Pahin murheesi tällä hetkelläsi
Kommentit (56)
töitä ei ole, rahat loppu ja koti lähtee pian alta. Auto meni jo:(
Tsemppiä!
Minun pahin "murheeni" on paino. Olin synnytyksen jälkeen ennen raskautta painossa heti mutta imetysaikana (10kk) lihoin 9 kiloa. :( Niistä on vielä jäljellä 7,5kg. No joo, en ole laihduttanut kun vasta kuukauden mutta hitaalta tuntuu. En halua lähteä millekään himolaiharille vaan elämäntapoja korjaamalla laihduttaa hitaanlaisesti mutta on vaikea hyväksyä ettei tuloksia näykään sitten heti.
enkä ikinä pääse eroon luvattomasta ihastuksestani!
joitain tauteja. Haluaisin olla kiinteämpi. En tiedä, mitä haluaisin tehdä työkseni. Pyörästä on ketjut pudonneet, en osaa laittaa niitä paikoilleen.
nyt just ei rassaa muu kuin että antaako tuo masuasukki mun nukkua ensi yönäkään... Ollut yöt aika hankalia, mikään asento ei ole hyvä, ja pitää aina välillä nousta jaloittelemaan, ja sit tietty käydä vessassa ainaki 5 kertaa. Mutta onneksi olen jo lomilla ja voin nukkua päikkäreitä.
sinä 8, voin lohduttaa sua. Ongelmani on sama kuin sulla, mutta kahden peräkkäisen raskauden aikana kiloja kertyi yhteensä 28 ja EN SAA niitä pois millään. En sitte millään. Onneksi lääkäri on luvannut auttaa, perjantaina oon menossa:D Sulla kuitenkin kyse on vain "muutamasta" kilosta minnuun verrattuna..
siitä, kun sairastan synnytyksen jälkeistä masennusta, mutta en osaa hakea apua...
Nyt rv 38 menossa ja miehellä vielä muutama työmatka (ulkomaille, päiväseltään onneksi) edessä seuraavien parin viikon aikana. Pääsee kyllä tarvittaessa 4-5 tunnissa paikalle, mutta riittääkö.
Toisekseen esikolle on hoitaja tiedossa vain seuraavaksi kahdeksi viikoksi, sen jälkeen hoitoon saanti ihan tuuripeliä.
- jaksanko herätä aamulla tarpeeksi aikaisin ja saammeko vauvalle normaalin rytmin eli että päivä ei menisi nukkumiseen
- miten selviämme taloudellisesti, jos jään hoitovapaalle
kun istukka repeilee :-(
En ole kylla viela ihan varma onko istukka se huolenaihe, mutta laakari sanoi, etta voi olla ettei vauva saa tarpeeksi ravintoa kun ei ole kasvanut viime viikkoina, ja mina sitten tietysti olen huolissani, etta istukalle on tapahtunut jotain... Toivottavasti meilla molemmilla on kaikki hyvin!
aiemmin murheita ollut mm. läheisten syövät, mutta nyt pissihätä ja toimeentulo
haluaako hän erota vaiko yrittää parantaa meidän parisuhteemme...
Lapsettomuustutkimukset jo takana, budjetti ei tällä hetkellä salli mikrohedelmöitystä, eikä silläkään takeita vauvasta.
työt on loppu Suomesta.