Meidän lapset ovat aina terveitä!
Kommentit (9)
itse olen jotenkin taikauskoinen enkä uskaltaisi tällaisia sanoa "ääneen".
tämä syksy/talvi ollut poikkeus.
ollaan sairastettu 3,5kk yhteen putkeen
meillä on 5 lasta ja voi sanoa että eivät ole oikeastaan koskaan sairaana. Tutuilla ja kavereilla on kokoajan joku sairaana.
Ihan normaaleja lapsia ovat. Ei ole joukossa erityislapsia.
Olen sydämestäni todella kiitollinen tästä asiasta ja todella toivon voimia perheille joissa sairastetaan paljon ja on muitakin ongelmia lasten kanssa.
kenellä lapset ovat melkein aina terveitä :D
Oliskohan kaikilla kolmella korkeintaan 1 poissaolopvä / v. Näin on ollut jo monta vuotta peräjälkeen.
Edes oksennustaudit eivät tunnu tarttuvan. Hyvä näin! Olen todella iloinen, kun lapset ovat niin hyvävointisia. Pidän heidät tosi herkästi kotona, jos siltä tuntuu.
3 poikaa, ja vain yksi nuhakuume per pää ollut tänä syksynä. joten se taitaa olla aika vähän, kun on seurannut ystävien ja sukulaisten perheitä jossa korvatulehduksia ja mahatauteja tämän tästä, siis vähintään kerran kuussa joku tauti.
Osaan myös olla mahdottoman onnellinen tästä, että meillä ei paljon sairasteta. Esikoinen on nyt 6v ja hänellä esim. on vain kerran ollut elämässään korvatulehdus ja muutenkin tosi vähän kipeenä, vaikka 2v asti päiväkotielämää viettänytkin.
poika (11v) ollut aina terve, vaikka ollut pk:ssa 1v:stä. nuorempi (7v) ollut aivan järkyttävä korvalapsi!! Nyt onneksi helpottanut
ovat jo 11 ja 13 eivätkä ole koskaan sairastaneet muuta kuin nuhakuumetta kerran vuodessaja pari kertaa mahatautia. TÄYSIMETIN 8 kk ikäiseksi.
Ja ihan turhaa molemmilla on sairausvakuutus
Ja naapurilla tietty koko ajan kipeinä.
Onko muita?