Lapseni oli mummolla
hoidossa. Ja hakiessani mummo oli kännissä.
En sanonut äidille mitään, mutta mitä teen?
Painanko villasella ja varon jättämästä lapsia illalla hänelle jatkossa, vai sanonko ja jos niin mitä!?
Lapsi on 4 täyttävä eikä ole nähnyt aikasemmin alkoholin käyttöä. Yksi tai kaksi olutta ei meillä kotona ole ollut mitään vastaavaa. Tiedän että mummolassa jos juodaan niin juodaan enempi tiukkoja. Selvästi äidillä oli känninen katse.
Lapsi ei sanonut mitään mummosta, mutta varmasti huomasi sen. Ei lapsi mikään tyhmäkään ole. Mutta jos sitä pelottanut kuitenkin? Yöllä varmaan painajaisia tulossa, kiitti mummo..
Kommentit (24)
En halua että lapseni lähellä juodaan.. Mutta saako sitten juoda? Miksi minä voin sanoa äidille ettei juo?
AP
jossa vaari on alkoholisti? Meillä tällainen ongelma ja toistaiseksi olen ollut aina itse mukana mutta nyt olisi saatava lapset johonkin yökylään eikä muita paikkoja ole. Mummo on 100% luotettava mutta vaari tulee olemaan kännissä, se on varma. Lapset ovat hulluina molempiin ja niin pieniä että eivät vielä oikein ymmärrä miksi vaari on välillä outo.
Tolta minustakin tuntuu.
En halua että omat lapset näkee liian varhaseen alkoholin kääntöpuolia.
Äitini antama esimerkki viinasta menee helposti yli.
Ap
Pari viikkoa sitten oli ihan samanlainen aloitus. Ryyppääviä mummoja taitaa olla paljon!