Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa tyhmälle - Johanna Tukiaisesta

Vierailija
19.05.2009 |

Mä olen luullut, että Tukiaisella on huikeat vuositulot. Luin juuri Iltalehdestä, että hänen tulonsa vuonna 2007 olivat 5628 e. Kuitenkin, kun juttuja hänestä luen niin hän matkustelee paljon: Afrikka, USA, Eurooppa. Shoppailee hillittömästi.

Onko hän rikas perijätär?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikka blondi ja kaunis hymy, kyllähän miehet perään katsoi :) Johanna on muutamassa vuodessa muuttunut ihan kamalasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka väittää maanneensa Tukiaisen kanssa rahasta. Itse asiassa kuulin tämän juuri viikonloppuna illanistujaisissa. Ja korostan, etten saa jotain nettipoliiseja perääni ja kunnianloukkaussyytettä huoraksi syyttelystä, että tämä on tosiaan kuulopuhetta. Saattoihan mies heittää legendaa eli valehdella/vitsailla kännipäissään.

Mutta siis jokainen voi itse miettiä, uskoisiko ihmistä, joka tällaista väittää...Jostainhan ne Tukiaisen matka- ja mekkorahat tulevat, vaikka kuinka ilmaiseksi Jollaksessa asustelee.

Vierailija
24/34 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan makaa heidän kanssaan, mutta ihan omaa hyvyyttään lahjoittavat mulle rahaa ostoksiin, vaatteisiin, matkoihin. Ja tosi isojakin summia. Juuri tulin noin 5000 € maksaneelta matkalta.

Vierailija
25/34 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlinut henkilö olla syntynyt vuonna 1978, niinkuin wikipedia väittää?

Vierailija
26/34 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2006 - 28 = 1978

Vierailija
27/34 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/34 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlinut henkilö olla syntynyt vuonna 1978, niinkuin wikipedia väittää?

Mä olen syntynyt vuonna 1978 ja täytin vuonna 2006 28 vuotta tietääkseni..

Vierailija
29/34 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska ja Hymy ulkomaanmatkat sillä ehdolla että matkalta saadaan tehdä juttua ja ottaa "eroottisia" bikinikuvia. Ja tähän suuri osa nuorista pyrkii!!! En tajua.

Ulkonäköä laittaa kuntoon kaverit jotka ovat opiskelleet kosmetologiksi ja kampaajiksi. TOsin minusta Tuksu on aina vähän vanhanaikaisesti ja hiukan säädyttömästi laitettu.

Vierailija
30/34 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ton sais Youtubeen vai onko jo? Heheheljkeekekjekljkeeheekleklek

Vierailija
31/34 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekkään osaa kummemmin tanssia, muttta että oikein oikea tanssija tanssii noin hienosti!! :D

Vierailija
32/34 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ton sais Youtubeen vai onko jo? Heheheljkeekekjekljkeeheekleklek

Voi ei! En jaksanut kyllä katsoakaan, mutta ei kai se siitä kummemmaksi käynyt. Mua hävettää näiden ammattilaisten puolesta. Ja mitkä keijupuvut!

Vierailija
33/34 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska ja Hymy ulkomaanmatkat sillä ehdolla että matkalta saadaan tehdä juttua ja ottaa "eroottisia" bikinikuvia.

se kuvaa ihan itse ns ystäviensä kanssa ja latoo koko kameran sisällyksen nettiin. Katsokaa vaikka dolls-nettisivuilta!

Vierailija
34/34 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehtaa tunnustaa maanneensa Tuksun kanssa ja vielä maksaneensa siitä? Ei taida olla ihan parasta a-luokkaa tämä uros...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä