Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tapasin naisen

Vierailija
17.05.2015 |

Tää nainen on kaunis, hyvä sängyssä. Iloinen ja nauraa paljon.ei ujostele, mutta puhuu taukoamatta. Koko ajan. Ihan hauskoja juttuja ja sanookin, et käske olemaan hiljaa jos et jaksa kuunnella.mut kuka sellasta kehtaa sanoa. Tänään oltiin sohavalla ja katottiin telkkaria sylikkäin. Hän yllärtäin puhii ja yhtä äkkiä hyppäs ylös ja kertoi, ihan tohkeissaan jäniksestä minkä oli nähnyt ja esitti sitä jänistä. Ei ihan terveeltä vaikuta, vai mitä sanotte? Käy töissä ja on lapsi. puhuu siis välillä myös vakavampiakin asioita. mut tää päivä laittoi miettimään, et onkohan ihan terve kuitenkaan? ja toi puhuminen.. huh.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollanen nainen olisi ihana. Etenkin toi jäniksen esittäminen uuuhhuh :D

Vierailija
2/25 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 23:05"]Tollanen nainen olisi ihana. Etenkin toi jäniksen esittäminen uuuhhuh :D

[/quote]

Et oo tosissasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti aika hauskalta toi jäniksen esittäminen. Kyllä se siitä hiljenee kun arki tulee vastaan ;)

Vierailija
4/25 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hauskaahan se olikin, mutta kyllä mä vähän suu auki möllötin hetken. En ole ennen kyllä tapaillut hänen kaltaistaan. Ei vaan käy järkeen, et aikuinen nainen rupee esittämään jänistä. tulee vaan mieleen, et osaako käyttäytyö muiden seurassa. Mukava olla kaveri porukassa, kun jos tulee joku kiva eläin mieleen jota pitää esittää. Tai mun vanhemoien luona, jotka jo kyllä järkyttyisi siitä, että tämä nainen on "köyhästä" perheestä. Tämä ei siis minua itseäni haittaa!

Vierailija
5/25 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tyytyväinen, ettei ole sellainen kireänaamainen trenssitakkinainen :D

Etenkin jos hänellä on ikää jo 25+ niin olet löytänyt harvinaisuuden. 

Vierailija
6/25 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 23:41"]Olisit tyytyväinen, ettei ole sellainen kireänaamainen trenssitakkinainen :D

Etenkin jos hänellä on ikää jo 25+ niin olet löytänyt harvinaisuuden. 
[/quote]

on ikää jo yli 30. Harvinaisuus todellakin!

Vierailija
7/25 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 23:44"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 23:41"]Olisit tyytyväinen, ettei ole sellainen kireänaamainen trenssitakkinainen :D Etenkin jos hänellä on ikää jo 25+ niin olet löytänyt harvinaisuuden.  [/quote] on ikää jo yli 30. Harvinaisuus todellakin!

[/quote]

No siinä tapauksessa on aivan helvetin harvinainen. Minusta edes perusiloisia 30+ naisia on vaikea löytää, saati sitten tuollaista spontaania ja hassuttelevaa. Pitäisin. Mukavampaa se elämä tuollaisen kanssa on kuin hapannaaman. 

Vierailija
8/25 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään käytiin lounaalla. Hienosti meni, vaikka mulla oli pieni jännitys koko ajan, milloin alkaa hyppimään tai jotain :D
Mentiin lounaan jälkeen mun luo. hän juoksi portaat ylös ja oli jotenkin innostuneen malttamaton ovella ja mun luonani. ihan kuin lapsi karkkikaupassa. Toisaalta suloista, mutta outoa todellakin. Eikä hän kyllä siinä mitenkään rauhoittunut, vaikka istuttiin tovi ja juotiin kahvia.

Vierailija
9/25 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhästä perheestä olevat hyppii eniten jäniksenloikkia pitkin sulhonsa olohuoneita, rikkaat ei ehkä niinkään.

Vierailija
10/25 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:55"]Köyhästä perheestä olevat hyppii eniten jäniksenloikkia pitkin sulhonsa olohuoneita, rikkaat ei ehkä niinkään.
[/quote]

Näinkö on? Ei oo tapoja opetettu?

Vierailija
11/25 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mä naisen tosi ihanaisen ei ollut missi ja pieni oli tissi.

Vierailija
12/25 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, nainen on aina epänormaali, jos se ei vain tapita sinua hiljaa suurilla meikatuilla silmillään ja kaada hymyillen lisää kahvia.

Vierailija
13/25 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sööttiä

Vierailija
14/25 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda kiireesti rikkaampaan, syö pian sun kaalitkin.

Vierailija
15/25 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen just tommonen spontaani hassuttelija ja esitän monesti erillaisia eläinhahmoja ja muuta hölmöilyä. Seurassa osaan kyllä käyttäytyä, mutta kyllä perheeni, lähimmät ystäväni ja avomieheni tietää totuuden.
Mieheni oli aika jäykkis ennen minua ja naureskellaan usein meidän ekalle treffille joka oli miehelle pieni shokki, mutta hyvin on sopeutunut näkemään maailman nykyään rajattomana leikkikenttänä kanssasi, vetää sitten jäykkis roolia muitten kanssa, kotona kahdestaan hullutellaan ja ollaan ilman rajoja.
Sinun kaltainen mies olisi kyllä minun kaltaiselle naiselle huonoin vaihtoehto, en jaksa suorittaa elämää vakavasti ja koko ajan muitten mielipiteitä peläten.

Vierailija
16/25 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:59"]

Tapasin mä naisen tosi ihanaisen ei ollut missi ja pieni oli tissi.

[/quote]

ja latu oli poikki ja jäniksiä loikki, taitaa tulla kesä

Vierailija
17/25 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:59"]Juu, nainen on aina epänormaali, jos se ei vain tapita sinua hiljaa suurilla meikatuilla silmillään ja kaada hymyillen lisää kahvia.
[/quote]

no tätä on hieman hankala selittää millainen nainen on. Tarkoitan, että jotain outoa. en nyt tiedä onko epämiellyttävää kuitenkaan, vai mitä. Herttainen ja muut huomioon ottava hän on. Hän selkeesti on ihastunut, ei ole sanonut suoraan kuitenkaan. tulee hyvin lähellä ja sanoo, että pitää musta.

Vierailija
18/25 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oot liian tosikko! Ei kukaan kestä sunlaisia. Höllää vähän. Älä mieti mitä muut ajattelevat....

Vierailija
19/25 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se taitaa olla suhun tosi ihastunut...mites sää?

Vierailija
20/25 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:59"]Tapasin mä naisen tosi ihanaisen ei ollut missi ja pieni oli tissi.
[/quote]

Ykskään runo ei oo koskettanut mua näin paljon! <3