Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mikroaaltouunin hoito?

Vierailija
17.12.2008 |

Mikroni ei lopeta toimintaansa vaikka avaan luukun. Olen kuullut että sen pitäisi tehdä niin, onkohan se rikki. Ostin uunin naapurilta joka sanoi että se on ruokateollisuuteen tarkoitettu uuni eikä sen kuulukaan lopettaa toimintansa vaikka luukun avaakin. Se lopettaa vasta kun ajastin ilmoittaa ajan loppuneen, silloin uunikin hiljenee.

Minun mielestäni uunin pitäisi lopettaa toimintansa kun luukku avataan koska käsitykseni mukaan avatusta luukusta purkautuu säteilyä joka on vaarallista.

Kertokaa ihmeessä asiasta tietävät mammat kuinka on asian laita! Onko naapurini huijannut minua? Onko moisia teollisuusmikroja olemassakaan vai onko hän myynyt minulle rikkinäisen mikron jolla nyt kypsennänkin itseäni.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

teollisuumikroista en tiedä mitään, mutta jos se kerran ei lopeta toimintaansa luukun avautuessa niin älä avaa sitä luukkua ennen kuin toiminta on lopussa! Sitäpaitsi tottakai sen saa myös a) sammutettua nappulasta tai b) ajastimen väännettyä loppuun haluamassaan vaiheessa. Näin takuulla on myös laitoskeittiöissä...

Vierailija
2/3 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on digitaalinen ajastin eikä tohina lopu ennekuin ajastin on lopussa. Mitään nappulaa tms ei ole josta voisi ajan kääntää loppuun. Ainoa keino on vetää töpseli pois seinästä, ainoastaan silloin loppuu vaikka ajastimessa olisikin aikaa jäljellä. Ihme vekotin.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

digitaalisissakin ajastimissa on aina tapponappi tai joku mistä sen voi pyöräyttää nollille, sillä ravintola- ja teollisuukokeillekin sattuu virheitä...