viedä keskustelu siihen yleistykseen, että minä kritisoidessani ylipainoisia, halveksuisin puolta ihmiskuntaa. Ei kannata nostatta verenpainetta nyt noin! Tämä on vain AV, ei tosielämää. Ota vaikka lohtusuklaata, niin rentoudut.
top 5 - "näppärä mulkku" (joka on muuten omiin viesteihinsä tasan laittanut tämän merkin)
Hienosti nostelet itseäsi jalustalle, ja sitten heität todella aijaijai niin satuttavan pikkupikkupiikin lopuksi. No sehän vain todisti juuri sen mikä näkyi heti alussa: olet mulkku, etkä ainoastaan mulkku, vaan typerä pelkurikin. Sä olet just niitä, jotka olisi ensimmäisenä ilkkumassa jotain jalkapuolta, mutta kun joku sanoisi, että se on veteraani, ja käytöksesi oli tyhmää, niin johan alkaisi luimistelu ja selittelyt, et kun en mä tiennyt, ja kunhan nyt vaan kävin aukomassa päätäni, kun aivokapasiteettini ei muuhun pysty.
PS. jos alkaa päätään aukoa, täytynee kestää myös seuraukset.
Minusta_en_edelleenkään ole haukkunut läskejä (kuten ap). Taidat sekoittaa ap:n viestin minun viesteihin, mutta mikäs ihme se on (sisälukutaidon ollessa selvästi puutteellinen). Nähdäkseni tässä ketjussa(joka ei ole sama kuin se aiempi, ymmärätkö?) ei ollut kyse mistään jalkapuolista, joten turha viedä keskustelu siihen yleistykseen, että minä kritisoidessani ylipainoisia, halveksuisin puolta ihmiskuntaa. Ei kannata nostatta verenpainetta nyt noin! Tämä on vain AV, ei tosielämää. Ota vaikka lohtusuklaata, niin rentoudut.
top 5 - "näppärä mulkku" (joka on muuten omiin viesteihinsä tasan laittanut tämän merkin)
ihan tietoisesti sulle vastannut. Miksi sä muuten suutut siitä, että mä sanon sua mulkuksi? Eihän se ole haukkumista! Mä vain KRITISOIN sun ulosantiasi, miten ihmeessä sä et sitä ymmärrä? AI mut sehän on toi sun sisälukutaito...
Luepas vielä kerran omat viestisi, oikein ajatuksella ja tunteella ja mieti miksi sulle ollaan hiillytty. Kukahan täällä oli ensimmäisenä just julkaisemassa läskien top 5 selityksiä? Miten ihmeessä sun aivotoimintasi voi olla niin vajavaista, ettet ymmärrä sen olevan ihan yhtä loukkaavaa, kuin jos tänne laittaisi viestin:
NEEKEREIDEN/MUSTALAISTEN TOP 5 Rikokset
1. Raiskaus "mutku se on meidän maan tapa"
2. Verikosto "silmä silmästä on hyväksi havaittu"
3. Kunniamurha "mitäs huora häpäisi sukunsa" jne jne.
IHANKO OIKEASTI OLET NOIN TYHMÄ VAI ESITÄTKÖ VAIN????
Voi hyvä sylvi. Lihavuutta ei voi arvostella, eikä saa ihmetellä, mistä muusta se johtuu kuin liiasta syömisestä. Ymmärrän, että liikasyömiseen voi olla joku "vakava syy", mutta ei silti tarvitse väittää, ettei tietäisi, että seurauksena siitä on lihominen. Läskeistä onneksi pääsee eroon, jos haluaa.
Sitten valitetaan ylläpidolle, että läskejä haukutaan ja laitetaan itse tällaista kommentia -> mulkku, rasisti, luuska, luukasa jne. Kertoo todella paljon älyllisestä tasosta näiden alan "asiantuntijoiden" osalta. Mikäs ihme se onkaan, koska tunnettu tosiasiahan on tämä:
http://www.mediuutiset.fi/uutisarkisto/article125950.ece?page=1&
Myöskin rasismi/suvaitsemattomuus on voimakkaasti yhteydessä koulutustasoon, joten pata kattilaa soimaa.
Ja se on jotenkin aina yhtä huvittavaa, että kun on kokonainen ketju, jossa haukutaan LÄSKEJÄ, niin jos joku sinne kirjoittaa Luuskat tms. niin sitten ollaan niin närkästyneitä niin närkästyneitä. Ihan oikeasti, katsoitko sinäkään yhtään, miten törkeästi tässä ketjussa on lihavaia haukuttu? SIlti näit ainoastaan yhden LUUSKAN.
