Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä on sujunut töihin paluu, kun pienin lapsi 1v?

Vierailija
17.12.2008 |

Olen palaamassa pikapuoliin takaisin töihin. Nuorimmaisemme vasta täytti 1v. Mietityttää mitä meillä on odotettavissa. Voisiko joku jakaa kokemuksiaan: kuinka töihin paluu sujui, miten lapsi otti eron äidistä ja miten itse jaksoit töissä? Kiitos!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi