Mitä hoitotädeille lahjaksi kevätjuhlissa, minkä arvoisia lahjoja?
Kommentit (37)
miten meidän talouden tässä kuussa kävisikään jos kahden lapsen kaikki hoitoihmiset sais 10,- arvosen muistamisen!!!!!!!!!!! sehän olis melki 100,-. samantien vois sitte muistaa keittiöhenkilökuntaa ja niitä kilttejä siivoojiakin, kun pitävät lapsille paikat parhaansa mukaan puhtaana.
Mielestäni aivan riittävät. Ruusut maksoivat 4 euroa ja kortit 1,50 euroa.
sillä muistetaan perhepäivähoitajaa sellaisella 50 - 100 euron arvoisella lahjalla joka joulu ja kevät. Lahjat ovat olleet mm. isoja jouluherkkukoreja, lakanoita, aterinsarjoja, Pentikin huopa, pyyhkeitä....
Mielestäni pph saa niin vähän palkkaa, että mielelläni annan kunnon lahjan - varsinkin, kun on loistava hoitaja ja pitää hyvä huolta meidän lapsesta!
Lisäksi ainakin pääsiäiseksi jotakin lahjaa (10-20 eur arvoista). Itse asiassa vein jopa varahoidon hoitajalle pääsiäiseksi pienehkön (alle 10 eur) lahjan.
Eli jos lapsi olisi päiväkodissa ja hoitajia olisi vaikka se 10 niin hyvin voisin viedä kaikille 10 eur lahjan.
ihan palkan ne saa siitä hommasta.
miten meidän talouden tässä kuussa kävisikään jos kahden lapsen kaikki hoitoihmiset sais 10,- arvosen muistamisen!!!!!!!!!!! sehän olis melki 100,-. samantien vois sitte muistaa keittiöhenkilökuntaa ja niitä kilttejä siivoojiakin, kun pitävät lapsille paikat parhaansa mukaan puhtaana.
Kesä tervehdystä emme, sillä vaihtuu usein just tässä keväällä. Vissiin jotain työllistettyjä ovat. Harmi sinänsä, minusta olisi kiva, että henkilökunta on ja pysyy. Keittiölle en ole huomannut viedä mitään, sillä keittiön henkilökunta on minulle näkymätöntä, eivätkä lapset heistä puhukaan. Talkkariakin olisi periaatteessa fiksua muistaa, mukava tyyppi.
Mitä tulee lahjoihin. Niin ikiaikaisesti lapsemme ovat vieneet hoitajille jouluna itsekoristelemansa piparit ja itsetekemät kortit, enkä loukkaantuisi, vaikka joku heittäisi ne roskiin. Kunhan eivät lapsille kerro. Ottavat kyllä tosi nätisti vastaan aina nämä lahjukset.
Keväisin on viety joko ihan keksipakettia kahvipöytään tai henk.kohtaisesti joku kesäkukka, jonka ruukun lapsi on koristellut tarroin tai jotenkin muuten. Jotain pientä siis.
ja kaikki lähipiirissäkin myös ;) Sori, ei mene läpi. Yrität vaan saada jonkun ärsyyntymään.
En jaksa lahjasuklaita (pandan kohvehtela..plääh, jokaisella on niitä jo muutenkin kilotolkulla nurkissaan) raahata sukulaisille. Miksi pitäisi?
Kumma kommentti sinulta. Miksi yrittäisin saada ärsyyntymään jonkun jos heittelen jouluna roskiin näitä fazerin ja pandan tusinatuotteita kun kukaan ei niitä syö ja tutuilla on niitä jo itsellään riesaksi asti.
Jonkun erikoissuklaan voisin toki panna kierrätykseen.
-Voisitko vaikka KERTOA lasten äideille sun allergiasta!! Tuskin kukaan äiti sulle kusipäisyyttään ostaa lahjoja senkin kiittämätön hoitotäti! Just tollasten takia tekisi mieli skipata lahjat tänä vuonna.
Isompi jättää nyt pk:n ja hän usein puhuu siivoojista pk:ssa. Ovat tosi kivoja tyyppejä ja heitä ei varmaan ikinä muisteta.
Se pph, joka heittää suklaat yms. roskiin. Päivän vinkki: vie vaikka leikkipuistoon tai läheiselle pk:lle kahvitilaan. Kaikki, mikä jätetään missä tahansa työpaikassa kahvitilaan, löytää kyllä nauttijansa.
Tälläkin palstalla pyörii jatkuvasti porukkaa, joka varmaan ihan tyytyväisenä ottaisi perheelleen nekin haukutut Pandan suklaat. Häpeä kaikille, jotka heittävät syömäkelpoista ruokaa roskiin.
Juhlapöydän konvehdeista en välitä mutta Pandan suklaat ylipäätään ovat erittäin hyviä.
kasvo-ja jalkahoitoihin. Eräs äiti antoi sarjakortin hartiahierontaan. Oli kyllä ihana lahja. Äiti sanoikin, että olen ansainnut sen kantamalla hänen taaperoaan. Oli todella huomaavaista.
Kivituikut, kynttilät ja suklaat lentää roskiin. Ei ole paikkoja säilyttää pientä roinaa.
pph
Kivituikut, kynttilät ja suklaat lentää roskiin. Ei ole paikkoja säilyttää pientä roinaa.
pph
ettei vaan tulee kaikkea sekalaista krääsää..
Kyllä minulle opena ainakin kelpaisi todella hyvin kivituikut sun muu tavara. Pysyvä lahja jää muistuttamaan mieleen vuodesta. MItä ihmettä ihmiset valittavat ilmaisista lahjoista. Kyllä kynttilät tai suklaakin olisi aivan ihana kiitos kuluneesta vuodesta.
sinä joka heität kaiken roskiin
tuo mulle.
Loistava asenne! Klap klap klap!
No, kaikkien taloutta ei se satanenkaan kaada.
Kallein mitä olen ostanut on ollut 40e/henki, tietysti toivoisin pääseväni vähemmällä.
Musta on vain todella vaikeaa keksiä lahjoja. Meidän hoitsut on olleet alalla varmaan kolkyt vuotta kukin, joten niillä on varmasti järkyttävä määrä kaikkia niitä ilmeisimpiä lahjoja jo kotonaan.
Tällä kertaa olen täysin vailla ideoita, täysin. Kiirekin tulee.
annetaan pienet kukat joulusin ja keväisin, joskus annettu suklaatakin, liekö menneet roskiin...
Ja itse (pph) en odota mitään, mutta kaikki muistamiset on mukavia. Toisilta olen saanut arvokkaampiakin lahjoja, mutta yhtä paljon ovat ilahduttaneet parin euron arvoiset suklaat tai karkit tai oikeastaan mikä tahansa. Minä en ymmärrä ihmisiä, jotka ylenkatsovat lahjoja, kaikki ne ovat kuitenkin kiitosta tehdystä työstä.
jos saavat liian kalliita lahjoja. 100€ on jo aivan liikaa vaikka olisi kuinka hyvä opettaja. Vanhemmat antavat itsestään sellaisen kuvan, että heidän Nico-Petteri ja Tiina-Liina pitää ottaa erikoishuomioon, kun näin kallis lahjakin annettiin.
Opettajat ja hoitajat saavat työstään palkkaa ja eivät edes välttämättä halua mitään lahjoja. Kiitos ja kortti riittää. Omat lapseni veivät kerhon ohjaajille itse kasvattamansa yrtin taimet ja ohjaajat aivan liikuttuivat ja olivat hyvin kiitollisia. Että ei se aina siitä rahallisesta arvosta ole kiinni =)
Muskariopet saivat vadelmamarmelaadeja ja kortit ja isomman tytön tanssiope kukan. Tarhatätejä (molemmilla 4kpl) olen jouluisin muistanut ruoka-ja kahviserveteillä+kuvallisilla joulukorteilla ja keväällä olen ostanut jotain pientä Pentikiltä + itse tehnyt kortit jossa tyttöjen kuvat. Ei haittaa vaikka lentäisi roskiin, tärkeintä on ajatus. Viimeksi keväänä taisin ostaa "omille hoitajille" pannualuset 2kpl ja muille hoitajille makuteet. Minusta tärkeintä on muistaminen. Tänä vunna taidan ostaa pienet käsipyyhkeet keittiöön kaikille. Ja tietty pyydän paketoimaan ne jokaisen Pentikillä :)