Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko seksiä harrastaa jos on ruma perse?

Vierailija
25.05.2015 |

Kun miesten kommentteja lukee niin tuntuu ettei millään muulla ole väliä kuin perseen muodolla.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan sieltä löytyy persereikä ja pimpsaloora.

Mies

Vierailija
22/31 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 17:42"]Persepoliisi tulee ja sakottaa. Siis ei saa.
[/quote]

Juu tuo ei ole kivaa. :( Jollain tasolla tiesin, että perseeni on ruma, mutta kyykkäilin ja laitoin selkärankaa kaarelle. Valehtelin itselleni että perseeni olisi muka ok.

Kyllähän siinä mieli muuttui kun kesken hommien persepoliisit tekivät iskun. Olivat tarkkailleet minua ja valheellista perseen pönötystä aina silloin kun tapasin miesystäväni.

Siinä sitten tarkastuksessa paljastui minun huono perse. Kirkkaassa valossa miesystäväni makuuhuoneessa persepoliisien toimesta. :(

Enää en yritä esittää että mun perse olisi hyvä. Olen läksyni oppinut.

Tällä perseellä mennään. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista että olisin kesken aktin alkanu arvioimaan naisen persettä asteikolla 1-10.
M40

Vierailija
24/31 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 17:25"]Mulla on mielestäni hyvä perse mutta eilen löysin finnin perskannikasta, joten nyt on sitten ruma perse mulla.
[/quote]

Leikkaa irti ja polta. Käytä kaikki säästöt ja ota lainaa että saat hyvän perseen. Tsemppiä!

Vierailija
25/31 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
26/31 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko siis tuomittu selibaattiin jos en enää miehelleni
Kelpaa? Miten kehtaisin lähestyä ketään! Ap

Vierailija
27/31 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi

Vierailija
28/31 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ruma perse mitään, mutta jos naama on niinkuin perskannikat?

Vierailija
29/31 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on arvooerusteinen. Onko tärkeämpää perse vai se reikä. Siinäpä se, mikä valintojamme lopulta ohjaa. Jollekin kannikat ovat tärkeät, jollekin merkitsee pitkän tähtäimen lopputulema ja kliimaksi. Kotikasvatus ratkaisee. Tähän ei ole yhtä oikeaa vastausta.

Vierailija
30/31 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole minua haitannut koskaan. Olen tykittänyt melko rivon näköiseen miehen rööriin monta kertaa. T. Pekka

Vierailija
31/31 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös sillä on väliä millä korkeudella se perse heiluu. Vaikka olis kuinka hyvä perse niin persjalkasuus on todellinen turn off.

Suuri osa suomalaisista naisista on lyhyitä persjalkaisia. Ja se on huono asia.