Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkä merkkiset rattaat olis hyvät/pitkäikäiset/edulliset/ketterät n.6kk eteen päin

Vierailija
17.12.2008 |

.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavan ihanat rattaat! Jos ei uutena raaski ostaa, kannattaa käydä huuto netistä kattelemassa. Itse ostin sieltä ja olen ollut tosi tyytyväinen!

Vierailija
2/19 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis ylimääräistä niin ostasin heti

katso seimi . fi/shop

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Bugaboo Beet on hienot."

Vierailija
4/19 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menevät niin kauan kun rattaita ylipäätään tarvitaan, vielä 3-4 vuotiaalle jos lähdetään koko päivän kävelyretkille. Vaikka täyttä makuuasentoa ei saa, lepoasennossa päiväunet menee loistavasti, kokeiltu on. Pienelle lisävarusteeksi kuomu niin suojaa sateelta ja auringolta.

Vierailija
5/19 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä edullinen tarkoittaa eri asiaa kuin halpa.

Mutta anyways, ymmärrän pointin.

T. Se Been kehuja

Vierailija
6/19 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mun mielestä edullinen tarkoittaa eri asiaa kuin halpa"

500 rattaista ei ole edullista.

Vierailija
7/19 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scooterien, Brio Racen ja Crescent compactin välillä - kokemuksia niistä ???

Vierailija
8/19 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saivarrellaan nyt sitten. Halpa tarkoittaa vain halpaa, sitä, että se ei maksa paljoa.

Vierailija
9/19 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ostin Teutonia Timmyt (aivan ihanat) ja silloin myyjä kehui maasta taivaaseen noi cresentit, kuulemma kankaat ja kaikki laadukkaampaa kuin racessa. En sitten tiedä saako paremmat provikat cresentiltä ;-)

Racessa ei mene selkänoja makuuasentoon, vain lepoasentoon. Huomioi tämä!

Vierailija
10/19 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten makaavaan asentoon noissa Cresenteissä menee selkänoja? Olen pitkään harkinnut Brio Racejen ostoa, mutta Cresentit alkoi kiinnostaa enemmän kun vaikuttavat muuten samoille, mutta niissä olisi taittuvasäätöinen aisa (oletan että se menisi pienempään tilaan bussissa).

Kokemuksia?

Vierailija
11/19 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

menevät helposti kasaan, mahtuvat hyvin raitsikkaan, junaan ja yleensäkin ruuhkaisiin paikkohin, ovat kestäneet kovassa käytössä. Selkänojan saa useaan eri asentoon jne. Suomessa asuessamme meillä oli nuo Emmaljungan Scootterit ja olin niihin oikein tyytyväinen. Menivät hyvin lumessa ja olivat mukavan ketterät.

Vierailija
12/19 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja harkitsen niitä nytkin... mutta kun selkänoja ei mene täysin makuulleen.. kyl edellinen lapsemme nukkui siinä 1v-1½v päikkärit mutta talvella oli ahdasta...

en oikein tiedä mihin päätyisin mut nuo isot yhdistelmät ei oo ny kivat!

Scootereissa kyllä huippu hinta-laatusuhde!!!!!!

Brio Racet samantyyliset mut ulkonäöltä pidän enemmän scootereista.

Cresent Compact kuulemma aivan vastaavat kun racet ja scooterit.

Vierailija
13/19 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tyytyväinen! Ovat siis yhdistelmärattaat, olikohan hintaa 250-300euroa, mutta näitä viime vuoden malleja saa jo halvemmalla..

Vierailija
14/19 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ainakaan Carenaan lankea. Halvalla ei saa hyvää. Hajoavat helposti ja nitisevät ja natisevat karseesti.

Timmyt on kevyet ja näppärät. Monia hyviä ominaisuuksia. Selkänojam saa ihan makuuasentoon mikä on hyvä päikkäreitäkin ajatellen. (Scootereissa ei mene ihan makuulle asti) Turvakaaren saa auki. Kuomun takaosasta saa kankaan pois jolloin jää jäljelle hyttysverkko. Kuomusta saa aurinkolipan.

Tilavat ja pitkäikäiset.

Monien vaiheiden ja rattaiden jälkeen päädyin Timmyihin ja ne oli sitten rataskauden loppuun asti.

Kunpa vain oisin älynnyt heti ostaa ne ois säästynyt aikaa vaivaa ja rahaa.

Vierailija
15/19 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on brion ponyt rattaina yhdistelmien rinnalla ja hyvin menee kaikki kauppareissut yms kun ei oo ihan minimaaliset pyörät. maksoin 30 e tosi siisteistä käytettynä ja varmasti pidän ne vielä seuraavillakin lapsilla, ellei sitten niidenkin lapsilla:)

Vierailija
16/19 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Sori, Teutonian sivuilta varmaan löytyisi tieto, mutta olen laiska. :-)

Vierailija
17/19 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistavat! En luovu mistään hinnasta. Todella varmat (ei hutera), isot kestävät pyörät. kevyet ja menevät pieneen tilaan, renkaiden poiston ansiosta.Testattu mökillä, olosuhteissa jossa on todella paljon korkeuseroja sekä kantoja ja juuria. Pelkistetty kuvitus. Eli kaksiväriset kangasosat.

Menee 6kk- noin 4-vuotiaaseen. Ei saa makuu- vaan lepoasentoon. Mutta kyllä siinä nukkua voi. Hieman pidempi saisi olla istuin osa. Muuten aivan loistavat. hinta on noin 260? Ja jossain tarjous 200 tällä hetkellä.

Vierailija
18/19 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinta pompsahti oikein kunnolla jostain käsittämättömästä syystä vuosi sitten. Siksi päädyttiin Scootereihin ja tyytyväisiä ollaan.

Vierailija
19/19 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saako Timmyihin myös kantokopan?"

Juu saa erikseen ostettuna.

Ei noi nyt niin kamalan kalliit ole ja paljon monipuolisemmat kuin scootterit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän