Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V*tun sossu, USKOMATONTA!!!!!

Vierailija
17.12.2008 |

Miehen kanssa tuli ero tämän kuun alussa. Olen muuttamassa lasten kanssa joulun jälkeen pois, asunto on jo hommattu.

Lapset ovat 3,5 v. ja 1,5 v. Olen kotihoidontuella, muita tuloja ei ole.

Hain toimeentulotukea tälle kuulle (harkinnanvaraista; hankintoihin, takuuvuokraan sekä ensi kuun vuokraan, Kelan päätöksissä kestää).

Päätös: Maksavat takuuvuokran, ei mitään muuta. Ei lapsille sänkyjä, ei pesukonetta, ei huonekaluja, ei MITÄÄN!

Ja kaikki sen takia, että sain alkukuusta veronpalautuksia 700€ jotka ovat menneet mm. terapiakäynteihin, laskuihin ja ruokakauppan.

Mieheni on ostanut kotiimme KAIKEN, en omista mitään. Saan onneksi jotain täältä mukaani.

Pystyn juuri ja juuri maksamaan ensi kuun vuokran. Elämiseen ei jää rahaa ollenkaan. Mitäs nyt?!

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaisia pikkuprinsessoja on maailma pullollaan. Jos ei osata ottaa vastuuta mukulanhankinta-,rahan käyttö- ja ylipäätään järki hommissa niin mitä ihmettä istutaan perse leviänä täällä elämänohjeita etsimässä. Järki käteen.

Vierailija
122/123 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokainen yksinhuoltajaäiti vaatisi sossua maksamaan pesukoneet, sängyt, huonekalut ja muut niin olisi valtion talous kohta aikas perseellään ja me veronmaksajat vielä tiukemmilla. Onneksi kuitenkin on myös vastuullsia ihmisiä... Kai lasten isän kuuluu myös huolehtia, että hänen lapsillaan on kunnon koti.

USKOMATONTA!!!! (niin kuin itse sanot), että oletetaan sossun huolehtivan perheestäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa sitten sossusta kaiken..

jos tavallinen suomalainen loukossa ei apua mut ku joku rapanaama tulee tänne tuodaan kaikki tarjottimella nokan eteen!

yöks

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi