HS:ssä juttu siitä, kuinka naiset kiinnostuvat varatuista miehistä. Miksei esim. vapaat kiltit miehet kelpaa naisille?
https://www.hs.fi/suomi/art-2000010894802.html
Niin naiset! Esimerkiksi kilteissä miehissä olisi paljonkin vapaita miehiä. Miksei ne kelpaa teille?
Kommentit (39)
Kiltti mies on ehdoton hot, kilttimies satavarma not.
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetti näitä "kilttejä" miehiä vaivaa. Ei kukaan jaksa tota ruikutusta. Voisiko siinä olla syy?!
Mikä helvetti niitä naisia vaivaa, joiden pitää yrittää saada toisen oma itselleen?
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetti näitä "kilttejä" miehiä vaivaa. Ei kukaan jaksa tota ruikutusta. Voisiko siinä olla syy?!
Täällä on vain yksi ruikuttaja. Sen takia sinäkin luulet kelpaavasi jollekin normaalille miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä samat tyypit täällä oikesti ruikuttamassa ja vikisemässä. Ei tollasta oikeasti kukaan normaali ihminen jaksa kuunnella. Kasvattajansa ne kivekset pikkuhiljaa
Se mies josta olen kiinnostunut olisi yhtä kiinnostava vapaanakin, valitettavasti on varattu. Toiset vapaat miehet ei vaikuta tähän yhtään mitenkään. Aivan täysin toisistaan irrallaan olevat asiat. Olen kiinnostunut juuri tietystä henkilöstä. En mistään ryhmästä *miehet*.
Vierailija kirjoitti:
Koskee moraalittomia akkoja
huom. Ken porttttoon yhtyy, on samaa lihaa hänen kanssssaan.
Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetti niitä naisia vaivaa, joiden pitää yrittää saada toisen oma itselleen?
Kilpailuhenkisyys ja hinku tehdä varatulle sonnille källi. Yritä toista vaikka oot jo varattu, niin sulta hoidetaan pois sekin, joka sulla jo on. Hähää, siitäs sait senkin sonni. Ja sitten me tytöt lähdetään kaljalle keskenämme.
Sormus sormessa on laaduntae. Nainen näkee, että mies on jo kelvannut jollekin naiselle niin ei tarvitse itse lähteä kokeilemaan. Parhaat napataan aviovuoteesta ;)
Jotenkin naiset luottavat toisen naisen makuun kuin omaan älyynsä. Siksi monille ääliöille ehdotellaan kun sattuu olemaan vaimo. Sitten taas minulle sinkulle jos lähestyn niin käsketään painua kotiin vaimon luo :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on vain yksi ruikuttaja. Sen takia sinäkin luulet kelpaavasi jollekin normaalille miehelle.
Kyllä ne aika paljon sua normaalimpia on kaikki olleet. Enkä ollenkaan epäile, etteikö suhun sattuis tosi paljon, ettet kelpaa edes mulle, heh heh!
Naiset haluavat parhaita alfamiehiä, jotka ovat varattuja
Mä en ota koeajoon keskeneräistä autoakaan, saati miestä, joka pitää alusta asti kouluttaa. SAATI neljääkymppiä lähestyvää pökälettä, joka vinkuu olevansa kiltti vaikka ei de facto ole.
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat parhaita alfamiehiä, jotka ovat varattuja
Joillain on kilpaileminen verissä, kuten miehilläkin. Harva nainen kuitenkaan vinkuu täällä miten kiltti hän on, saati että makaisi aamusta iltaan sohvalla odottelemassa, että valtio kiikuttaa panopoitsun ovelle soittamaan kelloa.
MItes ap tänään meni naisrintamalla, saitko paljonkin
1. treffipyyntöjä
2. pllutarjouksia
Tuskin sä haluat naisen, joka höylää ukkomiehiä?
Vierailija kirjoitti:
Sormus sormessa on laaduntae. Nainen näkee, että mies on jo kelvannut jollekin naiselle niin ei tarvitse itse lähteä kokeilemaan. Parhaat napataan aviovuoteesta ;)
Eli persuincel peräkammarinpojankin kannattaa hankkia sormus sormeensa?
Olen jonkun kerran ollut mieheni kanssa ravintolassa kun siihen on tullut joku päättäväinen nainen iskemään. Kyllähän sitä aikansa hupinaan katselee, monesti lähden kauemmas istumaan että mies saa kiemurrella, mutta nykyään käydään niin harvoin ulkona että ei kyllä jaksa katsella. Ei ne aina tosin edes lähde sillä että esittäytyy vaimona. Rumasti ei viitsi sanoa kuitenkaan raukoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne aika paljon sua normaalimpia on kaikki olleet. Enkä ollenkaan epäile, etteikö suhun sattuis tosi paljon, ettet kelpaa edes mulle, heh heh!
No sä voit sanoa mitä lystäät, mutta kumpikin meistä tietää totuuden. Tuliko nyt itku, kun tajusit, ettei yläasteen jälkeen yksikään miespuolinen henkilö ole osoittanut kiinnostusta sua kohtaan? Siksihän se täällä nillität.