Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko karppaaminen kallista?

Vierailija
21.05.2009 |

haluaisin pudottaa painoa ja parantaa muutenkin oloa: Aina turvottaa ja maha on kipeä. karppaaminen vaikuttaa aika hyvältä tavalta, mutta te, jotka ootte tehny sitä, tuleeko se kovin kalliiksi, kun koko ajan vedetään kaviksia, vihanneksia ja kokolihaa, mikä on Suomessa suhteellisen kallista? Ja mistä te saatte hyviä reseptejä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä syön aika paljon munia, jauhelihaa ja muuta "halpaa proteiinia". Kasvikset ei kuitenkaan ole juuri nyt kamalan kalliita. Ne ulkomaisetkin on oikein hyviä. Ja kun kaikki hiilariherkut (sipsit, limsat, karkit, vanukkaat...) jää ostamatta, niin kyllä siinäkin säästää. Ja mulla karppaus on auttanut tosi nopeasti myös selluliittiin. Ne hiilarit kyllä turvottaa ja tekee nahankin jotenkin lölleröksi.

Vierailija
2/8 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen karpatessani oppinut käyttämään paljon kaalia ja myös aika paljon lanttuja ja porkkanoita, jotka ovat tosi edullisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on musta joka kerran niin ihmeellistä ja ihanaa, että eukot täällä auttaa toisiaan, on aihe mikä tahansa!

Vierailija
4/8 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruna ja pasta on kyllä halvempaa kuin kasvikset ja liha :(

Mutta en huomannut mitään suurta hyppäystä meidän ruokamenoissa karppauksen aloittamisen jälkeen. Kasviksia ja lihaa/kanaa/kalaa on syöty ennenkin.

Karppaus.info on loistava sivusto resepteille ja muullekin tiedolle -kurkkaa sinne :)

Vierailija
5/8 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokolihaa?

Vierailija
6/8 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite karppasin pari vuotta sitten sen verran, että mahduin iltapukuun ja olo oli koko ajan todella hyvä!

Ei se kovin kallista ole jos on tarkkana. Pakastimeen kannattaa (muutenkin) ostella tarjouksesta jauhelihaa ja kanaa. Mä söin paljon kananmunia ja kalastava isäni oli riemuissaan kun jollekin kerrankin kelpasi kalat. :)

Itse en pystyisi karppaamaan elämäntapana, sillä esimerkiksi koulussa, ravintolassa, kylässä syöminen on tosi vaikeaa ja kun ketoosiin on tottunu ni ei sellasta hiilaripöhöä kestäis yhtään.

Varoituksena vielä: ite olin pari ekaa päivää tosi nuutunut, kiukkunen ja päätä särki, mutta kun keho tottui olemaan ilman hiilareita (alle viikossa) niin olo oli sen jälkeen loistava. Ei väsyttänyt ja olin todella tarmokas. Ehdottomasti kaikista kokeilemistani dieeteistä paras!

Tsemppiä!

Vierailija
7/8 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska jatkuva napostelu jää kokonaan pois... JA muutenkin ruokailukerrat/vrk vähenee yleensä melkein puoleen mitä hiilarimättöperheillä......

Kälyn perhe syö about 5-7x/vrk ja meidän perhe vain 3-4x/vrk vaikka lapsetkin ovat vasta 3v ja 4,5v....... Meidän kaapeista ei löydy mitään muroja keksejä leipiä pullia sokerijugurtteja karkkeja kakkuja........

Päivittäin syödään vain mikä elääkseen tarvitaan... :)

Vierailija
8/8 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä syö.

Minulla ainakin on ruokailutyyli kokonaan muuttunut ja ei tule naposteltua ollenkaan.

Kasviksia syön paljon enemmän kuin ennen. Toiset söi muffinseja minä otin palan uutta kaalia ja olipa hyvää.

Parasta tässä on ettei ole sitö turvottavaa oloa ja alituista väsymistä mitä oli ennen. Voin suositella kaikille.