Voiko seksiä harrastaa jos on ruma perse?
Kun miesten kommentteja lukee niin tuntuu ettei millään muulla ole väliä kuin perseen muodolla.
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 17:42"]Persepoliisi tulee ja sakottaa. Siis ei saa.
[/quote]
Juu tuo ei ole kivaa. :( Jollain tasolla tiesin, että perseeni on ruma, mutta kyykkäilin ja laitoin selkärankaa kaarelle. Valehtelin itselleni että perseeni olisi muka ok.
Kyllähän siinä mieli muuttui kun kesken hommien persepoliisit tekivät iskun. Olivat tarkkailleet minua ja valheellista perseen pönötystä aina silloin kun tapasin miesystäväni.
Siinä sitten tarkastuksessa paljastui minun huono perse. Kirkkaassa valossa miesystäväni makuuhuoneessa persepoliisien toimesta. :(
Enää en yritä esittää että mun perse olisi hyvä. Olen läksyni oppinut.
Tällä perseellä mennään. :)
En muista että olisin kesken aktin alkanu arvioimaan naisen persettä asteikolla 1-10.
M40
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 17:25"]Mulla on mielestäni hyvä perse mutta eilen löysin finnin perskannikasta, joten nyt on sitten ruma perse mulla.
[/quote]
Leikkaa irti ja polta. Käytä kaikki säästöt ja ota lainaa että saat hyvän perseen. Tsemppiä!
Olenko siis tuomittu selibaattiin jos en enää miehelleni
Kelpaa? Miten kehtaisin lähestyä ketään! Ap
Kysymys on arvooerusteinen. Onko tärkeämpää perse vai se reikä. Siinäpä se, mikä valintojamme lopulta ohjaa. Jollekin kannikat ovat tärkeät, jollekin merkitsee pitkän tähtäimen lopputulema ja kliimaksi. Kotikasvatus ratkaisee. Tähän ei ole yhtä oikeaa vastausta.
Ei se ole minua haitannut koskaan. Olen tykittänyt melko rivon näköiseen miehen rööriin monta kertaa. T. Pekka
Vierailija kirjoitti:
Myös sillä on väliä millä korkeudella se perse heiluu. Vaikka olis kuinka hyvä perse niin persjalkasuus on todellinen turn off.
Suuri osa suomalaisista naisista on lyhyitä persjalkaisia. Ja se on huono asia.
Kunhan sieltä löytyy persereikä ja pimpsaloora.
Mies