Mutta ai niin, läskejähän SAA haukkua. Miten se nyt pääsi taas unohtumaan?
http://www.mediuutiset.fi/uutisarkisto/article125950.ece?page=1&;
Myöskin rasismi/suvaitsemattomuus on voimakkaasti yhteydessä koulutustasoon, joten pata kattilaa soimaa.
Ja se on jotenkin aina yhtä huvittavaa, että kun on kokonainen ketju, jossa haukutaan LÄSKEJÄ, niin jos joku sinne kirjoittaa Luuskat tms. niin sitten ollaan niin närkästyneitä niin närkästyneitä. Ihan oikeasti, katsoitko sinäkään yhtään, miten törkeästi tässä ketjussa on lihavaia haukuttu? SIlti näit ainoastaan yhden LUUSKAN.
Mä vaan ihmettelen, kun nämä keskustelut ei koskaan pysy kovin asiallisella tasolla. Parempi olisi edes se, että olisi pakkonikki, kuin että voi vierailijana kirjoitella kaikenlaista, mitä tuskin ääneen viitsisi sanoa.
joku tekee itsemurhan? Kyllä sillekin varmaan jokin henkinen syy löytyy. Täytyy olla todella idiootti jos ei tajua mikä ero on syyllä ja seurauksella. Tässäkään tapauksessa kuten ei monessa muussakaan seuraus ole toiminnan syy. Voisi enemmän osoitta empatiaa näitä ihmisiä kohtaan jotka tietoisesti ja oman hallinnan syömiseensä menettäneenä tuhoavat kehoaan.
[/quote]
Kerropa, mistä johtuu lihavuus, jos ei liiasta syömisestä?
[/quote]
Ihmetellä jaksan mistä se inho kumpuaa, äidinmaidosta vai? Ja sitten siirretään omiin lapsiin, hui!
Miksi, miksi? Mitä ylipainoiset on tehnyt sellaista että ansaitsee kaiken paskan ja kivityksen?
Huoh, kurja että omat lapset joutuvat elämään elämäänsä av-mammojen lasten kanssa. Eivät muuten ole ylipainoisia, mutta heille on opetettu että ketään ei haukuta mistään syystä.
http://www.mediuutiset.fi/uutisarkisto/article125950.ece?page=1&;
Mitäs jos aloitat sitten ihan oman luuska-ketjun, jos pitää keskustelu viedä normaalipainoisten ihmisten "top5 tekosyitä" koskevaksi. Ai niin, eihän siitä mitään keskustelua tulisi, kun ei heidän syömistottumuksissaan ole mitään kritisoitavaa. Hups.
Vieläkin täällä rinnastetaan lihavat - tyhmät - rasistit. Minä en usko, että nuo ovat vastakkaisia ollenkaan. Siis vaikka olisi hoikka, se ei tarvkoita, että olisi tyhmä tai rasisti. Ja taas ylipaino ei tee ihmisestä yhtään sen suvaitsevaisempaa, kuten itsekin totesit "rasismi/suvaitsemattomuus on voimakkaasti yhteydessä koulutustasoon". Huomaan!
Ihmetellä jaksan mistä se inho kumpuaa, äidinmaidosta vai? Ja sitten siirretään omiin lapsiin, hui!
Miksi, miksi? Mitä ylipainoiset on tehnyt sellaista että ansaitsee kaiken paskan ja kivityksen?
Huoh, kurja että omat lapset joutuvat elämään elämäänsä av-mammojen lasten kanssa. Eivät muuten ole ylipainoisia, mutta heille on opetettu että ketään ei haukuta mistään syystä.
Kukahan nostikaan itseään jalustalle, kuka?
Miksi, miksi? Mitä ylipainoiset on tehnyt sellaista että ansaitsee kaiken paskan ja kivityksen
Ketä täällä AV:lla ylipäänsä kehutaan? Kysyy mitä tahansa, on lopputulos aika kaamea.
Ai niin, eihän siitä mitään keskustelua tulisi, kun ei heidän syömistottumuksissaan ole mitään kritisoitavaa.
Täydellisiä kaikinpuolin! Hups.
* Lähtee varautumaan seuraavaan kysymykseen hakemalla K-raudasta kelan rautalankaa ja vääntimen *