Pahin murheesi tällä hetkelläsi
Kommentit (56)
- saanko koskaan terapiaa, kelan mielestä olen liian sairas (dg. kaksisuuntainen mielialahäiriö, tyyppi I eli entiseltä nimeltään maanis-depressiivisyys)
- saako lapseni apua masennukseensa jopa tämän vuoden puolella
- onko mieheni polvi jo näin kolmekymppisenä aivan romuna (taitaa olla)
Palautti taas oleellisen mieleen.
Pitää rakastaa ja huolehtia rakkaistaan kun vielä on mahdollista.
Sitten luovutettiin ja luomuplussa! Nyt rv.40 huomenna...Toivoa on :)
Ei meinaa jaksaa, enkä mitään osaa.
Valmistuin juuri ja tienaisin alalta ihan hyvin. Ainakin paremmin kuin nyt lomautettuna. Jokaisen sentin saa laskea. Nyt on viikoksi 5 €. Onneksi on ruokaa kaapit täynnä..
Helvetin raskasta koko ajan yksin miettiä ja huolehtia.
vaikka potkut on tulossa, enemmän olen huolissani avioliitostani.
sekä jättimäiset velat (niiden maksu siis) . kumpi sitten ois isompi ongelma? Riippuu päivästä.
ja mitä enemmän aikaa kuluu sen kauheemmalta se tuntuu, nyt vasta hoidot alkusuoralla...
siitä että onko läheiseni vakavasti sairas. pejantaihin asti pitäis jaksaa odottaa.
Joka päivä yhtä selviytymistä arjesta. Miettii pääseekö ikinä takaisin normaaliin elämään.
on että rahaa tulee seuraavan kerran vasta 29.päivä. Viikko pitäis pärjätä.
Tosin pieni tämä murhe on muiden rinnalla.
Ja kuten tästä ketjustakin huomaamme, niin kaikilla on omia murheita, joten ei siskot pilata toistemme päiviä ainakaan pahentamalla niitä murheita olemalla toisillemme ilkeitä. Jooko ?
Sinun ilkeät sanasi tai tekosi voi oikeasti suistaa toisen pois raiteiltaan, koska murheita on jo kasaantunut riittävästi muualtakin.
että tulee sanottua ehkä asia liian "huonosti" ja joku pahoittaa mielensä...Tai sitten niin, että se vastapuoli on niin väsynyt kaikeen, että ottaa tavallisenkin puheen "krittikkinä" tai pahastuu jostain "turhanpäiväisestä"...
Mutta mietin oonko raskaana vai en. Saatiin eilen tietää et lapsi saa elokuussa hoitopaikan ja voisin aloittaa työt silloin. Ressaa jos oonkin nyt raskaana kun eilen ois pitäny viimestään alkaa menkat. Tein tänään negan testin. Pitänee odotella pari päivää tuleeko niitä vaiko ei ja tehä uus testi. Jos oon raskaana niin pomohan saa ensimmäisenä onnitella raskaudesta sitten...en haluais tehä semmosia temppuja.
konkurssi tulossa, perhees 8 henkeä, tili tyhjä, ei luottotietoja, kaikki menee alta ja kesä tulossa, ei kauheesti naurata... kuitenkin on vielä rakkaus ja kaikki on pysyneet terveinä.. jos tämä tästä laitan viimeiset roposet tänään viking lottoon...........
Talous alkaa olla kuralla, kalliita välttämättömiä hankintoja edessä (auto) eikä tietoa miten saa rahoitettua.
Akateeminen työtön
ilkeydet vaivaamaan turhankin pitkäksi aikaa. Ehkä sitä pitää vain omaa päätä tyhjentää ja oppia pistämään nämä asiat omaan kategoriaansa.
että tulee sanottua ehkä asia liian "huonosti" ja joku pahoittaa mielensä...Tai sitten niin, että se vastapuoli on niin väsynyt kaikeen, että ottaa tavallisenkin puheen "krittikkinä" tai pahastuu jostain "turhanpäiväisestä"...
Mä tykkään mun työstä ja tykkäsin ennen mun työpaikastani, mutta nyt sinne on tullut muutama hankala "lähiesimies", jotka myrkyttää koko talon ilmapiirin. Hyvät tyypit on jo häipyny tai häipymässä, mäkin olen pikkuhiljaa aloittamassa todellista työnhakua.
Tänään ois sitten mun teamin ja esimiesten palaveri, joka nyt kyllä vituttaa niin paljon... Me ollaan talon heittopussi, jotka joutuu myös ottamaan vastaan henkilöstön pahoinvoinnin, eikä meidän työtä kukaan arvosta pätkääkään.