Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helppoa ja halpaa tarjottavaa n. 25 hengelle??!

Vierailija
19.05.2009 |

tee mieluummin vaikka kinkkukiusaus!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidämme pienet bileet. Ystäväpiirimme on tottunut siihen, että tuovat omat juomansa tullessaan, kirjoittamaton sääntö. Toki meiltä sitten löytyy vielä kaljaa ja juomavärkkiä jos mukana ei olekaan tai kun muutenkin varmaan jotain juomapuoltakin tarjoamme..

Ruokapuoli tässä on ongelmana. Bileet on illalla, joten ei nyt mitään lämmintä ruokaa tarjoilla, ihan vaan jotakin suuhunpantavaa ja sipsilinjaa..

Mutta mitä se jotain olisi? Porukkaa tulossa kuitenkin sen verran, ettei viitsi kovin kauheasti nähdä vaivaa. Itsetehty pizza?

Vierailija
2/11 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta purkkihernekeittoa pistä pöydälle avaaja ja jokainen lämmittäköön soppansa itse.

Olet niin nolo että tarjoilu sopisi mainosti sinun bileisiisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa ehdotuksia, niitä tässä juuri kyselen. En halua nyt väkertää koko päivää keittiössäkään, joten siksi kyselen, että mikä olisi helppoa... Toki sen tiedostan, että rahaa noihin tarjottaviin menee. En nyt kuitenkaan ehdoin tahdoin halua, että itse syömme loppukuun makaronia.

ap

Vierailija
4/11 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on helpoa ja edullista tehdä isokin satsi. Keität pastan ja herne-maissi-paprika-sekoitusta, pilkot kurrkua ja tomaattia joukkoon ja sitten lihaksi kinkkusuikaleita, tonnikalaa, broileria tms.

Vierailija
5/11 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista, jota voi syödä eri aikoihin eikä tarvitse olla kokoajan lämmintä. Porukkaakin tulee varmasti eri aikaan.. Eivät he tule syömään vaan lähinnä juomaan ja rupattelemaan keskenään.

ap

Vierailija
6/11 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa ja halpaa: kurkkua, porkkanoita, kukkakaalia paloiteltuna ja valmis-dippipusseja + kermaviiliä.

Halpaa ja helppoa ovat myös perinteiset, mutta mielestäni nykyisin turhan aliarvostetut voileivät - ruisleipää, voita ja kylmäsavulohta + tilliä päälle on hyvä vaihtoehto!

Vierailija
7/11 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popcornit on halpoja, jos tosiaan sipsilinjaa vedätte. Jos haluaa halpaa kannattaa tehdä itse alusta asti ja jos ei halua nähdä vaivaa niin ostaa valmiina. Molempia ei voi saada.

Vierailija
8/11 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuoretta leipää, esim. pakastepatonkeja + levitteitä

Eli salaattiin esim. jäävuorisalaattia, ananasta, feta-juustoa, keitettyä riisiä, maissia, kurkkua, tomaattia, paprikaa...

Ostat purkin majoneesia, johon sekaan runsaasti curryä! Ja salaatinkastikkeeksi siis tämä.

Vierailija
9/11 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi suosittu ja terveellinen on juurestarjotin dippeineen ( ja juustoineen?)

Vierailija
10/11 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen "pikkurahan tarjoiluna & helpposti tehtävänä" tarjonnut esim.

- salaattia (ihan perus) + salaatinkastike

- pastasalaattia / perunasalaattia

- pitsapaloja (on mielestäni aika edullinen & ruokaisa)

- sipsejä & dippiä / popparit hyvä vaihtoehto, jos halvemmalla haluaa päästä

- patonkia & levitteitä & välillä myös viinirypäleitä

- joskus olen myös tarjonnut nakkeja ja / lihapullia..

- kasvikset dipillä myös aika edullisia..

Vierailija
11/11 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuoretta leipää, esim. pakastepatonkeja + levitteitä

Eli salaattiin esim. jäävuorisalaattia, ananasta, feta-juustoa, keitettyä riisiä, maissia, kurkkua, tomaattia, paprikaa...

Ostat purkin majoneesia, johon sekaan runsaasti curryä! Ja salaatinkastikkeeksi siis tämä.

Kasvissyöjän kannalta on ikävää, jos ainoa tarjottava on "pilattu" kanalla. Tai tarjonta painottuu nakkilinjaan. Tietty itse varmaan tiedät onko porkkananpurijoita joukossa ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi