mitä mieltä ootte av mammat....
Jos teidän 15 kesänen tyttö seurustelee 5-vuotta vanhemman miehen kanssa? Miten pitäis reagoida tähän?
Kommentit (12)
Itse olin 14v kun aloin seukata 28v hyypiön kanssa.
Ja tietääkseni ihan normaali minusta tuli ;-)
huono tai hyvä mutta tuo ikäero kuitenkin kun lain mukaan tuo on alaikäinen vielä.
av.
Eikä tyttö nyt niin enkeli ole mutta ei pahakaan... Huolissani olen kuitenkin tämän miehen tarkoitusperistä.
5v vanhemman mieheni, ja meillä on nyt, 4v myöhemmin pieni tyttö, oma koti ja kaksi autoa. ja edelleen hyvä suhde.
Ja äitini antoi minulle hyvän neuvon ollessani 14 vuotias, hän sanoi että älä koskaan edes kuvittele tuovasi kotiin alle 5 vuotta vanhempaa miestä. :D Ei hän nyt ihan tosissaan ollut mutta asia tuli selväksi. :D
kun tuollasen elämänohjeen antoi. 20v on kuitenkin aikuinen.
tämä 15v. on lapsi minun silmissäni.
ennenkuin astuu aikuisen kenkiin??
että 15-v olisi vielä lapsi... jotkut on, jotkut ei. Ja seurustelua ja seksiä on mahdoton kieltää. Voi vain yrittää saada jotenkin vaikutettua niin, ettei tytön tarvitsisi käydä läpi juttuja ihan vaikeimman kautta, siis esim. seksin saralla.
Mutta ap:n tapauksesta on paha sanoa, kun ei tiedä noista nuorista. jos tyttö on fiksu ja vastuullinen ja poika normaali ja "tervehenkinen" ;), mikäpä siinä. Ensirakkaus on ihana juttu. Yleensä ne päättyvät sydänsuruihin, mutta sekin on kasvamista.
Jos poika vaikuttaa epäilyttävältä ja/tai selvästi tyttöä kypsemmältä, voi yrittää jotain rajoituksia. Ne vain voivat johtaa entistä pahempaan uhmaan ja siihen, että jos käy jossain mielessä hullusti, tyttö ei uskalla tulla hakemaan tukea.
Ja pitäisin huolta että tuota kieltoa noudatetaan! Yksikään järkevä aikuinen mies ei kiinnostu teinistä ja minkään imbesillin kanssa en anna tyttöni olla. Puhumattakaan siitä, että se on laitonta (jos seksi kuvioissa) YÖK!
Ja pitäisin huolta että tuota kieltoa noudatetaan! Yksikään järkevä aikuinen mies ei kiinnostu teinistä ja minkään imbesillin kanssa en anna tyttöni olla. Puhumattakaan siitä, että se on laitonta (jos seksi kuvioissa) YÖK!
15 v tyttö ja 18-24v mies on yleensä aikalailla samalla tasolla noin henkisesti...
oletteko vstustajat niin vanhoja että olette jop unohtaneet sen...? :D
vai siitä naapurin pissiksestä?