Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin vessassa ja alkoi vaivaamaan pari juttua..

Vierailija
17.12.2008 |

Kävin siis paskalla ja jouduin sitä syvyyspommia punnertamaan aika tavalla. Ei ollut siis mikään hirveä paskahätä, mutta oli sopivan hiljaista toimistossa niin ajattelin käydä nyt paskalla enkä silloin kun oven takana on 10 ihmisen jono. Noh viimein se tipahti pönttöön melkoisen pieru fanfaarin saattelemana. Saman tien tuntui kun silmissä mustui ja meinasi taju lähteä. Ei siis paskanhajun takia vaan siksi että jouduin aika kovasti ajamaan posliinimopolla ennenkuin tämä peto irtosi suolesta. Mietinkin nyt että onko muilla vastaavia kokemuksia? Katkesikohan päästä kenties joku pieni verisuoni tj.?

Toinen mikä askarruttaa on se, että saan kyllä pidätettyä paskan, ei siinä mitään, mutta tuntuu että nykyään se hölähtää jotenkin herkemmin. Vaikka siis äsken sai kovasti punnertaa, mutta edelleen korostan, että se johtui siitä ettei minua juurikaan paskattanut, vaan kanki piti työntää syvältä suolen sopukoista asti pihalle. Voisiko tämä paskan helppo hölähtäminen johtua siitä että harrastamme mieheni kanssa melko paljon perseseksiä. Sanotaanko että 2/3 rakastelukerrasta sisältää myös perspanon. Olisiko mahdollista että tämä melko yleinen perseseksi olisi löysyttänyt kurenauhaa? Harrastamme seksiä siis päivittäin ja lähes päivittäin mennään myös b-rappuun. Miehelläni on ihan normaalikokoinen penis, ei siis mikään AV-mammojen normaalikoko (+30cm) vaan jotain ~16cm

Niin ja tämä ei ole mikään provo eikä vitsi. Minä nyt vain olen tälläinen että kirjotan asiat kohtalaisen suoraan ja aristelematta (varsin kun sen saa tehdä anonyymisti)

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä