Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kummi voisi antaa rippilahjaksi kummipojalle?

Vierailija
21.05.2009 |

Annetaanko enää nykyään ristiriipuksia ketjulla? Kertokaa ideoita vai onko lahjakortti tai raha ainoa ok lahja ruusujen kera?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika toivoi kun keräsi moporahaa.

Vierailija
2/9 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki lähisukulaiset antoivat sitten vähemmän kuitenkin. Oma lapseni sai kummiltaan 10 euroa, ja se tuntui minusta aika vähältä, vaikka ei arvostella saisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran sellaisen nähnyt ja oli aivan upea j aihanat tekstit kummin ja lapsen yhdessä tekemistä jutuista vuosien varrelta.

Vierailija
4/9 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyli kannattaa kyllä tarkistaa, yhdelle pojalle piti olla sellainen kultainen perinteinen, kun taas toinen poika halusi nimenomaan hopeisin ja sellaisen ääriviivaristin. Kyllä ristiä kannattaa ekaksi ehdottaa ja kysyä.

Vierailija
5/9 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä mun kummipoika taisi enimmäkseen saadakin.

Vierailija
6/9 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan pihalla näistä jutuista. t. ap

Vierailija
7/9 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siis yht. 100 euron lahja . Muutenkin ole alkanut keräämään hänelle astiastoa kun kohta muuttaa kotoa pois.

Vierailija
8/9 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olimme puhuneet,että voi valita sieltä itselleen mieleisesnsä ristin.Hän päätyi kuitenkin laatalliseen ranneketjuun mielummin kuin ristiin. Minusta tuo oli ok,että sai valita mieleisensä korun,jota sitten käyttää,kun että ottaa sen "pakollisen"ristin,joka jää laatikkoon lojumaan...

Minä olin ajatellut antaa rahana 50e,jos siis rahaa olisin antanut,mutta tuo ketju maksoikin sitten 2x tuon määrän...

Vierailija
9/9 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut ikävuosina 0-6 hopealusikoita 6 kpl ja nyt ostan piirakkaottimen samaa hopea sarjaa. Näin on joskus sovittu. Tuo sarja on aika hinnakasta ja maksaa 100 euroa. Lisäksi saa minulta yhden lasiesineen, jota on himoinnut hyllystäni :) sekä tekemäni valokuvakirjan lapsuudenkuvista.

Lisäksi lupasin leipoa piparit juhliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi