Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä jouduin toiseksi naiseksi :(

Vierailija
17.12.2008 |

Ollaan oltu 4v miesystäväni kanssa yhdessä, ei yhteisiä lapsia, ei olla naimisissa eikä asuta yhdessä

selvisi että miehelläni on ollut n 6kk suhde, ja olin jo jättämässä hänet ja oletin että hänkin haluaa jättää minut,

nyt kuitenkin kävi kai niin etten pystykään häntä jättämään, roikun hänessä ja koitan miellyttää ja olla kiltti ja kiva, ettei hän jätä minua,

sanoo itse että rakastaa edelleen minua ja haluaa vain katsella tämän toisen kanssa miten heillä onnistuu ja ei oikeastaan edes haluakaan tätä toista, kunhan viettää aikaansa hänen kanssaan,

tämä nainen olettaa että me ollaan erottu, että mieheni on vapaa,

mä en tajua miten mä jouduin tähän tilanteeseen, olis varmaan parempi päästää irti vaan, tää on ihan kiduttavaa, odottaa OMALTA mieheltään armopaloja että hän soittaisi tai tulisi käymään tai pyytäisi minua jonnekin, tietäen koko ajan että kun hän ei soita tai tule, on hän tämän toisen luona,

öitä ei halua enää kanssani viettää, iltoja ja joskus päiviä kyllä,

pahinta tekee kun ollaan yhdessä ja haistan hänessä ja vaatteissaan toisen naisen tuoksun, eilen pyysin ensin heti että vaihtaisi kaikki vaatteet, kun tuoksu oli niin voimakas, mutta se oli jäänyt ihoon ja teki niin pahaa maata siinä hänen sylissään :( Mies on hyvin varovainen etten vaan suutele liian kovaa häntä ettei jää mitään jälkiä rintaan tms vahingossakaan :(

Mies ei halua puhua tästä naisesta eikä heistä, hermostuu ja pelkään että jos kyselen, hän jättää minut hankalana ja nalkuttavana akkana :(

Miten kukaan voi joutua omassa parisuhteessaan tähän tilanteeseen...

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

herää nyt hullu, haluatko sä suhteen tuommoisen miehen kanssa? Kerää itsesi!

Vierailija
2/26 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

NIINPÄ!

Aikalailla samanlaisessa tilanteessa olen ollut. Toisin naimisissa ja kolme lasta.

Enpä olisi ikinä kuvitellut moiseen suostuvani, mutta tietää vasta kun kokee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tietääkö tuollainen ihminen ollenkaan mitä rakkaus on, mutta ei ainakaan kohtele sinua eikä tuota toista naista kumpaakaan rakastavasti.

Älä hukkaa aikaasi tuollaiseen.

Vierailija
4/26 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kellään ei ole oikeutta laittaa toista tuohon tilanteeseen.

Tuntuu uskomattomalta, että nainen odottaa tuleeko nyt sitten valituksi tai ei.

Itse olen niin kovapäinen, etten voisi kuvitellakaan roikkuvani miehessä.

Luultavasti mieheni kyllä tietää luonteeni ja tempperamenttini, eikä kyllä odottaisikaan moista.

Haluaako joku oikeasti olla ihmisen kanssa, joka ei oikeasti halua olla hänen kanssaan?

Vierailija
5/26 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan mun miehen takaisin, rakastan sitä ja se on parasta mitä voi olla mulle, jos mä saan meidän suhteen kuntoon, jos mä muutun taas iloiseksi ja kivaksi ja miellyttäväksi niinkuin ennekuin vaikeudet alkoivat ja mies ajautui suhteeseen,

hänkin sanoi eilen että olen jo ollutkin vähän ajoittain samanlainen kuin ennen, vaikeaa se tekee kun teksi mieli kysellä heistä ja itkeä että tuntuu pahalta, mutta täytyy vaan halia ja hymyillä ja olla kiva, sitten mies ei suutu minuun eikä aja pois luotaan, itken sitten yöt ja aamut omassa asunnossani kun olen yksin,

koitan malttaa olla laittamatta hänelle viestejä tai soittamatta hänelle, ensinnäkään hän ei vastaa jos on naisensa luona ja muutenkin pelkänä että hän hermostuu jos päivittäin soittelen ilman ns oikeaa asiaa,

hän antoi toivoa että saadaan korjattua välit ehkä jossain vaiheessa ja hän viihtyy taas enemmän kanssani...ja ehkä jokusen vuoden päästä voidaan taas olla oikeasti yhdessä, että saisin muuttaa hänen luokseen ja nukkua hänen vieressään...

Sitten toisaalta hän puhuu että tämä uusi nainen voisi muuttaa hänen luokseen ja mies haluaisi vauvan, itkin silloin että minä haluan antaa sen hänelle, mutta mies sanoi että ei käy, ei hän halua olla minun kanssani juuri nyt niin vakavasti :(

ap

Vierailija
6/26 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIINPÄ!

Aikalailla samanlaisessa tilanteessa olen ollut. Toisin naimisissa ja kolme lasta.

Enpä olisi ikinä kuvitellut moiseen suostuvani, mutta tietää vasta kun kokee...

ap

Vierailija
7/26 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

4v. yhdessä, niin silloin pitäisi vakiintua ja miettiä perheen perustamista. Mies ei kunnioita sinua ja jatkossa vieläkin vähemmän.

Vierailija
8/26 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis käytännössä että "tää mies on sulle parasta mitä voi olla, kunhan muutat itsesi kokonaan ja teet kaiken niin kuin mies vaatii".

Ei kuule, mikä tahansa on sulle parempaa kuin tuo. IHAN mikä tahansa.

Vierailija
9/26 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet vain halua olla siksi, että olet tottunut häneen?

Vai tunnetko, että olet jossain kilpailuasemassa toisen naisen kans, ja haluat "voittaa" miehen takaisin?

Tunnetko yleensäkin vetoa renttuihin, jotka särkee sydämen?

Lue ajatuksella nuo omat kirjoituksesi. Jospa heräisit tuota vauvakirjoittelusta, mieti oikeasti! Miehesi haluaa vauvan toisen naisen kanssa ja sinä et sitä voi vaan itsellesi myöntää. Sinut on petetty ja jätetty nyt nainen!

Anteeksi raju teksti, mutta toivoisin että nouset tästä tilanteesta pian! Voimia!

Vierailija
10/26 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on mennyt huonosti jonkun aikaa, pääasiassa minun syyni, olen ollut ihan kamala kumppani,

nyt mies pyysi taukoa suhteeseen, ja tarkoitus oli ottaa omaa aikaa kavereiden kanssa ja yrittää saada meidän välit kuntoon, mä iloisena yritin ja paransinkin paljon itsestäni, olin toiveikas että meillä todella menee paremmin, annoin miehelle tilaa ja se alkoi tuntua hyvältä itsestänikin, että voi silti luottaa toiseen vaikkei koko ajan olekaan yhdessä eikä soittele päivittäin,

no siihen romahti kun kaverini soitti ja kertoi missä mieheni viettää nämä vapaat aikansa, ensin mies kiisti muutaman viikon, mutta sitten jäi niin selvästi kiinni ettei enää ollut sijaa kiistää, sitten sanoi että ei aio keskustella kanssani asiasta ja että saan ajatella mitä haluan, mulla ei ole oikeutta kysellä eikä nalkuttaa kun olen itse ajanut meidän tilanteemme tähän pisteeseen, niinkuin kyllä aika paljolti olenkin :(

Mä en nyt sitten tiedä heistä sen paremmin, ilmeisesti ovat käyneet lomamatkalla ulkomailla ainakin ja viettävät öitä yhdessä, mies sanoo etteivät seurustele, mutta ainakin naisen facebookissa on että onnellisesti parisuhteessa, salarakkaus ohi tms, mies jopa kiistää harrastavansa seksiä naisen kanssa, no joo, en mä usko edes 10% mitä mies kertoo, mutta

tää peli näyttä nyt menevän niin että mun on teeskenneltävä että uskon, ja mies teeskentelee että luulee mun uskovan, kyllä hän mut oiekasti tuntee ja tietää etten mä usko mitä valehtelee ja että mä sisälläni koko ajan tiedän missä on yönsä vaikka sanoisi olleensa työpaikalla, niin kyllä mä tiedän ettei ole ja tietää itsekin että mä tiedän, asioista ei vaan puhuta :(

ap

Vierailija
11/26 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehesi" lienee narsisti kuten omanikin. Käytös viittaa sihen. Jos meillä ei olisi ollut lapsia olisin lähtenyt. (Olemme siis koko ajan asuneet yhdessä). Melkein lähdin muutenkin.

Lasten takia siis yritetään.

Mies vain pelaa omia pelejään ja nauttii tilanteestaan. Voit vain hävitä. Ennemmin tai myöhemmin. Lähde kun voit.

Vierailija
12/26 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä rakastan häntä ja se elämä mitä meillä on ollut, mä todellakaan en halua muuta kuin saada sen kaiken takaisin,

en uskallakaan vaatia miestä tilille, koska olen 99% varma että silloin hän jättää minut, ja sitä mä en nyt kestä,

luulen että tuo vauvapuhe oli vaan keino lyödä mua jotenkin, kun olen hänelle puhunut tämän vuoden aikana että haluan vauvan hänen kanssaan, halusi varmaan katsoa sattuuko minuun ja kuinka paljon todella haluan hänet, kun olen ollut tosiaan aika huono ja epäilevä kumppani suhteemme varrella,

toivon jotenkin että tämä on joku testi vaan että hän haluaa kostaa mun pahat sanat ja teot, ja katsoo samalla kuinka paljon mä olen valmis taipumaan jotta saan hänet pitää,

ja sitten kertoo ettei koskaan tätä uutta naista halunnutkaan, että kunhan käytti häntä ja haluaa vain minut ja tulee takaisin.

ap

Vierailija
13/26 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatko hän tavallaan sälyttää sinun niskoille sen, että lähti vieraisiin. Sinä et ole yhtä mukava kun silloin joskus jos sinusta vielä tulee semmoinen kun ennen sitten voimme ehkä taas olla yhdessä !!!

Siis mitä hittoa se äijä lähti toisen matkaan et sinä. Se ei ole sinun vika eikä sinun pidä muuttua tuo syö sinun itsetunnon ja kohta olet vain entinen muisto laiha haalistunut kasa rätti jonka mies on heittänyt nurkkaan.

Nyt et päästä sitä äijää enään sinun luokse ollenkaan pistät hänet tajuamaan, että hyväksikäyttö loppui nyt.

Vierailija
14/26 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuohon voi mitään muuta sanoa. Surullista, että kuvittelet tuollaisen äijän olevan parasta, mitä sulle voi olla.

Vierailija
15/26 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kytännyt ja nalkuttanut ja raivonnut, pitänyt miestä narussa ja puhunut hänelle todella vähättelevästi,

nyt saan mitä olen tilannut, hän käskikin katsoa peiliin, niin makaa kuin petaa sanoi.

Ja nyt sanoi että on jo taas nähnyt mussa välähdyksiä meidän hyviltä ajoilta ja rakastaa silti mua ja haluaa joskus vielä olla mun kanssa oikeasti ja nyt vaan katsellaan,

että jos hänellä on toinen suhde, minkä tavallaan siis kiistää vielä koska ei puhuta siitä vaan ollaan kuin ei olisikaan, niin se olisi vaan ihmissuhde yhdessä olemisen vuoksi, joku helppo jonka kanssa jakaa arki, ei olisi mitään tekemistä rakkauden kanssa.

Mitä mä teen oikeesti, nytkin vaan itken ja odotan että soittaisi, vihjasi eilen tai oikeastaan lupasi että mentäisi yhdessä lounaalle tänään...

ap

Vierailija
16/26 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ap tajua, että sinä YKSIN yritätä PARIsuhdetta parantaa? Se ei ikinä tule toimimaan.

Sinussa voi olla virheitä ja hienoa, että ne myönnät ja olet valmis muuttumaan. Mutta parisuhteessa ei riitä, että toinen muuttuu. Miehesi pitäisi tulla sinua vastaan ja osoittaa olevansa aidosti sinuun sitoutunut.

Miehelläsi on uusi nainen, heillä selvästi vakava suhde. Miehesi ei tätä sinulle henno kertoa, mutta jos öitä viettää siellä niin selvä juttu. Miehesi ei ole enää miehesi, hän ei ole mitenkään sinuun sitoutunut tai näytä mitään todellista merkkiä, että olisi valmis tekemään töitä teidän suhteen eteen.

Ymmärrätkö?

Se, että sinä rakastat häntä ei tee teistä paria. Jos tuntuu, ettet pääse tästä tunteesta yli, suosittelen ulkopuolisen kanssa juttelua.

Vierailija
17/26 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä pistäisin tuollaisen ukon pihalle ja pois muistista välittömästi! Ettekö te tajua, että yksinkin voi olla ihan hyvin ja menee paremmin kuin tuollaisen luuserin kanssa!!! Mulla on miehen kanssa kolme lasta, mutta ukko lähtisi mäkeen heti, jos alkaisi moisia vinkeitä ilmenemään!

Vierailija
18/26 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on sanonut noiden toivoa antavien lauseiden lisäksi,

kun olen vähän uskaltanut kysellä meistä ja tulevasta ja syitä tähän,

että on säälinytkin mua ja voisi kuvitella että säälistä ei kertoisi mulle totuuksia ja ei halua että mulla menee henkisesti niin huonosti,

ehdotti että minäkin ottaisi njonkun toisen miehen jos vaikka oppisin rakastamana jotakuta muuta,

sanoi että yrittää säästelläkin mua osittain joiltain jutuilta,

mies on pohjimmiltaan kiltti, luulen että hän ei vaan raaski jättää mua ja toivoo että jättäisin itse,

mutta en mä halua kun en kestä olla ilman häntä,

viikko meni silloin kun luulin että oltii nerottu (he olivat ilmeisesti ulkomailla juuri silloin yhdessä, en saanut meistä kiinni puhelimella), se viikko oli helvettiä, mä en nukkunut kuin ihan muutaman tunnin säpäshdellen hereillä katsomaan puhelinta, itkin, laihduin 6kg jne,

sitte nmies tuli takaisin ja hymyili ja suuteli ja otti syliin, mä nukuin kokonaisen yön ja hän toi minulle ruokaa ja katso iettä sain syötyä, kertoi rakastavansa ja mulle tuli parempi olo,

sitten huomasin että mä olen ajautunut omassa parisuhteessani toiseksi naiseksi :(

ap

Vierailija
19/26 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika reppanalta ja takertuvalta tapaukselta. En ihmettele, jos mies ei jaksa tuollaista takiaista enää katella. Otahan itseäsi niskasta kiinni ja ala käyttäytymään kuten aikuisen naisen kuuluukin. Ei kukaan jaksa tuollaista hermorauniota ja ahdistavaa ihmistä katselaa

että olen ollut tuollainen, ja nyt en enää ole, mä olen miehen edessä iloinen ja reipas ja luottavainen, hymyilen ja vakuuttelen että jo ihan hyvin menee, kyllä mä syön ja nukun taas,

ja uskon ja ainakin toivon että jos olen tarpeeksi hyvä niin hän ottaa minut takaisin, ehdotin hänelle pariterapiaakin, että sitten kun hän vaan haluaa minut taas niin teen kaikkeni korjatakseni suhteemme

ap

Vierailija
20/26 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ainoa keino sulle saada (ehkä) mies takaisin on ottaa häneen ihan reilusti etäisyyttä. Älä pidä yhteyttä, vaan osoita, että olet reipas ja sulla on muutakin elämää - hän tulee kyllä jos on tullakseen. Tuolla takertumisella ja itkemisellä ajat häntä vain pois luotasi. Usko vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan