Voiko seksiä harrastaa jos on ruma perse?
Kun miesten kommentteja lukee niin tuntuu ettei millään muulla ole väliä kuin perseen muodolla.
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:16"]Olenko siis tuomittu selibaattiin jos en enää miehelleni
Kelpaa? Miten kehtaisin lähestyä ketään! Ap
[/quote]
Käytä jatkossa vain leveää perseen muodot peittävää hametta ja persettä annat sitten vain ihan pimeässä.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 17:25"]Mulla on mielestäni hyvä perse mutta eilen löysin finnin perskannikasta, joten nyt on sitten ruma perse mulla.
[/quote]
Et ilmeisesti käy suihkussa tarpeeksi usein, yök!
Myös sillä on väliä millä korkeudella se perse heiluu. Vaikka olis kuinka hyvä perse niin persjalkasuus on todellinen turn off.
Mulla on mielestäni hyvä perse mutta eilen löysin finnin perskannikasta, joten nyt on sitten ruma perse mulla.
No onhan niillä muillakin asioilla väliä! Hoh hoijaa... esim. tissien koolla ja muodolla on paljonkin merkitystä.
Ei tietenkään saa seksiä harrastaa rumalla perseellä. Etkö tiennyt, että kaikki seksiä harrastavat ihmiset ovat käyneet takapuolenkorjausleikkauksessa ja käyvät ainakin kerran kuussa peräaukon valkaisussa?
En kehtaa harrastaa just siks kun on ruma (leveä) perse. Tai jos harrastan niin en ikinä anna takaapäin.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 17:12"]Kun miesten kommentteja lukee niin tuntuu ettei millään muulla ole väliä kuin perseen muodolla.
[/quote]
Ei voi. Jos et itse tajua olla harrastamatta seksiä ruman perseesi kanssa, on onneksi säädetty laki, joka sen kieltää.
Itse käytän sellaista ihonväristä peppunaamaria, joka näyttää erehdyttävän aidolta. Sopivissa paikoissa vain reiät. Mies kiittää.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:12"]Itse käytän sellaista ihonväristä peppunaamaria, joka näyttää erehdyttävän aidolta. Sopivissa paikoissa vain reiät. Mies kiittää.
[/quote]
Jassoo. Siinä taas "asiantuntijan neuvoja". Olen toki tietoinen siitä, että rumalla perseellä ei seksipuuhiin ole asiaa. Ostin ja kuumaliimasin peppunaamarin persettäni peittämään.
Sieltähän se irtoili reunoiltaan jo esileikissä. :(
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:21"][quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:12"]Itse käytän sellaista ihonväristä peppunaamaria, joka näyttää erehdyttävän aidolta. Sopivissa paikoissa vain reiät. Mies kiittää.
[/quote]
Jassoo. Siinä taas "asiantuntijan neuvoja". Olen toki tietoinen siitä, että rumalla perseellä ei seksipuuhiin ole asiaa. Ostin ja kuumaliimasin peppunaamarin persettäni peittämään.
Sieltähän se irtoili reunoiltaan jo esileikissä. :(
[/quote]
Eka kerralla persenaamari toimi. Kiinnitin sen puhtaalle ja kuivalle iholle. Toisella kerralla mulle kävi just kuten sanoit: repeili reunoilta.
En sitten tiedä. Hyvä tuotehan tuo on, mutta laatu vaihtelee. :(
Nainen vastaa: jos pääsen harrastamaan seksiä kiinnostavan miehen kanssa, niin minua ei paskan vertaa haittaa vaikka häneltä löytyisi yksi tai useampikin ruma ruumiinosa. Todennäköisesti en edes huomaisi tuollaista siinä tohinassa. Olisin vain kiitollinen, että saan panna juuri sitä ihmistä, jota sillä hetkellä haluan.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:16"]Olenko siis tuomittu selibaattiin jos en enää miehelleni
Kelpaa? Miten kehtaisin lähestyä ketään! Ap
[/quote]
Käytä jatkossa vain leveää perseen muodot peittävää hametta ja persettä annat sitten vain ihan pimeässä.
[/quote]
Väärin. Ruma perse on este kaikenlaiselle seksuaaliselle kanssakäymiselle. Ruman perseen piilottaminen vaatteilla tai valaistuksella on rikollista.