Hei läskit!?
Missä se eilinen keskustelu teidän hilpeistä tekosyistä on? Onko joku tonnikeiju kenties vetänyt herneen nenäänsä ja ilmoittanut ylläpidolle aiheettomasta viestistä?
Kommentit (109)
Aina tavoitellaan sitä, mikä on vaikea saavuttaa. Mediahan ihannoi laihuutta yli kaiken. Katsopa viereinen ginatricot mainos. Tätä on media pullollaan.
Onhan lihavuuskin joskus ollut ihanne - silloin kun ruuasta oli pulaa ja vain rikkailla oli mahdollisuus syödä "yli oman tarpeensa".
Äidinmaitohan päin vastoin lihottaa :)
Kukahan nostikaan itseään jalustalle, kuka?
Ai niin, olen kurja läski, joten en siis voi olla onnistuja missään. Voih!
Kukaan ei ole täydellinen, etkö tiennyt?
Aina tavoitellaan sitä, mikä on vaikea saavuttaa. Mediahan ihannoi laihuutta yli kaiken. Katsopa viereinen ginatricot mainos. Tätä on media pullollaan.
jostakin asiasta tulee inho, vaikka se ei elämän muottiin mahtuiskaan. Joku suvaitsevuusgeeni puuttuu ja pahasti.
olen kurja läski, joten en siis voi olla onnistuja missään. Voih!
Tsemppihali! Kaikki ovat hyviä jossain, ihan varmasti sinäkin.
Kukaan ei ole täydellinen, etkö tiennyt?
Otollinen maa ollut pahuuden siemenelle.
sitä todistamaan ennenkuin bmi:ni on sopiva.
mut pidän kuitenkin ylipainoisia ns normaaleina ihmisinä,
Silti kirjoituksesi menevät alta lipan.
sitä todistamaan ennenkuin bmi:ni on sopiva.
Entäs sitten? Eikö jokaisella ole oikeus elää, miten tahtoo? Oli sitten lihava tai laiha ja syödä mitä syö? Heidän terveysongelmansa eivät ole sinun ongelmiasi ja jokainen meistä kuolee joskus johonkin ja todennäköisesti ennen sitä joutuu vielä sairaalaankin.
Miksi haukut tiettyä ihmisryhmää, onko elämässäsi tapahtunut vaikeita asioita, etkö hyväksy itseäsi sellaisena kuin olet vai kärsitkö itse kenties syömishäiriöstä? Olen enemmän huolissani sinun mielenterveydestäsi, kuin lihavien lihavuudesta, vaikka heidän kanssaan päivittäin työskentelen.
t. normaalipainoinen sh
Ei tuo ole ainakaan mun kirjoitus - täällä on kuule aika monta kirjoittajaa
Voi elämä... :D
Siksikö koska se ei pysynyt avauksessa ja saanut enempää läskimollauksia? Niinkö?
Eilinenkin keskustelu vaikeni heti, kun mollaajat huomasi olleensa väärässä. Loppui syyt haukkumiselle.
Ei tuo ole ainakaan mun kirjoitus - täällä on kuule aika monta kirjoittajaa
En vaan tiedä mitä. Mutta minä ennoo ketään HAUKKUNU tässä ketjussa vaikka minua on kyllä herjattu ja haukuttu jos miksi (vaikken ole ainoa tähän ketjuun kirjoittanut enkä suinkaan ap). Tätä on nyt varmaan turha enää tässä jatkaa ja parastahan on, että nyt tiedetään se totuus koko asiasta!
Siksikö koska se ei pysynyt avauksessa ja saanut enempää läskimollauksia? Niinkö?
Eilinenkin keskustelu vaikeni heti, kun mollaajat huomasi olleensa väärässä. Loppui syyt haukkumiselle.
aletaan agressiivisesti ja todella röyhkeästi omaa tonttia puolustamaan. Ei kukaan jaksa kovin kauaa tuollaista räyhäämistä kuunnella. Juupas - eipäs - juupas - eipäs - juupas - EIPÄS - JUUPAS - ei sitten.
Siksikö koska se ei pysynyt avauksessa ja saanut enempää läskimollauksia? Niinkö? Eilinenkin keskustelu vaikeni heti, kun mollaajat huomasi olleensa väärässä. Loppui syyt haukkumiselle.
Että minä en ainakaan haukkunut ketään, vaan kritisoin elämäntapavalintoja, ja nyt täällä on kaikki hiiltyneet ja todella alkaneet haukkua toisiaan... :D