Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teille koskaan tullut asiakaspalvelutilanteessa huono olo? Pyörrytys, oksetus??

Vierailija
19.05.2009 |

Mulle tuli tänään kaupan kassalla työskennellessäni kauheen paha olo. Tuli tunne, että pyörryn ja oli pakko huutaa kaveri kassalle. Mahtoi se asiakas ja kaikki ne muut siellä jonossa vähän kattoa. Mitähän jos kukaan ei olis ollut lähellä, oisinkohan pudonnut maahan? Miten te muut olette toimineet?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ajattele, mitä muut ajattelee. Se on heidän häpeänsä jos ihmettelivät mikä sinulle tuli.

Mikä sinua siis vaivasi sitten?

Vierailija
2/12 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se meni ohi sitten pian, itse epäilen et mulla on paniikkihäiriö, ja mulle tulee usein tollaisia tilanteita, kun on paljon asiakkaita jonossa. Tiedän ettei pitäisi miettiä mitä muut ajattelee, mut oli jotenkin noloa lähteä lakanan valkeena hoippuen pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

murros iässä vielä enemään...itellä johtu alhaisista verenpaineesta ja hemoglopiinista...ja kuukautisten aikaa..pyörtyilin vielä helpommin..eli kerran kuussa...

Millon teilt on mitattu paineeet tai hemoglobiini? Rauta vois auttaa..

Vierailija
4/12 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta muuten kylläkin. Ihan vaikka kotona sohvalle istuutuessa huone saattaa alkaa yhtäkkiä pyöriä ja pyörii tuollaiset 3-5 minuuttia. Sen jälkeen on jonkin aikaa kuvottava olo ja laatta meinaa lentää. En tiedä mikä on, ei kuulemma ole kasvainta päässä eikä sisäkorvan ongelmia, on testattu. Näitä tulee n. kuukauden välein tai vähän harvemmin, enkä ole vielä keksinyt mitään yhdistävää tekijää nille. Korvalääkäri epäili jotain niskan jännitystiloja, mutta tiedä sitten siitä, kun ei ole koskaan niskakipuja ollut.

Vierailija
5/12 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan erilainen työ, mutta asiakkaiden kanssa sitäkin teen. Edellisessä raskaudessa voin todella huonosti pitkän aikaa, joten kikka jos toinenkin tuli keksittyä. Tärkeintähän asiakkaalle on palvelutilanteessa se, että palvelu jatkuu. Ei siis se tekijä. Jos sinulla on huono olo, niin sitten pitää pitää tauko ja vaihtaa tekijää. Asiakasta ei hyödytä yhtään se, että pyörryt siihen tiskille. Asiakasta hyödyttää se, että lähdet pois ja hommaat uuden tekijän ennen kuin pyörryt.

Toi sinun kuulostaa ehkä paniikkihäiriöltä ja siihen saa apua sekä terapiasta että lääkkeistä. Kannattaa mennä lääkäriin.

Vierailija
6/12 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jos hän ei ole paikalla, niin onko hän sitten lähtenyt pois"

Vierailija
7/12 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin hemoglobiini on normaali ja verenpaine erinomainen, tyhjennysvuoto hyvin niukkaa. Labrakokeita on tehty ja neurologin vastaanotollakin käyty eikä mitään syytä ole löytynyt. Onnellinen olen kyllä siitä, että toi sisäkorvan tutkimus sulki pois Menieren taudin mahdollisuuden, se pelotti eniten.

Vierailija
8/12 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräässä liikkeessä ja oli pyörtynyt kesken asiakkaan palvelun. Itse olen kerran ollut puhelimessa hoitamassa erästä varausta kun ääni yllättäen meni ja jouduin antamaan luurin kollegalle voimatta sanoa mitään. Sattuuhan näitä ;)

Vierailija
9/12 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oksennus-olon tullessa katon vaan että missä se roskis on, on sitten helpompi tähdätä ku tietää minne suuntaan. Pyörryttäessä otan vesihuikan ja mahdollisuuksien mukaan lähen keräilemään itteeni takahuoneeseen. Ja oon myös itkeny kassalla työskennellessäni

Vierailija
10/12 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oksentanut kerran asiakkaan nenän eteen. Oli siis tärkeä palaveri menossa ja huono olo vain yltyi. Lopulta sanoin "Anteeksi" ja oksensin puoliksi käsienpesualtaaseen, puoliksi lattialle. Asiakas luonnollisesti hieman pelästyi, mutta suhtautui ihan ymmärtäväisesti. Minun olonikin siitä oksentamisesta hieman helpottui ja sanoin että hoidetaanpa homma nopeasti loppuun että pääsen kotiin potemaan. Juttu oli muutenkin ihan loppusuoralla. Naureskeltiin lopuksi että eipä kätellä ettei tauti tartu. Loppujen lopuksi tilanne ei ollut niin nolo tai kamala kuin voisi etukäteen ajatella. Kokemuksesta tiedän että jos olisin vain antanut sihteerin sanoa asiakkaalle että palaveri on peruttu (sairastumisen vuoksi) niin asiakas olisi vetänyt herneet nenään. (Mikään syy ei tunnu olevan tarpeeksi hyvä aikojen perumiseen joidenkin asiakkaiden mielestä.)

Itse olin kerran neuvolassa (siis asiakkaana) kun terkka äkkiä ryntäsi oksentamaan. Ei sekään ollut minulle mitenkään kamala tilanne. Naureskeltiin pian yhdessä että kumpikohan tässä kärsii pahemmasta raskauspahoinvoinnista.

Vierailija
11/12 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua pelotella, mutta kaverillani oli samankuuloisia oireita ja hänellä paljastui MS-tauti.

Vierailija
12/12 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oli sairaus tai tila minä oli, mene lääkäriin. Yleislääkäri riittää aluksi. Kohtauksen pelko ruokkii pelkoa lisää, jolloin olet noidankehässä pian.